כל הכבוד, מחנה לא ראוי.

שרון AAA

New member
הציבור לא מטומטם. מי שהתחיל עם הרק לא ביבי

היא מפלגת העבודה. אחרי מלחמת לבנון השניה מיהרו במפלגה למהר להדיח את פרץ בגלל המלחמה בצדק. אבל משום מה, הם תמכו באולמרט - ראש מפלגת קדימה בתואנה שאם אולמרט יתפטר ביבי עלול לעלות לשלטון ובכך נתנו יד לקדימה בראשות אולמרט המושחת. השמאל "השפוי" הפנים את זה וכאשר ציפי לבני שנתפסת כנקייה מאולמרט הכריזה שוב כמו העבודה אחרי מלחמת לבנון השנייה "רק לא ביבי", השמאל המבולבל קפץ למפלגת הכלום ושום דבר שלה. מפלגת העבודה לא הציגה אלטרנטיבה, נתנה גיבוי לא מוצדק לאולמרט אחרי מלחמת לבנון השנייה ושילמה את המחיר.
 

UKjewishboy

New member
הבחירות האלה ממש לא מייצגות לפי דעתי

אם ליכוד וליברמן היו יכולים להיות ביחד במפלגה אחת ולקבל קולות מהעם זה היה יותר טוב, חבל שכל פוץ יכול לבוא עם מפלגה משלו.
 

MIIKLE

New member
למרות הכל הימין ניצח../images/Emo13.gif

ליבני מובילה אולי במנדטים לפי המדגם (שעוד עלול להתהפך) אבל גוש הימין ניצח וקדימה תזרק לאופוזיציה השמאל בטפשותו חיזק מאוד את קדימה על חשבון העבודה ומרצ אבל זה לא מה שיעזור לו. נתניהו יקים ממשלת ימין או ממשלת אחדות עם העבודה וקדימה אם לא תקבל את מרותו של נתניהו תזרק ותתיבש באופוזיציה כך שניתן לומר בחרת ליבני קבלת ליברמן .מצוין קדימה אתם בשלתם את הדייסה עכשיו תאכלו אותה
 

bvb6

New member
שברק יסגור עם נתניהו

מרץ ושמאלה ממרץ זה פחות מ15 מנדטים ... אני מזכיר שרבין הביא לשמאל גוש חוסם עם העבודה -מרץ ושמאלה ממרץ- גוש חוסם , היום יש לאותן מפלגות פחות מחצי - 25
 

bvb6

New member
מה פתאום .. הערבים הם גם יפיי נפש שמאליים

או שאנחנו לא מבינים ערבית
 

Shaycus

New member
ואני הצבעתי ברק

ומה יצא מזה? היה עדיף להצביע גמלאים תאמינו לי.. איזה מדינה יא אללה שלא נדע מצרות
 

sitvaniyot

New member
אוי ואבוי אם היית מצביע אחרת

כיצד נגיע ליצוג של דעת העם אם כל אחד יחשוב כמוך? ושלא נדע מצרות אם תהיה כאן ממשלת ימין קיצונית.
 

Shaycus

New member
מה ששמעת,

מה יצא מזה? הבנאדם העביר נאום של מישהו שעוד שנייה כורתים לו את הרגל, הצהיר חד משמעית שלא יקח את תיק שר הביטחון (לא שהיו נותנים לו אותו), אז מה יצא מזה?
 
כל מי שמצביע

צריך לקחת בחשבון שגם ישיבה באופוזיציה היא חלק מהמשחק, במיוחד כשהסיבוב הבא כ"כ קרוב. אילו כל מי שרצה שברק יקח את תיק הבטחון היה גם מצביע לו, הוא היה לוקח את התיק, ויותר מכך. מי שקנה את הספינים של קדימה לפיהם רק עם ציפי ליבני תקום ממשלת מרכז-שמאל בה ברק שר הבטחון ומרצ בחינוך, קיבל את מה שמגיע לו, הבעיה היא שגם אנחנו קיבלנו... מי שרוצה לראות את ברק מוביל את העבודה לניצחון חזק בסיבוב הבא (עוד מעט. אל תדאגו, עוד מעט...) כדאי שיתפקד למפלגה על מנת לתמוך בו, וגם על מנת להשפיע בקביעת הנבחרת. זה מה שאני מתכוונת לעשות.
 

Shaycus

New member
עמיר פרץ

להזכיר לך היה רב סרן בצבא אוקי, אז הוא לא היה רמטכ"ל, אוקי, הוא לא יודע לפתוח משקפת, ביג דיל, ליברמן לא עשה אפילו -שישית- שירות, ש-י-ש-י-ת, את באמת חושבת שהוא יהיה שר בטחון? גם ביבי ובטח ובטח שלא לבני לא יתנו לו את התיק הזה וזה לא משנה כמה הוא מחוזר אחריהם.. את אופטימית אם את חושבת שיהיה סיבוב נוסף ושברק יקח שם עוד מנדטים.. מה שיקרה במידה ויהיה סיבוב נוסף זה שאנשים שהצביעו לברק (שזה אני ועוד 3 אנשים במשפחה שלי) לא יצביעו לברק פעם נוספת
 

המחבט

New member
שר ביטחון לא חייב להבין בצבא...

צריך לעשות הפרדה בין הדרג הפוליטי לדרג המקצועי\פקידותי. לשיטתכם, שרים בכלל צריך להיות אנשי מקצוע שראש הממשלה ממנה, ולאו דווקא אנשים שהם חברי כנסת\ראשי מפלגות. מה שאתם לא מבינים זה שתפקיד השר הוא תפקיד שמאוד דומה לתפקיד ראש הממשלה- שר הוא תפקיד פוליטי, כלומר תפקיד השר הוא להתוות מדיניות מסויימת במשרד שלו וזאת בהתאם לציבור שבחר בו. לצורך הדוגמא במיקרה שלנו- העם אמר שהוא מעדיף את ליברמן ומדיניותו על פני ברק ומדיניותו בתור שר בכיר. אגב אני בטוח גם שאם היית עושה בחירות ישירות בין ליברמן לברק לתפקיד שר הביטחון, כינראה שליברמן היה לוקח בהליכה. אולי זה לא מוצא חן בעינייך, אבל זו הדמוקרטיה (וטוב שכך).
 

Shaycus

New member
אני חולק עליך

אבל בהחלט זוהי דרכה של דמוקרטיה שיהיה בהצלחה למי שלא יהיה שר הביטחון..
 
למה שלא יצביעו לו פעם נוספת?

מה בדיוק ברק עשה שגורם לך לרצות שלא להצביע לו בפעם הבאה? בבחירות הקודמות הליכוד בראשות נתניהו התרסק ל12 מנדטים, וראה היכן הוא עכשיו. ליבני כבר הציעה לליברמן להיות ממלא מקום ראש הממשלה וכל תיק שיבחר. אני מציעה שתתחיל להכין את סכין הגילוח.
 

rainbow21

New member
מה זה מה יצא?

קודם כל צריך להיות שלם עם הבחירה ולדעת שהבחירה נעשית מתוך שיקול דעת,אז מה לעשות אם לא תמיד מה שבוחרים לא מנצח ? בבחירות האלה שמעתי כל כך הרבה דעות מטומטמות של אנשים שפשוט בחרו לפי מזג האוויר.ככה זה פעם תומכים באחד פעם אחרת באחד עם דעות הפוכות והכל כדי להיות בצד של המנצחים או הרוב.צריך להמשיךלהיאבק כדי שבפעם הבאה זה יגמר אחרת
 
למעלה