כל הימין אשם ברצח רבין !!!!!!

תגובתי לכל האשכול הזה

ממיטת חוליי עקבתי במשך היום אחרי האשכול שפתח שמאלני בהודעתו האנטישמית. להלן תגובתי: 1. איני מסכים עם חברי אביסון שהעם לא התאבל. רב העם התאבל, ועוד איך. אני אישית התאבלתי ועודי אבל על הנבלה הזו. 2. ההאשמות שמטיח שמאלני במחנה הימין אינן יותר מאנטישמיות זולה. איש מהמחנה הלאומי לא הסית לרצח רבין יותר משאנשי השמאל הסיתו את נחום מנבר בנאומיהם ובהתנהגותם למכור נשק כימי לאיראן. האם נאשים בפשע זה את כל השמאלנים? 3. אין לי כוונה למחוק הודעות מהסוג של שמאלני משתי סיבות: ראשית, בניגוד לשמאלנים אני מאמין בחופש הביטוי גם כשהוא לא נח לי. שנית, זה משרת אותנו כאנשי המחנה הלאומי היטב. כל מי שקורא את הודעותיו רוויות שינאת האחים מבין מהו החומר האנושי של השמאל ועד כמה יש להתרחק ממנו. 4. מעולם לא התגאיתי בזה שביבי המשיך את אוסלו. כתבתי שבאירועי מנהרת הכותל היה צריך לחסל את הסכם אוסלו. כתבתי שביבי הבטיח שמערכת הבחירות להמשיך את אוסלו תוך שמירה על הדדיות וקיים זאת. אני סבור שלאור אירועי מנהרת הכותל היה צריך לסגת מהטחתו ולחסל את הרשות.
 

Ergil

New member
חופש ביטוי זה נהדר, אבל יש גבול!

אני בטוח שהמושג "דמוקרטיה מתגוננת" מוכר לך. ויש מספיק שמאלנים שכותבים בפורום הזה גם בלעדיו.
 
מכיר את המושג, עוד לא עבר את הגבול

לטעמי... אולי משום שאני בגיניסט יותר מדי, גם על ההשלכות הפרו-דמוקרטיות של העניין. ברגע שיעבור, אני מבטיח לך- הוא לא יהיה פה.
 
דוגמא לגבולות

אם הנ"ל היה קורא לפגיעה בימנים או אם מישהו מהימנים בפורום היה קורא לפגיעה בשמאלנים, הייתי מוחק זאת. גם אז- אני חושב שהייתי עושה עוול לציבור הימני, בכך שהייתי מונע ממנו לראות את פרצופו האמיתי של אותו אדם.
 

שמאלני

New member
בגיניסט...

תשמע לא התוונתי אליך ולא התכוונתי אף אחד מהפורום הזה. בני כמה רוב הכותבים בפורום הזה,מקסימום 17. תעשה חישוב תקח שש שנים אחורה הם היו בני 11. אני מתכוון לאלה שהלכו להפגנות והסיתו ממש נגד רבין. וכבר כתבתי מה הם צעקו נגדו. ותראה אין לך מה לכתוב נגד זה כי אין לך טענה מוצדקת למה שקרה באותם השנים. אז אתה קורא לי,"אנטשימי". תגיד לי ידידי בגיניסט איך אני יכול להיות אנטישמי עם אני מהגזע השמי?. שוב אתה כותב שטויות ואתה מאשים אותי לחינם. דבר שני איך אני יכול להיות אנטישמי עם מה שכתבתי פה קרו במציאות. אתה כבר שכחת מה שעשו לרבין? יש מלא סרטים על זה תראה ביום לזכרון רבין. דבר שלישי אין לך באמת מה למחוק את ההודעה שלי,תשמע חלק מהקטע פה זה שאני שמאלני אתם ימנים ואתם מתעצבנים. יש קצת עקשן. יש לי מלא חברים ימנים כן גם מנוער הליכוד. אני אומר להם את דעותי והם מקבלים זאת,וגם אני מדבר עם כאלה באיי סי קיו שהם בכלל מתנחלים. ואני אומר להם את דעותי והם מקבלים זאת. דבר רביעי זה שאתה כתבת על ביבי שהוא המשיך את תהליך אוסלו זה כבר חלק מהתגאות שלך. מישהו שמנסה להסתיר משהו לא כותב את זה בפומבי הוא מסתיר זאת. אבל אתה כתבת זאת ולא פעם אחת אלא כמה פעמים,בפורום זה.
 

hanson

New member
שמאלני

תפסקו לנפנפ ברצח רבין אולי השמואל אשם ברצח גנדי ?תראה מה קורה במדינה 40 הרוגים בשבוע דרך השמואל פשטה תרגל אני במקומך היתי יורד למחתרת רק היום נרצחו 10 בני אדם
 

shlomikli

New member
לכל המגיבים הימנים באשכול

אתם מזכירים לי אימרה מאד חכמה: "להתרגז פירושו להתעצבן על עצמך בגלל הטמטום של מישהו אחר". עזבו את האנטישמי הקטן, פשוט תבליגו.
 

שמאלני

New member
shlomikli אתה טיפש...

