כישלון מכרזי חניוני "חנה וסע" בת"א

הוא יסע בכביש השירות של 471 (מה שאתה קורא לו דרך בר אילן)

ואתה מתעלם מזמן ההגעה לז'בוטינסקי, אבל בשעות העומס בפתח תקוה (וכן - בפתח תקוה בשעות העומס יש פקקים איומים), להגיע מדרום פ"ת לז'בוטינסקי לוקח קרוב לחצי שעה ולעיתים יותר מחצי שעה.
גם בנת"צ בז'בוטינסקי בבני ברק ורמת גן ממש לא "טסים" כי תמיד מכוניות מפריעות שם.
עדיף לבזבז את חצי השעה הזו בקו 64.
בשעות אחרות אין בכלל מה לדבר שהמסלול של קו 64 עדיף לאין ערוך.
 

משה12333

New member
שים לב לקו הזה. אתה תמות מצחוק. יש כבר קו לילה כזה במסלול

הזה בדיוק: קו 599.

קוי הלילה הם יוזמה של עמותת אור ירוק ששכנעה את משרד התחבורה להפעיל בסופי השבוע בימי חמישי ובמוצ"ש קוי לילה לצעירים שחוזרים לביתם ממוקדי הבילוי.

בעת חופשות הלימודים, הקוים פועלים בכל לילה פרט לערב שבת.

(הקו הזה מוכיח גם שהרבה תל-אביבים מבלים במוקדי הבילוי בפ"ת, דבר שפעם נחשב כהזוי כי בעבר זה היה רק הפוך).

 
אני מכיר את 599, הוא לא נוסע דרך העצמאות אלא דרך דגל ראובן

ומכיוון שהקו הזה פועל בשעות הלילה המוקדמות לכיוון ת"א בלבד ובשעות הלילה המאוחרות לכיוון פ"ת בלבד, הוא לא ממש משמש להגעה מת"א למוקדי בילוי בפ"ת.
599 גם לא נוסע דרך שום מוקד בילוי בפ"ת (אלא אם כן לדעתך שכונת הדר גנים או רחוב פינס הם מוקדי בילוי...).

אתה שוב מוכיח שאתה ממש לא מכיר את התח"צ בפתח תקוה.

אם כבר אז קו הלילה שנוסע דרך מוקדי בילוי בפ"ת זה קו 466 של דן (שנכנס לתוך רמת סיב ועובר ליד הקניון הגדול) אבל גם 466 נוסע מוקדם לת"א ומאוחר לפ"ת.

אני מציע לך להפסיק לכתוב בנושא כי אתה מגלה בו חוסר ידיעה וחוסר הבנה מוחלטים.
 

משה12333

New member
הוא בכוונה לא נוסע דרך רחוב העצמאות לאחר שהוא נוסע בפינס כדי

להגיע לכניסה של רמת סיב בדרך רבין.

אם הוא היה ממשיך ישר בפינס לתוך רחוב העצמאות ואז פונה שמאלה בדרך רבין, הוא היה מפספס את ייעודו כי הוא היה מדלג על רמת סיב.

בכוונה עשו לו את העיקוף הזה דרך הנשיאים ודגל ראובן.

רמת סיב מלאה בפאבים והיא הפכה למוקד בילוי מרכזי שמוכר בכל גוש דן ובזכות ראש העיר, גם בכל הארץ.





 
אתה פשוט מגוחך, כתבתי לך ש 466 נכנס לתוך רמת סיב

599 לא עוצר בשום כניסה לרמת סיב.
הוא עוצר בתחנות באבי אורן בין רחוב דנמרק לדרך רבין ולאחר מכן (או לפני כן בכיוון מת"א) בדרך רבין ליד חייקה גרוסמן. מוקדי הבילוי ברמת סיב נמצאים צפונה ומערבה יותר.

קודם כתבת שהמסלול שלו בדיוק כמו של 64 וכשתיקנתי אותך, המצאת סיפור על עיקוף מכוון בגלל רמת סיב שמתאים לך לעוד הודעת יחצ"נות.

אתה פשוט חסר תקנה...
 

משה12333

New member
זה לא סותר. הקו הצפוני לת"א והקו הדרומי לת"א, שניהם עוצרים

ברמת סיב.

פשוט הקו הצפוני (מז'בוטינסקי) נכנס פנימה לאזור התעשייה והקו הדרומי (מדגל ראובן) עוצר בשולי אזור התעשייה הזה.

ההופעה של ראש העיר בערוץ 10 בסיור הפאבים ברמת סיב אכן פרסמה את מוקד הבילוי הזה בכל הארץ והמנחה של התוכנית אמר לראש העיר בצחוק שהם כנראה נמצאים כרגע בת"א כי לא יכול להיות שבפ"ת יש מוקד בילוי כזה מוצלח.

המנחה של התוכנית היה בהלם ממוקד הבילוי הזה.

מפורסמים רבים באמת ובתמים לא מאמינים למראה עיניהם כשהם באים בשנים האחרונות לפ"ת כי יש להם בדמיונם את הדימוי הישן של פ"ת משנות ה-90, מהתקופה שקדמה לבניית השכונות החדשות של העיר.

כך גם היה עם שלמה ארצי שהופיע לאחרונה באצטדיון המושבה וכך גם היה עם שר הפנים שביקר לפני שבועיים בעיר. שניהם לא האמינו למה שפ"ת נהפכה להיות.

 

משה12333

New member
אז נזמין מנקה כדי לנקות שטח נוסף בשביל השרשור. יש לי מנקה

מעולה שבכל בוקר מנקה את משרדי העירייה.

