כיצד תהפוך לאמן תלת מימד מקצועי - ספר+בונוס

AlexVasiliuk

New member
מני, כבוד גדול, אומן מספר אחד בארץ! יש לך רמה

יש לך רמה מטורפת של עבודות...מתי תחלוק קצת ידע?...
 

themeny

New member
תודה רבה על הקומפלימנטים.

ולגבי הידע, הנה, כרגע חלקתי איתך. אני קורא לו "שיעור מספר אחד" והוא לא קשור רק למקצוע אלא ככלל לחיים.
 

art 3d

New member
"קצת צניעות אף פעם לא מזיקה" גדול! אהבתי

גמאה 2.2 למדתי בשבוע ראשון, חיפוש קטן בגוגל ומוצאים מידע על זה לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שצריך לכייל את המסך וגם לא צריך להיות תלטיסט בשביל זה וגם להבין שצריך להסתכל בסביבה ולשים לב לפרטים כל בן אדם נורמלי מבין הבעיה שאנשים מתפתים מהכריכה ומשלמים סף על הדברים שלרוב כבר ידוע ונמצאים כבר בהרבה מדריכים חינמיים באינטרנט כמו שאמר מאוכזב בפורום ארכיגוב דרור לזר כתב מדריך בסגנון הזה והוא פנטסטי והוא גם לא ביקש על זה כסף מה כתב המאוכזב? אתה ממליץ לא לראות חדשות לפני השינה וכאלה? אולי באמת תשנה את שם של הספר או משהו כי הרבה לקוחות כבר איבדת לדעתי רק חבל לי על אלה שהתפתו ושילמו כסף על מידע חינמי איזה סודות אתה כבר מגלה שם ריבונו של העולם? כל התלטיסטים בטח כבר רודפים אחריך
 

AlexVasiliuk

New member
תודה רבה לכל המגיבים!

1.תודה רבה לכל המגיבים. 2. שם הספר שהטעה חלק מהאנשים הולך להשתנות. והמלצה אישית תמיד תקחו את האחריות לקרוא ולהבין את מה שאתם רוכשים. 3. לכל מי שעדיין תוהה בקשר לתכני הספר. הספר מורכב מתכנים מגוונים כמו: צעדים בסיסיים שצריך לקחת בחשבון לפני תחילת העבודה (כיול מסך, גאמה 2.2 והגדרתה בויראי ועוד), שגם אנשים שעוסקים בתחום מפספסים לפעמים, המלצות על אתרים להורדת חומרים ומגזינים מעוררי השראה, סגנון חיים, עבודה עם לקוחות, שיווק עצמי ועוד. 4. בספר הושקעו מחשבה ואנרגיות רבות ואכן זכה להצלחה בקרב העוקבים בבלוג האישי שלי. 5. מי שבכל זאת קנה את הספר והרגיש מאוכזב כי לא ידע על מה מדובר זוכה במלוא הסכום לאחר הרכישה! מטרתי היא לשתף בידע שצברתי ולגרום לאנשים להיות מרוצים.
 

eldarinn

New member
תודה על ההבהרות והפקת הלקחים

מאחל לך ולמתענינים הצלחה רבה בהמשך!
 

eldarinn

New member
אלכס מבלי להטיל ספק ביכולותיך הטובות

אני חודש שהשם, מעבר לעובדה שהוא קצת אייטיז לטעמי ומריח ממנו ניחוח של וינטאג' במובן הפחות חיובי (אבל זה ענין של סגנון ודרך ביטוי כאמור) יש פה גם ענין של תמורה מול גילוי נאות, כלומר נוצר הרושם שמי שירכוש את הספר יהפוך לכאורה לאומן תלת מימד מקצועי וכמובן שהמרחק בין אומן מקצועי (ואני מתעלם כרגע מהביקורת והויכוח שהתגלה פה בעקבות ההגדרה אלא מתייחס לרמה המקצועית בלבד) לבין העניין להיות אומן מקצועי- מרחק שמיים והארץ. אני באופן אישי הייתי הולך על משהו פחות יומרני ופונה יותר לקהל מקצועי ברמה סבירה.
 

AlexVasiliuk

New member
סידרנו את עניין השם..

השם שונה, אז אני מניח שכולם מרוצים... ? http://www.vrayart.co.il/index.php?...ew=category&layout=blog&id=4&Itemid=7&lang=he תגובות תתקבלנה בברכה. נ.ב. מי שהיה נוכח בקמפיין, וראה את כל סדרת הסרטים שיצא בחינם, ידע למה לצפות... אני לא מאשים אף אחד פה שחושב שזה אמור להיות ספר הדרכה, כי הרי זה מה שאנחנו עושים כבר שנה.. הספר הזה בה להרים את כל הסטודנטים שלנו רמה אחת מעל כולם, אם אתה לא יודע לשווק את עצמך כסף מכובד לא תרוויח.. אם אתה לא יודע להעמיד את עצמך כמקצוען, לא תגיע רחוק, נכון שלא כולם מחפשים להיות סלברטיס, אבל מהניסיון האישי שלי זה מה שגורם ללקוח לשלם יותר! אם יש לך שם בתעשייה אתה מרוויח. בספר אני מראה סכמה ברורה איך לבנות את השם הזה. וכן זה כלל בכמה פעולות טכניות, כמו כיול מסך, הגדרות מערכת, חומרה, וגם פרספקטיבה..לדעת מה הכי טוב למשימה הספיציפית...לדעת להשתמש בידע בצורה טכנית נכונה. אני חייב לציין שלמדתי הרבה מהפוסט הזה על אנשים ועל הקהילה של הפורום! עיניי נפתחו לתופאות יוצאות דופן! תודה רבה לכם :)
 

Ninja

New member
אולי כדאי גם לכתוב לאיזו תוכנה מיועדת הסצינה

 
למעלה