מהמרינה בבת יםמאיפה 40 מתחיל?
מהמרינה בבת יםמאיפה 40 מתחיל?
מעט קשה להבנה מפת קו 240קווים 40/240
דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.מעט קשה להבנה מפת קו 240
האם מחזון אי"ש, ההמשך הוא לרחוב כהנמן והמשך במסלול דומה לקו 45 לעבר תל השומר?
*זאת לאחר.דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
תודה על ההסבר, רתם.דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
אם הוא לא מתכוון להגיע לבית חוליםדווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
מחליף את 54 שיבוטלאם הוא לא מתכוון להגיע לבית חולים
אז מה הטעם להכניס אותו בכלל לבני ברק ? מה הטעם לקו הזה בכלל?
זה פשוט טימטוםמחליף את 54 שיבוטל
ברור שזה עדיף. זה מה שצריך להיות.זה פשוט טימטום
מספר החרדים שנוסעים לתל אביב שואף לאפס(יש להם את כל מה שהם צריכים בעיר,כולל בית חולים) . אם בכל זאת יש מישהו משם שרוצה ליסוע לתל אביב אז שיצא עם אחד הפנימים לז'בוטינסקי ויקח משם את אחד הקוים , לא צריך לעשות קו ישיר במיוחד בשבילו .
ברור שזה עדיף. זה מה שצריך להיות.
קו 240 היה אמור גם לספק את הקישור מתל השומר לגבעת שמואל, שכעת מבוטל לחלוטין בשל גחמות החרדים. אף אחד במשרד התחבורה לא שם על תושבי גבעת שמואל ואין שום חלופה לקווים 45 ו-7ב שמבוטלים, אבל בקו של החרדים שמטרתו היחידה היא לקשר בין בני ברק לקרית באבוב בבת ים אף אחד לא מעיז לגעת וגם לא להאריך אותו לגבעת שמואל כמו שתוכנן. אני משוכנע שתקום על כך מחאה בקרב תושבי גבעת שמואל שפשוט יגלו בוקר אחד שאין להם איך להגיע לתל השומר.
בגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר שלהפתרון לגבעת שמואל: לקחת 5 בניינים
ולאלכס בהם חרדים. תוך חודש מלא קווים יעצרו שם, ראו מקרה מספר הבניינים המצוצמם מזרחית לדבורה הנביאה פינת וולנברג, כמה בניינים של חרדים, ומלא קווים לכל הארץ עוברים שם (7ב, 198 דן, קווים לאשדוד ועוד).
אז יש תקווה.ואולי החברה שתחליף את קוויםבגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר של
אוכלוסיה חרדית שהיגרה אליה מבני-ברק. נראה לי שפתרון בעית הקשר לתל-השומר יהיה.יש עוד חודש לתחילת הרפורמה ודברים רבים מאוד ישתנו עד אז. יכול להיות שמשרד התחבורה יורה לקווים להפעיל שירות מגבעת שמואל לתל-השומר.
בגב"ש אין כמעט חרדים, יש הרבה דתיים "סרוגים"בגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר של
אוכלוסיה חרדית שהיגרה אליה מבני-ברק. נראה לי שפתרון בעית הקשר לתל-השומר יהיה.יש עוד חודש לתחילת הרפורמה ודברים רבים מאוד ישתנו עד אז. יכול להיות שמשרד התחבורה יורה לקווים להפעיל שירות מגבעת שמואל לתל-השומר.
אבל יש כבר את 140, למה צריך גם 240 דרך ב"ב??מחליף את 54 שיבוטל
עדיף. לא ברור למה צריך עוד קו מבת ים לב"ב.אבל יש כבר את 140, למה צריך גם 240 דרך ב"ב??
האם לא עדיף ש-240 ימשיך על ז'בוטינסקי עד צומת גהה, קוקה-קולה ומשם במסלול 45 לתה"ש?
מסכים איתך, רתם ועם דרור.עדיף. לא ברור למה צריך עוד קו מבת ים לב"ב.
הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.מסכים איתך, רתם ועם דרור.
כנראה ניסו בכח למצוא פתרון לביטול קו 54. לא בטוח, שזה היה נכון לבטל את קו 54 או לבצע את האלטרנטיבה בקו 240 החדש.
*למבטל = צ"ל: לבטל.הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.
לדעתי גבעת שמואל היא העיר שנפגעת בצורה הרצינית ביותר מהפעימה השנייה. ממש לא במקום למבטל ככה סתם את השירות לתל השומר. חייבת להינתן חלופה לביטול 45 ו-7ב ויהי מה. אולי אפילו להשאיר את 7ב בינתיים במסלולו הנוכחי עד שיימצא פיתרון אחר במסגרת הפעימה השלישית. אבל לא לבטל את השירות לחלוטין ללא כל מענה כמו שעושים עכשיו.
הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.
לדעתי גבעת שמואל היא העיר שנפגעת בצורה הרצינית ביותר מהפעימה השנייה. ממש לא במקום למבטל ככה סתם את השירות לתל השומר. חייבת להינתן חלופה לביטול 45 ו-7ב ויהי מה. אולי אפילו להשאיר את 7ב בינתיים במסלולו הנוכחי עד שיימצא פיתרון אחר במסגרת הפעימה השלישית. אבל לא לבטל את השירות לחלוטין ללא כל מענה כמו שעושים עכשיו.
אגב תשימו לבדווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.