כל הימין אשם ברצח רבין !!!!!!

שמאלני

New member
כל הימין אשם ברצח רבין !!!!!!

איך אפשר להאשים רק את יגאל עמיר ברצח רבין? תשמעו גם עם אני הייתי כל הזמן ללא הפסקה תחת הסתה מתמשכת בסופו של דבר אולי הייתי רוצח ראש ממשלה. כל הימין ללא ספק אשם ברצח רבין. ובראש ההסתה עמד ביבי נתניהו המסית הגדול. לאן שרבין לא הלך רדפו אחריך הימנים וצעקו,"בדם ואש את רבין נגרש". אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול,ואף שמאלני לא בא להגנתו. עמדו בצמתים עם הקריאות שלהם,"רבין רוצח","רבין בוגד". בהפגנות שלהם הימנים הדלקו נרות נשמה לזכר רבין שעוד הוא היה חי,שמו ארון קבורה ואמרו שפה רבין נמצא ואני מזכיר לכם עוד הוא היה חי. ההסתה הזאת נמשכה כמה שנים עד להפגנה הגדולה של הימיןבכיכר ציון, שזאת בעצם הייתה ההפגנה שהכריעה את גורלו. נכח בהפגנה הזאת גם הרוצח,למעלה באחד המרפסות עמדו כל ח"כ של הליכוד ובראשם ביבי עם המיקרופון. למטה עמדו ימנים בצעקות שלצערי התרגלנו לזה אז,"רבין רוצח","רבין בוגד","בדם ואש את רבין נגרש". לחלקם היה פוסטרים עם רבין במדי אס אס. הם צעקו כל ההפגנה מלמטה,למעלה עמדו כאמור ביבי וכל ח"כ מהליכוד וביבי במקום למנוע את הקריאות עשה להם שלום וחייך. אז אני רוצה שתגידו לי אתם,איך אתם לא אשמים ברצח רבין? בגלל ההסתה שלכם הרוצח רצח את רבין. רק אתם אשמים ברצח רבין לא מישהו אחר רק אתם.
 

.המוסד

New member
אפילו דיברתי עם יגאל עמיר ואיחלתי

לו בהצלחה כשניפגשנו באוניברסיטה...
 

שמאלני

New member
מוסד טוב שאתה ציני...

הציניות שלך ממש לא מצחיקה אותי. תשמע אני לא מתכון אליך שאני אומר זאת ולא אל אף אחד אחר פה בפורום. כולם פה נערים לפני 6 שנים בני כמה היינו אני הייתי בן 9 אתה בן 10 מקסימום 11. אל תשכח את זה אישית אני מדבר על הימנים שאז הלכו להפגנות והסיתו נגד רבין.
 

שמאלני

New member
ergil ילד, מה אתה מתרגש כל כך...

תראה אני בטח ובטח לא התכוונתי אליך בן כמה היית אז בן 8. מה אתה מתרגש מזה כל כך.
 
בן כמה אתה (שמאלני)?!?!?!

6??? כי לפי ההגדרה שלכם להסטה מאז רצח רבין,מה שאתה עושה פה זאת הסטה גם כן, ומה שאתם עשיתם לשמיר זאת גם כן הסטה, לביבי, לבגין זה כבר היה השיא קראתם לו בוגד אמרתם שהוא יביא להרס המדינה הזו ושאסור ליבחור בו ואני לא יוסיף, רחבעם זאבי (גנדי), וכו´... אבל בה אני יגיד לך משהו רבין לא היה טוב כל כך כפי שמלמדים אותכם שם בשמאל הבן אדם היה רוצח כמעת כמו בן גוריון שלט עם דם של יהודים חפים מפשע ואף קדושים על הידים הוא כמעת ורצח את מנחם בגין ז"ל... בקיצור תילמד תיגמור את כיתה א´ לפחות ואז תחזור... מה שהיה ליפני רצח רבין זה לא היתה הסטה מה שהיה לפני רצח רבין היתה הבעת דעה שהיתה מקובלת משמאל ועד ימין ובכל זרועות הבטחון ואז רבין נירצח וחיפשו למה ואז אמר הימין אמר להחליף את ראש הממשלה יווו זה ביגללו איך לא שמנו לב הוא הסיט, הימין הזה... תלמד תקרה תחשוב תחקים תגדל תעבור את גן חובה................... ותחזור לדבר. יאיר קלויר נ.ב סליחה אם העלבתי בחריפות של המכתב שלי אבל ממש עיצבנתה אותי...
 

שמאלני

New member
יאיר קלויר אם זה שמך,תקרא...

