אבל בתוואי שטח אגרסיבי, אם אתה מתחיל מלחץ נמוך בבולם...
כלומר כיווץ ראשוני גדול אז עלול להיות שהתוואי כל כך אגרסיבי שהמהלך של הבולם יסתיים כולו ותעבור "המכה" אל השלדה והרוכב, לא?
כלומר, מה שאני מתכוון, זה שהגיוני שהבולם יהיה רך בשטח רק אם המהלך שלו ארוך מספיק כדי שלא להגיע אל סופו, אחרת זה בולם רך שמגיע אל סופו ואז יש שילוב כאילו אין בולם בכלל. אני מניח שלא זאת כוונת המשורר?
 
שאלה נוספת:
המסלול שלי כולל כ1:30 עד 1:45 שעות של רכיבה בתוואי משולב כביש ושטח. הכביש זה ירידה ארוכה ואח"כ עליה ארוכה ואז אני עובר מהכביש לשטח.
השטח כולל ירידה תלולה ואח"כ עלייה ארוכה
2 הבולמים הקדמי והאחורי הם בולמי גז.
את הקדמי אפשר לשנות ממצב פתוח לסגור [רך לעומת קשה]
ואת האחורי אפשר לשנות גם ממצב רך לקשה, וגם אפשר לשנות את הריבאונד ממהיר לאטי.
 
איך מומלץ לכוון המתלים?
לנוחות מקסימלית בעליות עדיף בולמים סגורים ככל האפשר ומה עם הריבאונד?
דיברת על גלגל אחורי שעוקב אחרי תוואי הבורות כהלכה בשטח אגרסיבי. האם לזה לא הריבאונד המהיר הוא מה שחשוב?