השאיפה צריכה להיות שלילד יהיה טוב, לא שהוא לא מאד יסבול...
מנסיוני, לא חשוב מה רמות התפקוד של הילדים האחרים.
הילד שהבן שלי הכי אהב בכתת התקשורת שלו ביסודי,
היה ילד שלא מדבר. אוטיסטים מתקשרים ולומדים זה מזה לפעמים גם בלי מילים.
חשוב איזה בני אדם הם, אבל את זה לא ניתן לדעת מראש
(והילדים בכתה הנוכחית כולם בני אדם נהדרים?)
חשוב גם איזה בנאדם המחנכת, והצוות החינוכי כולו.
 
יש כלמיני כתות תקשורת, לא יהיה נכון להשליך ממה שהורה כלשהו מספר
על הכתה שבנך יצטרף אליה אם תבחרי בכתת תקשורת.
את כל השאלות על התנהלות הכתה, התכנים, האוירה, יחסי הגומלין, דרכי העבודה ועוד
אפשר לשאול את מחנכת כתת התקשורת.
ועל הדרך להתרשם ממנה ומאישיותה- שזה בעיניי ומנסיוני המרכיב המשפיע ביותר.
 
שורה תחתונה: לעניות דעתי, אם לילד טוב
(ואת זה חשוב לברר איתו, ולא לפרש בעצמנו
על סמך דברים כגון "לבד בהפסקות"-יתכן שטוב לו כך, וזה בסדר),
אין סיבה לטלטל אותו למסגרת חדשה.
שום מסגרת לא עושה קסמים,
לא משנה מה ילמד איפה, ישאר אוטיסט וזה בסדר גמור.
חשוב שיהיה לו טוב, שיהיה במקום שמאפשר לו לצמוח.