כיוון חדש לרמז..

כיוון חדש לרמז..

משהו לקרוא בשירותים - עיתון שני העיתונים הכי פופולריים במדינה הם ידיעות אחרונות ומעריב. העורך הראשון של ידיעות היה נוח מוזס, מתאים לתמונה הראשונה [לכל אחד יש בן זוג - תיבת נוח] העורך הראשון של מעריב היה עזריאל קרליבך, שימו לב קר-לי-בך, מתאים לתמונה השניה [כי מה שלא חם, קר. על שם שניהם קרויים רחובות בתל אביב. מה עושים עם זה הלאה? לא יודעת.. הרחובות האלה לא מצטלבים... אולי התשובה לחידה היא - רחובות, העיר רחובות?
 

T R e x x x

New member
אם זה מה שאת אומרת יכול להיות

שזה באחד המפעלים שלהם , אבל בעעע לא נראה לי .. בטוח לא רחובות חח אפילו הם לא יכולים לחשוב על זה! אבל עשית יפה עם העורכים !..
 

T R e x x x

New member
ועוד משהו ד.א !!

"ידיעות אחרונות" היה מראשוני העיתונים בבעלות פרטית. הוא נוסד בשנת 1939 על ידי נחום קומרוב, ונרכש זמן קצר לאחר מכן על ידי יהודה מוזס. העורך האחראי היה נח מוזס, בנו של יהודה מוזס. העורך הראשי היה עזריאל קרליבך. אזהו , סתכלו שישחתיכת היסטוריה ליוסדים ולמקימים של העיתון יכול להיות במקרה בא הנוח הזה .. חח
 

naduv88

New member
ואחת מילדי נח מוזס

היא ג'ודי ניר מוזס שלום חחח נכדתו של יהודה וביתו של נח נח מוזס נדרס ב1985 כאשר חצה את הכביש לכיוון בית ידיעות אחרונות ומאז הרחוב נקרא על שמו ועל שם אביו רחוב מוזס נח ויהודה
 

דוד54

New member
אם את אומרת כך

אם את אומרת כך זאת אומרת שאולי באחד הרחובות שם ....
 
זה חייב להיות בית ידיעות אחרונות!

או משהו באיזור! זה מאוד הגיוני! או בית ידיעות אחרונות או גשר נוח מוזס זה מאוד הגיוני!
 
זה לא בבניין ידיעות אחרונות

זה בבניין רכבת ישראל. ברכבת יושבים בזוגות והנסיעה קצת ארוכה אז צריך עיתון....
 
אבל אין שום מקום ברחובות

שיש קשר למשהו ברמז. איפה בית מעריב? הוא קרוב לידיעות אחרונות? אולי איפשהו באזור אם כך... כי אם זה רחובות אני טס
 

naduv88

New member
זה בבית ידיעות אחרונות

עיתון? ידיעות אחרונות הרחוב שבו נמצא בית ידיעות אחרונות הוא נח מוזס (תיבת נוח) והתמונה השניה מרמזת לתיבת נוח שוב..חם שם? (הבן של נוח-חם- נמצא שם?---> סביר להניח שכן)
 

Eti No Name

New member
אני הולכת.....

אבא שלי יודע איפה זה והוא בדיוק עבר שם וראה את המנחה אז עכשיו הוא בדרך לפה לבית שלי הוא לוקח אותי לשם איזה כיף לייייייייייי
 
"חייב להיות..."

זה לא "חייב להיות" בשומקום, למה שזה יהיה בבית ידיעות ולא בבית מעריב? כי ככה בא לכם.. ? כמה שאני חושבת על זה, זה נשמע יותר מופרך.. אם כבר אז הרעיון לגבי גן החיות התנ"כי יותר הגיוני לי.. כי התמונה הראשונה מרמזת לתיבת נוח, גם התמונה השניה מרמזת לנוח [כי לבנים של נוח קראו שם, חם ויפת..] יפת כנראה נעלם כדי שהחידה תשמע יותר טוב.. התמונה השלישית.. הייתי אומרת שלקשר בין התנ"ך לשירותים זה לא מי יודע מה יפה... אבל זה יכול להיות זה.. בתמונה השלישית אחד הבחורים צועק "שיט".. שיט בהיפוך זה טיש, וטיש זה שם המשפחה שעל שמה קרוי גן החיות התנכ"י.. אני בעצמי לא בטוחה שזה קשור לידיעות, אז איך אתם יכולים להיות בטוחים?
 

naduv88

New member
קודם כל

הם לא יעשו את זה בגן חיות כי זה דורש תשלום כניסה לכל מי שבא לחפש דבר שני בית מעריב לא קשור לנח
 
...

אתה יודע, לגן החיות יש כניסה לגן החיות... הרי היה אפשר לשים את זה בשער של בית וואלה, אז אפשר גם לשים את זה בשער של גן החיות.. אני מהמרת 50% על בית ידיעות ו50% על גן החיות..
 
למעלה