 
החניון הזה לא היה ריק מאז שהוא נפתח לחניה בחינם עבור משתמשי

הרכבת.
החניון של תחנת הרכבת עולה על גדותיו בכל בוקר ואנשים חונים במקומות אסורים ובמעברים.
החניון של האצטדיון נותן אפשרויות חניה נוספות למשתמשי הרכבת.

כחניון חנה וסע בשאטלים היה ידוע מראש שזה יהיה כישלון, כי מיקום החניון הזה וכן המיקומים של שני חניוני החנה וסע הנוספים של נת"ע בתל אביב היו גרועים.
כך גם חניוני החנה וסע המאולתרים ליד האצטדיונים של ראשון לציון, הרצליה ונתניה.
חניוני חנה וסע מהסוג הזה יכולים להיות מוצלחים רק אם הם ממוקמים על צירים ראשיים המובילים לתוך המטרופולין, כמו חניון שפירים וכמו החניונים המתוכננים במחלף מבוא איילון, מחלף קסם, מחלף מורשה ושפיים.
 

משה12333

New member
יש פה בלבול בין שני סוגי החניונים. למרות ששני הסוגים נקראים

בשם "חנה וסע", הם שונים לחלוטין אלה מאלה:

1. חניוני "יוזמת ראשי הערים": ראשי העיר בגוש דן, כמחווה של רצון טוב כלפי משרד התחבורה, נתנו לו בחינם שטחי חניה בבעלות עירונית כדי שיקים שם חניון בתשלום לתושבי העיר שירצו לחנות בהם בבוקר ולנסוע לת"א בקו שאטל ייעודי (שר התחבורה ביקש זאת מהם כי הוא חשש מפקקי ענק בת"א בעת החפירות של התחנות התת-קרקעיות של נת"ע).

בפ"ת, ראש העיר נתן למשרד התחבורה חלק גדול מהחנייה הצפונית של אצטדיון המושבה העירוני כי בבוקר גם כך אין משחקי כדורגל. בערב, החניון שוב נפתח בחינם לאוהדי הכדורגל ע"י המחסומים שמפסיקים לעבוד.
ראש העיר גם משכיר בתשלום את החלק המזרחי של חניון האצטדיון לחברה פרטית ללימודי נהיגה על קטנועים ואופנועים בשעות הבוקר והצהריים.


2. חניוני הנתיב המהיר. חניונים חינמיים לחלוטין שמשרד התחבורה מקים בכניסה לכל נתיב מהיר שהוא סולל בכניסה לת"א. החניון מאפשר חניה בחינם ונסיעה בחינם באוטובוסים ייעודיים לתוך ת"א בנתיב המהיר.

השוני בין סוגי החניונים הוא לא רק בתשלום/העדר תשלום ובנתיב המהיר אלא גם בייעוד שלהם: הסוג הראשון הוא רק אמצעי זמני עד לסיום עבודות החפירה האנכיות של נת"ע לשם הקמת התחנות התת-קרקעות. לכן התיחום של החניונים הוא ארעי ע"י בטונאדות.
הסוג השני הוא אמצעי קבוע ובשל הצלחתו נוספים לו עוד ועוד חניות ע"י משרד התחבורה בחניה בקומות שהוא בונה מעל חניית מפלס הכביש.



 
אין שום בלבול. אני מכיר את סוגי חניוני החנה וסע הללו

חניוני החנה וסע מ"הסוג הראשון" הם כשלון מוחלט בגלל שהמיקומים שלהם גרועים.
הם היוו כסת"ח עבור משרד התחבורה ונידונו מראש לכשלון.
אגב, גם הסוג הראשון מתחלק לשני סוגים: שני החניונים בתל אביב והחניון בפ"ת היו עם חניה בתשלום ושאטל בחינם. החניונים בנתניה, הרצליה וראשון לציון הם עם חניה בחינם וקווי תח"צ סדירים בתשלום.

הדבר החשוב ביותר לגבי חניוני חנה וסע הוא המיקום, והחניונים שמשרד התחבורה ונת"ע "קיבצו" בשנה שעברה כולם נמצאים במיקומים גרועים ביותר עבור חניוני חנה וסע.
זה שחניון יכול לשמש כחניון של אצטדיון עירוני לא הופך אותו כשיר לשמש כחניון חנה וסע.
כי כשמדובר בנסיעות מתוך הערים במטרופולין ללב המטרופולין, ברור שלתח"צ הרגילה יהיה יתרון על פני שאטל מחניון חנה וסע נידח ומי שלא מעוניין לנסוע בתח"צ הרגילה כבר יסע עם רכבו הפרטי עד ליעדו ולא עד לשאטל .
מי למשל יסע עם רכבו עד חוף תל ברוך על מנת להמשיך עם שאטל לתוך מרכז תל אביב?
 

darkshadow1

New member
החניונים נכשלו כי נבואות הזעם לא התגשמו.

הוחלט להשמיש את החניונים האלה כי דובר על כך שכשהעבודות על הקו האדום יכנסו להילוך גבוה- כל אזור העבודות יפקק לחלוטין. בפעל גודש התנועה לא הוחמר בצורה מספיק משמעותית כדי שלאנשים יהיה שווה להשתמש בחניונים, ולכן השימוש בהם מצומצם. החניונים האלה לא נועדו להוות תחליף לשום תכנית מתאר- הם נועדו לענות על צורך נקודתי, שבסופו של דבר התברר שהוא פשוט לא קיים.
 
למעלה