כוכביי ה MLB ביפן לכמה משחקים..

SlamminDino

New member
כוכביי ה MLB ביפן לכמה משחקים..

משהו מעניין מאוד לקידום המשחק והמשך יחסיי השלום בין המדינות שבשניי צדדיי הפאסיפיק. אנחנו יודעים שמגיעים מיפן כמה שחקנים טובים וזאת ההזדמנות לראות אותם נגד השחקנים הגדולים מהליגה בארה"ב. יש כמה שמות גדולים ברוטצייה של השחקנים מארה"ב והם כוללים בראש ובראשונה את בארי בונדס!! ג´ייסון ג´יאמבי גם שמה ביחד עם טורי האנטר, ברני וויליאמס, רובי אלומר דיוויד אקסטיין הכוכב החדש ועוד... לא כל השחקנים הם שמות כאלה גדולים אבל בהחלט שחקנים טובים נשלחו ליפן לייצג את ארה"ב. המשחק הראשון התקיים כבר היום ביפן נגד קבוצה מקומית בטוקיו. האמריקנים נצחו 8-1 עם שתיי הום ראנס של בונדס וג´יאמבי. יתקיימו עוד שבעה משחקים ביפן-- רובם בטוקיו . בשביל היפנים זו חוויה מרגשת כל שנה לראות את השחקנים שלהם מתמודדים מול השחקנים שמובילים את המייג´ור ליג באמריקה. אז אם אתם קוראים את זה מיפן-- כדאי למהר לרכוש כרטיסים כי לא סביר שיישאר מקום ביציעים.
 

Homer Simpson

New member
הסיפור הגדול בארץ השמש העולה

הוא כוונתו של הכוכב הגדול שם, הידקי מאצוי לעבור לשחק ב- MLB באמריקה. אומרים שהיאנקיס מחזרים אחריו (הם לא דיברו על קיצוץ בשכר?), ולשם כך נידבו למסע ליפן את ג´יאמבי ווויליאמס. עכשיו נראה אם ישחזר את הצלחתו של איצ´ירו סוזוקי, שזכה ב- MVP בשנתו הראשונה באמריקה.
 

SlamminDino

New member
או שיחזור ההצלחה של הידקי איראבו

Oh, and by the way-- i was beeing Sarcastic! היאנקיז צריכים את טינו משחק בסיס ראשון ואת אנדי פטיט טוב כמו שהוא יודע. וכן, גם כסף הם צריכים וכסף יש!
 
למעלה