תשמע אני לא יכול להבין למה אתה כועס אני כותב את דעותי מה אתה כל כך מתרגש? תכתוב חופשי זה פורום פתוח פורום דמוקרטי כמו המדינה אפשר להביע את הדעות כמה שרוצים. אבל איך שפתחת את הפורום זה ממש של ילד בגן שאומרים לו משהו הוא מתעצבן. בחייך אנחנו לא ילדים כבר עברנו את זה תקח את עצמך בידיים,ובפעם הבאה אני רוצה שתגיב לפורומים שלי בצורה נעותה של נער ולא ילד מסכן. עכשיו לעניין,תשים לב מה אתה כותב לי בהתחלה,שאני מסית. אתה קולט מה כתבת לי? תרד כמה שורות ותראה מה אתה כותב לי,שרבין רצח בדיוק כמו בן גוריון. תגיד לי ידידי יאיר זאת לא הסתה? מה שכתבת שם זה לא נקרא הסתה. ועוד אתה כותב לי שאני מסית. דבר שני תראה איך אתה מתחמק מהפורום שלי לגמרי משמאל לימין. אני בכלל כתבתי על ההסתה של הימין ברצח רבין,אז מה קשור מה שכתבת על שמיר,ביבי ובגין?!?!?!? בפעם הבאה תקרא את הפורום שלי ואני מבקש ממך להגיב לעניין. זה כמו שאני ישאל אותך בן כמה אתה ותענה לי אני גר בת"א. זה בכלל לא קשור. שיהיה לך חג שמח ושבוע טוב.
 
שמאלני

כמה דברים: 1. מה שאמרתי על רבין ובן גוריון זה לא הסטה זה עובדות (אלטלנה וכד´...) 2. כתבתה שהימין עשה הסטה נגד השמאל בצורה אלימה אז כתבתי בקיצור שזה לא ממש היתה הסטה אבל אם זאת הסטה אז מה שעשיתם לבגין ביבי ושמיר זה פי כמה... בקיצור תיקרא לעומק קצת... יאיר קלויר יום טוב ותל חי...
 

אביסון

New member
אז בוא נמשיך הלאה - רבין פושע

הבגיניסט, היות ואני רואה כי "ביום ההוא אין מלך בישראל - איש הישר בעיניו יעשה". גם אני חשבתי, כמו ידידי erfil, שהיה עליך למחוק את דבריו השערורייתיים של הזבל השמאחני הזה. היות, ואני חייב בגילוי לב, אני די מאוכזב מרמת הדיון כאן של השמאלנים, אשר מגלים השכם וערב את אפסיותם ואת בורותם, החלטתי שאני חדל מלעסוק בענייני אידיאולוגיה, הסטוריה, ארץ-ישראל וכדומה. פשוט חבל על הזמן עם הזבלים האלה. מה שאני כן מוצא לנכון, בעקבות דברי השמאלני, זה אולי לספר כמה סודות, חלקם ברורים חלקם פחות, לידיד השמאלני האהבל: 1. הימין לא אשם ברצח רבין, אשם בו יגאל עמיר. 2. רוב רובו של העם הזה לא התאבל ממותו של רבין. 3. אני מכיר המון שאף שמחו על כך. 4. רבין הוא פושע (אוסלו), רוצח (אלטלנה), מקרב מלחמת אחים ("אני מצפצף עליכם"), אלכוהוליסט (לא צריך להסביר). אישתו היא מכשפה-גנבת (חשבון דולרים בשוויץ), בני המשפחה האחרים (דליה וכו´) הם פלצנים שחושבים שהם האליטה שצריכה לקבוע לנו הכל, הם משפחת אוכלי חינם. 5. ורוב רובו של העם חושב ככה. 6. לך תחפש.
 

הצופה.

New member
חחחחחחחחחח

אתה גדול רק שכחת "גיבור " מלחמת ששת הימים שאל את וייצמן אבל שום דבר לא מצדיק את רצח רבין שמאלני נוקט בשיטות אנטישמיות כדי לזכות בקולות אנשים כמהו צריכים להעמיד לדין על השטה פעם אחת ולתמיד. רק בית משפט יסתום לזבלים האלו את הפה השכם וערב מאשימים למה עוד לא קם זבל אחד מהימין ותבע אותם לדין האאא? שתיפת מוח ורישעות הביאו את ערפאת לקבל פרס נובל מי שאשם בזה זה ההסברה של הימין העלובההההההההההההההההההה
 

שמאלני

New member
הצופה...

אם אין לך מה להגיד אל תגיד. תגיב לפורום שלי ואל תגלוש לדברים אחרים. נו כמובן אין לך מה להגיד כי אתה יודע שאני צודק. מה תגיד שלא הליכודניקים הסיתו אלא המתנחלים? כל הימין הסית נגד רבין.
 

שמאלני

New member
אביסון חבל עליך...

