כינים כינים המשך !!!!!

אלמז2

New member
כינים כינים המשך !!!!!

קרה נועה , לדעתי צדקת ביותר וגם בקישור זה מחזק את העה שאין על סירוק סירוק ושוב סירוק! לדעתי -גם תרסיס הרוזמרין המהולל אינו עזרה גדולה.מה שכן לאנשים אלרגיים לריחות-כמוני למשל,הוא מזיק ביותר עד למצב של קוצר-נשימה,כמו-כן ,המכה האמיתית היא מהאחים הגדלים בבתי-הספר ובגנים העירוניים,שם אין שום הקפדה.
 
כינים כינים

אני יודעת שתרסיס רוזמרין הוא די כמו כוסות רוח למת.. אני ממליצה כמובן להעביר מסר בין כל הורי הילדים זה יעיל! בגן הקודם של בתי נהגו די בתקיפות כלפי התופעה וילדים עם ביצים בשיער כמעט נשלכו הביתה. (קצת אגרסיבי , אבל מרתיע, אפשר לרכך זאת מעט) . בסוף הכינה נחמה תשבר.. נועה שגיא
 

אלמז2

New member
כינים המשך המשך!!!

נועה היקררה, תודה על החיזוקים .זו היא אכן עמדתי והאמת שישנן הפוגות דיי ארוכות בין נחמה לנחמה. ובאותו הקשר-מה אני עושה עם רגישותי הרבה לריח הרוזמרין,שכמו שכתבת{ואפרופו קראתי מחקר חדש המאמת זאת},עוזר ככוסות רוח...להרחקת הכינים?,יותר נכון הוא מרחיק אותי ,עד שיום אחד אף נאלצתי לחפוף לילד מרוסס את ראשו תחת מים.
 
רגישות לריח

האם את רגישה לריחות בכלל או שזה רק ריח רוזמרין? והאם יש לך עוד מאפיינים יחודיים כאלה, דברים שעושים לך מאוד רע? נועה שגיא
 

אלמז2

New member
../images/Emo120.gifנחנקת מריחות {טובים ורעים}

נועה יקרה, רגישותי לריחות היא דבר לא נעים בכלל.משחר ילדותי לא יכולתי לסבול ריח פרחים, ריח בשמים,ריח חתולים וכלבים,ובעיקר ריח סיגריות הגורמות לי ממש להתקפי -קוצר-נשימה. כמו-כן אוגרים וגרבילים גורמים להתקפי אסטמה של כמה וכמה ימים טובים ובהם אני נזקקת למשאפי ונטולין או בריקלין. לצערי הרב המצב כל-כך גרוע שבעלי ובניי צריכים להתבשם באפטר-שייב שלהם ממש אך ורק ביציאה מהבית על-יד דלת היציאה. בעלי מאיים כבר להחליפני באישה אחרת. להמלצתך, אלמז2.
 
למעלה