Ccyclist
Well-known member
לא מבין את מי שרוצה לשמר את הענף הפרימיטיבי הזה. הוא קיים רק במדינות נכשלות
באירוויזיון 2019 כמובן שהבעתי בפורום התנגדות לכך שרון חולדאי חשב שבאי החזרות והמשדר עצמו יגיעו לגני התערוכה כולם במוניות ומוניות שירות כמערכת ציבורית בלעדית. אני מניח שהתלונות על כך השפיעו, כי תוך כחצי שנה התחילו קווי נעים בסופ"ש.
למוניות השירות היה תפקיד משלים כלשהו סביב המערכת הסדירה, גם אם הן לא היו אידאליות. הן לא התפתחו למערכת של הזנה וגישור על הפערים ברשת, וחבל שכך. גם אם לא אוהבים אותן - העובדה שהן קרסו כלכלית עלול לשמש אנשים בימין הכלכלי כתירוץ לקיצוצים במימון למערכת הסדירה.
לפני כעשור בת דודה שלי עמדה לבקר בארץ עם ילדיה ושאלה אותי: " Do they still have the Sherut at Ben Gurion Airport ?" מבחינתה "שרות" (ש בשווא, כמו סוג של סיגריות הודיות שהיו נפוצות בעבר) היתה כלי תחבורה שקיים בארץ ואין לו מקבילה בריטית. הנוחות של אמצעי שמסיע מנתב"ג לאחד מהמלונות מול גן קלור היתה בעיניה יתרון גדול.
את מערכת השבת הבינעירונית של התחנה המרכזית החדשה צריך להחליף במהירות במערכת שבת סדירה, כי בקצב הזה התחום יסגר תוך שנה-שנתיים. כשמספר המוניות יפול מ 83 ל 24 אף נוסע לא ינסה להשתמש במשהו נדיר כל כך - והסיפור יגמר.