כדאי לקרוא בבלוגיה 2.3.2010

פרסומות באריזה שטוחה

השבוע בבלוג הפרסומות ללא פרסומאים, "יופי, לתלות!": בעקבות עליית קמפיין חדש ומזעזע לאיקאה (לכבוד פתיחת הסניף בראשל"צ) - קמפיינים מגניבים של איקאה מרחבי העולם. לא מודעות, לא שלטי חוצות ולא פרסומות, אלא קצת בראד פיט וג'ורג' קלוני, תשבץ אוסטרלי שהוא בעצם מדף ספרים וקטלוג איקאה מותאם אישית לכם (בהנחה שאתם גרמנים והשנה 2007). אז הכינו גגונים (סרט מידה ועפרונות כבר יש) - ובואו לקרוא.
 

kirschi

New member
קונטקסט סוויץ' - למי שאי פעם עבד בהייטק

קונטקסט סוויץ'. אחד האתגרים של כמעט כל איש תוכנה/חומרה, וככל שהתפקיד רוחבי יותר, עלות הסוויץ' וכמותו גדולים יותר. זה מתחיל בבוקר, עם פתיחת המיילים שמחכים מאתמול. מילא אם היה מדובר במייל אחד או שניים, או אפילו במספר גדול יותר בנושא או נושאים דומים. אבל לא, כל מייל מביא איתו משימה או בעיה חדשה, שצועקת לפיתרון, ומהר. לכתיבה של מסמך, תיקון של מסמך ישן, לקבוע פגישה, לחפש, למצוא, לברר, ולעבור למייל הבא. ובין מייל למייל - קונטקסט סוויץ'... http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1652057
 
למעלה