כלי נשק מסרטים

SoulColector

New member
כלי נשק מסרטים

קודם כול מזל טוב על הפורום החדש!!!!!!! אוקי אחשיו לשאלה (במידה והיא קשורה לפורום הזה) כלי נשק מסרטי מדע בדיוני\פנטזיה ניתן להסיג בארץ? כמו החרב של ארגון,עוקץ ועוד חרבות "מפורסמת" למנהם סתם על ידע אישי אני אוסף כלי נשק למנהם ויש לי כמה AF בעליית הגג כולל הסירה של באטמן מהסרט "באטמן לנצח"
 
בהחלט קשור לפורום...

אני לא יודע מה יש בארץ, לא ביקרתי אישית בחנויות כמו "קומיקאזה" או "קומיקס וירקות" אבל שווה לבדוק שם...
 

SoulColector

New member
תודה, יש מכון שניתן לברר בו

עם סתם מצאתי את החרב של בלייד באיזה שוק באילת אני משאר שעוד מישהו הביא סחורה דומה יש מקום לברר? כי בתך בקומיקאזה ובקומיקס וירקות זה יעלה כמו מכונית!
 
הפריטים האלה (במידה ולא מדובר

בצעצועים סיניים זולים) יהיו יקרים יחסית בכל מקום... קשה לי להאמין שתמצא בארץ מקום שמוכר אותם בזול יותר ממה שקומיקאזה יכולים להציע (שוב, אני מניח פה מכיוון שעדיין לא ביקרתי אישית שם). האופציה הנוספת, היא לעשות ייבוא אישי מחו"ל - או במילים אחרות, להזמין מהאינטרנט.
 

SoulColector

New member
תתפלה לשמועה

שקניתי לא מאט חרבות וגרזנים חלק מסתבר מסרטים (ידעתי רק אחרי הקניה) כמו החרב של זורו ב180 גרזן מבאפי 250 שקל החרב של בלייד 180 (לבחור שרצה לדעת יש בטיילת דוכן של נשקים מישם) ועוד מספר קטן מעוד של פרטים אני פשוט קונה בגלל החרב לא בגלל הסרט אבל אני יבקר בקומיזאקה הזה כדי באמת לברר מחירים
 

SoulColector

New member
בשימחה

http://photos.walla.co.il/blacklive ד"א בקשר לחרב של זורו אני עדין לא סוגר על זה אבל ע"פ אתר נשקים זו אותה אחת
 

SoulColector

New member
אין מקום ספציפי

הכוכב הטלה הוא מתנה מתאילנד אז אין לי כול כך הרבה פרטים אליו חוץ מזה שהוא מדיוק! אני קונה מחו'ל חניות למנהם ומשוקים למנהם כגון דילת הכרמן או שוק הפשפשים
 
כוכבי הטלה

יש בכל דוכן בבנגקוק בגרושים... יש שם ממש יפים... באחד הדוכנים ראיתי כוכב הטלה בצורה של ה- Batarang של באטמן... עשיתי שטות, ולא הבאתי... פעם הבאה..
 

spiderrrman

New member
אתם מדברים בת"א נכון?ו...

האם היא קרובה לחנות קמיקאזה? איפה יותר זול? ואיפה יש יותר מבחר של דמויות פעולה? תודה
 

ailag

New member
החנויות

CNV הם ליד הדיזנגוף סנטר, קומיקאזה ברמת אביב. לפחות בקומיקסים ההבדלים כ"כ קטנים שאני הולכת לפי הקרבה יותר מאשר לפי מחירים. לא יודעת בקשר ל AF ים - במקרה שלהם אני משערת שיש לשתי החנויות מבחר שונה (גם הקהל שלהם די שונה). מה שכן, בטח אפשר להזמין מהם AFים, למשל מהפריוויוז. יש להם מספרי טלפון באתרים, תבררו שם..
 

ailag

New member
-=-=-

http://www.cnv.co.il אני דוקא אוהבת את שתי החנויות בערך באותה מידה, אבל אני משוחדת - מכירה את המוכרים
אני הולכת קצת יותר לקומיקאזה, מהסיבה הפשוטה ששם יש לי חניה (יש לי תו של רמת אביב) ואני שונאת לחפש חניה בתוך ת"א. בשתיהן אני בקושי נמצאת
ושוב, נסו לראות אצל שניהם מה אפשר להזמין, וגם תשאלו אותם - חלק מהמוצרים שלהם לא מוצגים בחנויות מחוסר מקום, אבל נמצאים בהישג יד.
 

alon3232

New member
CNV פחות מבחר ב-AF אבל יותר נחמדים

ל-COMIKAZA פוזה צפונית ופלצנית ומחירים בשמיים, אבל יש להם יותר מבחר ב-AF. בכל מקרה - מומלץ להזמין מחו"ל
 
למעלה