עד עכשיו הכול היה סבבה איתך פתאום מה קרה אתה יורד לרמה כזאת? אהה כן שכחתי אתה ימני. אבל להיות ימני זה לא תירוץ לרדת לכזאת רמה. יש לי כמה מילים להגיד לך,תקח את עצמך בידיים או שתדע לנהל דיון כמו בן אדם נורמלי או שאתה רוצה לקלל תחזור לשוק, תאמין לי שם אתה תסתדר מצוין. עכשיו לעניין,רצח רבין בא בעקבות ההסתה של הימנים אין אפס. אני רוצה להגיד לי שגם אם אני הייתי תחת הסתה כזאת מתמשכת גם אני הייתי נכנס לטירוף ולא הייתי יודע מה אני עושה. 2. לפי סעיף 2 שלך נשמע שאתה שמחת על רצח רבין חבל שאתה חריג מרוב העם. 3. "פושע אוסלו" זה עוד סיסמא של הימנים הצליחו להחדיר לך למוח הקטן שלך טוב טוב,אתה אפילו לא מכיר את רבין. אתה רק יודע שהוא היה ראש ממשלה ושירת את המדינה כל חייו. אבל הימנים הקיצונים הלא נורמלים הצליחו להחדיר לך למוח הקטן שלך שרבין "פושע אוסלו". חבל שאין לך דעה משלך ואתה צריך להיות מושפע מימנים לא נורמלים. תגיד לי מה קשור זה שהוא היה אלכוהליסט? אני חושב שאתה לקחת משהו,מה זה סוג של סם או משהו? הפורום הזה שלך מתחת לכל ביקורת של אדם מסכן ואומלל שאין לו מה לעשות בחיים. מה תגיד על שרה נתניהו {הגנבת} יש לה מקצוע חדש גונבת מתנות. לאן שהיא לא הולכת צריכים להחביא את החפצים שהיא לא תגנוב. אני לא מבין בכלל איך ביבי יכול להשתמש במילה הזאת "אליטה" הרי הוא אחד מהאליטות של מדינת ישראל. אין לו זכות בכלל לומר את זה הוא יושב על מיליונים,והעיקר הוא מדבר מסית את העם נגד השמאלנים. תשמע אני מציע לך להרגע כי נראה לי שאת הפורום הזה כתבת שהיית בהתקפת עצבים רצינית. כתבת פה דברים שממש לא קשורים למה שכתבתי. אבל כמובן אתה צריך לגונן על התחת של הימנים שהסיתו נגד רבין. אז אתה כותב שטויות. אתה יודע מה אומרים אם אין לך מה להגיד אל תגיד.
 

Ergil

New member
איזה אידיוט

מדבר על הסתה ואומר שכל הימנים רוצחים. מדבר על דיון נורמאלי ופולט דברים על "רמה של ימני". אידיוט, בור חסר השכלה, ילדותי, מנותק מהמציאות, פרנואיד ואולי עוד כמה שמות תואר שאני אחשוב עליהם מאוחר יותר.
 

שמאלני

New member
הנה הילד המכוער...

ילד די חלאס לשחק אותה שאתה מבין משהו לך תעשה משהו שמתאים לרמה השכלית שלך,לך לשחק בגינה.
 

pilovich shahaf

New member
שמעון פרס ממשיך לרצוח את רבין...../images/Emo104.gif

תאריך ההודעה: 15/12/01 שעת ההודעה: 19:01 מאת: pilovich shahaf נושא: שמעון פרס ממשיך לרצוח את רבין... גם במותו..."אם אתה אומר שעדיף את רבין השיכור"- ז"ת אומרת שמי שעשה/ו את הסטיקר שראיתי לפני שבוע..."..חי כשיכור מת כגיבור..." זה למעשה תוצר/נידבך נוסף והמשכי של שמעון פרס "ברצח רבין", שעליו מה לא נאמר אפילו על ידי ביתו הגב´ דליה רבין פילוסוף כפי שזה מובא בקובץ המצ"ב...!! שמעון פרס עד מתי רשעים יעלוזו...!! שמעון פרס ממשיך לחלום על מזרח תיכון חדש.....ההיסטוריה תשפוט ותשכתב את מה שעשית, כתבת, אמרת והרסת!! מבחן התוצאה. פ"ש. נצח ישראל לא ישקר
 

hanson

New member
השמאל אשם

מי שהביא את ערפת לשטחים זה רבין אז להאשים כ שלוש מיליון ימנים ברצח.
 

שמאלני

New member
hanson....

תראה איזה איזה טענה אומללה העלת פה,מצד אחד מתגאה בזה בגיניסט שביבי המשיך את הסכם אוסלו מצד שני אתה כותב לי שרבין אשם על זה שהביא את ערפאת לשטחים. תגיד לי וביבי לא אשם שהוא נתן את חברון לפלסטינים,אגב מהשטח שהוא נתן לפלסטינים משם יורים על הישוב היהודי בחברון. אתם צבועים והנה אני מראה לכם עובדות שאתם כאלה. דבר שני אתה בכלל הסתת את הנושא אני מדבר על רצח רבין שאתם אשמים הרי אין לך מה להגיד אז אתה כותב בכלל טענה אחרת שבכלל לא קשורה לנושא. זה כמו שישאלו אותך מה שמך תגיד אני בן 14. זה בכלל לא קשור,בפעם הבאה אני מבקש שתקרא מה שכתבתי ותגיב לעניין.
 
למעלה