תשמע כל הזמן קללתי אותך זה היה סתם,אבל עכשיו אני רואה שאתה יותר מפגר מהכלב שלי. תגיד לי טיפש איך אני בדיוק "אנטישמי" עם אני מהגזע השמי? תפסיק לדבר שטויות טמבל לך תלמד מי יכול להיות אנטישמי. גם על ההערבים אי אפשר להגיד שהם אנטישמים כי הם גם מהגזע השמי.
 
הבהרות לגבי המושג אנטישמי

המושג איבד את משמעותו המקורית והוא כיום דה פקטו מילה נרדפת לשינאת יהודים. זאת משום שלא נרשמה בהיסטוריה (למיטב ידיעתי) שנאת עמים שמיים אחרים באשר הם, ומנגד תמיד נרשמה שנאה כלפי הגזע השמי היהודי, גם ע"י עמים שמיים אחרים (הערבים לדוגמא). כשאתה מעליל על הימין כולו, ללא אבחנות, שהוא אחראי לרצח רבין, אתה עושה דבר דומה למה שעשו האנטישמים כלפי היהודים. זו הסיבה שלא קראתי לך "אנטישמי", אלא כתבתי שדבריך אינם שונים מאנטישמיות. אם מישהו היה מאשים את השמאל כולו בריגול לסוריה או בהפצצת אלטלנה, הייתי אומר לגביו אותו דבר.
 

שמאלני

New member
בגיניסט מספיק לחפש תירוצים...

התירוצים שלך כל כך עלובים ולא לעניין. מה קשור אלטלנה לרצח רבין? אתה נשמע כאילו כל הבוחרים הימנים הלכו עם פצצות והשלחו על האוניה. אתה לא קולט שברצח רבין כל הימין היה אשם בהסתה. דבר שני דברי בהחלט לא אנטישמיות מכיון שאני אומר את מה שהיה במציאות. אני חושב ששכחת מה שהיה כבר,תעשה טובה תקח יש מלא סרטים על התקופה של פעם ותראה מה שהימנים עשו. אני אומר את מה שקרה את המציאות,אתה לא יכול לבוא ולאווט את מה שקרה כי זה יהיה שקר. אני מאשים את כל הימין במיוחד את ביבי נתניהו {שאגב לאחר הרצח הוא הודה וביקש סליחה} ברצח רבין. זה כמו אחמד יאסין ששולח מחבל לעשות פיגוע בישראל. אז הוא אומר,מה אני אשם? הוא עשה את הפיגוע לא אני.
 

shlomikli

New member
היית אז בן 10, ואתה יודע הכל...

קודם כל, אתה מאשים שלושה מליון ישראלים בשותפות לרצח (למעשה יותר משלושה אבל נישאר בקלישאה של "חצי העם"...), איך אתה חושב שיש להענישם/נו? סיפור הארון שלך שגוי או שקרי: בארון היה שלט "רבין קובר את הציונות". הפוסטרים עם האס אס חולקו ע"י אבישי רביב (נחש מי משלם את משכורתו...). אני יכול לקבל שאדם לא-חכם באופן חריג ייכנע ללחץ קבוצתי ויהפוך לרוצח, אבל יגאל עמיר, ע"פי העדויות ממשפטו לא היה כזה, אלא להפך - הוא היה רוצח קר-רוח שהחליט החלטה וביצע אותה באכזריות - שעליה הוא משלם את המחיר הראוי. ההפגנה בכיכר ציון היא קלישאה נבובה: הכיכר ענקית והיו שם רבבות שצעקו המון דברים - מלמעלה לא שמעו כלום.
 

שמאלני

New member
sholimikli תקרא...

קודם כל אני לא מאשים שלושה מיליון ישראלים,אני מאשים את אותם ימנים שהסיתו נגד רבין. אני לא בדקתי לא ספרתי כמה הם וזה גם לא מעניין אותי. דבר שני אני לא חושב שיש לענישם את העונש שלהם הם כבר יקבלו מאלוהים. דבר שלישי אני לא יודע מה היה כתוב על הארון וזה גם לא מעניין אותי,מה שאני כן יודע שראיתי סרט ביום הזכרון האחרון לזכרו של רבין שמראים ימנים שצועקים הנה כאן רבין נמצא,והתפללו קדיש על רבין. דבר רביעי זה לא מעניין אותי מי חילק להם את הפוסטרים של רבין במדי אס אס,כל עוד ביבי לא ניסה לעצור זאת ואף אחד לא ניסה לעצור זאת והרימו את הפוסטרים האלה עוד בגאווה,זה לא מוריד מהם את האשמה. מילא הייתי רואה את ביבי מוחה על ההפגנה הזאת ויורד מהמפרסת עד שהקהל יפסיק להסית,אבל הוא לא עשה זאת הוא המשיך לנפף להם בשלום וחייך אליהם. דבר חמישי ואחרון שרציתי להגיד לך,תגיד לי אתה חושב שביבי לא שומע רדיו? לא רואה את התמונות בטלויזיה ובעיתונים? מה אתה חושב שהוא היה איזה חיזר שלא יודע מה קורה סביבו. מספיק עם התירוצים האלה כל הזמן אני שומע ממכם תירוצים עלובים. עם אני וכל מדינת ישראל ידעו שהימין מסית אז מה ביבי לא ידע? ביבי שמע טוב מאוד את הקריאות ולא עשה דבר. אלא אם כן יש לך בעית שמיעה זה משהו אחר.
 
למעלה