ככה מודיעים על סגירות במדינה מסודרת - TFL.

Ccyclist

Well-known member
מצורף צילום מסך לטובת נוסעים ללונדון בפסח. הסגירה הכי חשובה בדוגמה היא בקו האליזבת' להית'רו שיסגר מוקדם יותר בערב.

הלינק לאתר שבו ה PDF עם שלל מידע על סגירות קווים חודשים קדימה:


גם באתר הרכבת הארצית יופיעו פרטי עבודות אם תזמינו תאריך נסיעה מדוייק בעתיד. במקביל - אם אתם מכירים את הרשת והמפעילה (זה מופיע למשל על מפות הקווים, אך בימינו הכל מוביל לשיטת מוצא-יעד של אפליקציות) אפשר למצוא את עבודות התשתית של המפעילה הספציפית. הביטוי הבריטי הוא Engeneering Works .

כל זה בהקשר שאני מתכנן נסיעת רכבת ארצית ותחתית בסוף שבוע מסויים באפריל, ובסופי שבוע בדרך כלל יש עבודות תשתית ב 5% עד 10% מהרשת אז חייבים לוודא מה פועל ומה לא כי מתישהו מגיע תורכם לאוטובוס החליפי.

זה כמובן שונה ממצב שבו סגירת אמצעי התחבורה החשוב ביותר בעיר הבירה נעשית מהיום למחר בהתראה אפסית.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20250209_205045_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20250209_205045_Adobe Acrobat.jpg
    KB 328.6 · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:
ההבדל לא נובע מהחשש הישראלי , שהודעה של מספר שבועות תגרום להפעלת לחץ ע"י פוליטיקאים וטרפוד העבודות. השיטה הפוליטית האנגלית נוטה יותר להמעורבות פוליטיקאים בעניינים מקומיים.
 

Ccyclist

Well-known member
ההבדל לא נובע מהחשש הישראלי , שהודעה של מספר שבועות תגרום להפעלת לחץ ע"י פוליטיקאים וטרפוד העבודות. השיטה הפוליטית האנגלית נוטה יותר להמעורבות פוליטיקאים בעניינים מקומיים.

בבריטניה אין לזה קשר לפוליטיקאים. למעט במקרי חירום נדירים - עבודות התשתית המסילתיות נקבעות חודשים מראש. ברשת הלאומית זה קשור ללוחות הזמנים שמתעדכנים פעמיים בשנה בדצמבר ומאי. ברכבת התחתית של לונדון זה עניין פנימי של העיר וחטיבת הרכבת התחתית של TFL.

חלק מהסיבה לכך היא שצריך לתאם העברת כוח עבודה וציוד מראש. צריך גם לתכנן מערך הסעות חליפיות. בנוסף - אם רוצים לנצל סוף שבוע ארוך לעבודות במקטע כזה או אחר - צריך לקבוע אותו מראש. כל זה דורש תיאום.

הפוליטיקאים לא יחלמו להתערב בעבודות התחבורה של חברת המסילות הלאומית, כל שכן לחבל בהן. בין 1998 ל 2000 היו שורת תאונות רכבת שנבעו מחזקה לקויה בעידן חברת המסילות המופרטת - מה שהוביל לקריסת ערך המניות שלה ולרכישתה על ידי הממשלה של בלייר בפאונד אחד - הלאמה שהצילה את הרשת מהשלכות של פשיטת רגל.

אם פוליטיקאים מתערבים זה יהיה בדרך כלל בעניין גדול יותר כמו הלו"ז בכללותו. היה מקרה שבו מפעילה חדשה חשבה ליצור קו אזורי באמצעות הסטת רכבת אחת שיעשה לונדון ליעד אזורי בהמשך החוף. תושבי הקו התנגדו לכך וחברי הפרלמנט שלהם (בשיטה האזורית ברור מי חבר/ת הפרלמנט שלך - זה שנבחר לייצג את אזור הבחירה שאת מתגוררת בו) לחצו על המפעילה לשמר את הקישוריות של שתי רכבות בשעה ללונדון.
 
למעלה