כל הפרקים בעיברית!!!!!!

star_female

New member
זו אחת הסיבות שכל כך הרבה מעריצים שונאים את

הסוף הזה. חוץ מ"בחירת הקריירה" של מיאקו (שבמהלך הסדרה משתתפת בחוג מחשבים וגם מתעסקת עם עיבוד מוזיקה במחשב, וחוץ מזה יש להורים שלה עסק משפחתי) גם הפכו את יאמאטו, שבמשך שתי העונות ניגן על כלי כלשהו (מפוחית בעונה הראשונה וגיטרה+שירה בלהקה בעונה השנייה) ל...אסטרונאוט. עם יאמאטו זה כנראה באמת סוג של בדיחה (גם השם שלו - השם של אחיו הוא טאקרו, ויאמאטו טאקרו הוא דמות אגדית בהסטוריה של יפן) ומיאקו עקרת בית כנראה כי הם היו צריכים ש*מישהי* תהיה עקרת בית (הם יפנים, אחרי הכל) ומימי גרה באמריקה, איפה שזה פחות מקובל. (הייתי חושבת דווקא שיש יותר סיכוי שהיקארי תהיה עקרת בית, אבל יכול להיות שהם רצו מישהי שגם תתחתן עם אחד מהילדים הנבחרים... למרות שגם מהבחינה הזאת יותר הגיוני אם זו היתה היקארי...)
 

OOOO0

New member
../images/Emo2.gifאסטרונאוט?

מה הם עושים צחוק? מזעזע מאוד מה שאת מספרת לי.... אני מכירה את זה מסדרות אחרות, זה נורא מאכזב להיקשר לדמות, להזדהות איתה ואז לגלות שהכותבים ייעדו לה גורל לא קשור בכלל למה שהיא.... זה בעיניי זלזול באינטליגנציה של צופי הסדרה.
 

remundo

New member
חשבתי שבסוף מימי חזרה ליפן

כל מה שאני זוכרת זה שיש לה תוכנית בישול. טוב, כבר בתור ילדה היא התלבשה כמו בוקרת או משהו... ^^" יאמאטו היה "טיפוס הומאני" מכל כך הרבה בחינות (נו, בדיוק סיימתי את אדוונצ'ר אתמול, תנו לי להתלהב שאני זוכרת משהו ^_^. בחפירות של הפרק האחרון הוא די הוכיח שהצד החפרני שלו הרבה יותר מפותח משל קושירו, עם כל כמה שקושירו מעולם לא התיימר להיות חפרן. סתם יש לו לפעמים ידע שכדאי ששאר הילדים הנבחרים והדיג'ימונים ידעו ^^" וגם השערות כאלה ואחרות.) שלשלוח אותו להיות אסטרונאוט זה כ"כ לא קשור ._." העניין של בדיחה או מחווה כלשהי (ספינת החלל יאמאטו או משהו כזה. זה משהו ששמעתי עליו מכם, לא ידעתי את זה לפני הפורום.) זה באמת ההסבר ההגיוני היחיד. לפחות טאיצ'י ואגומון קיבלו עיסוק הולם ^_^. גם הראמן מאוד מחמיא לדאיסקה ^_^. (הם יכלו לתת ליאמאטו להגיש תוכנית בישול של "הטבח המנגן" בטלויזיה, זה קצת יותר מתאים לו. גם אם הזוי. בכל אופן, מימי כבר היתה בתוך השואוביז בזמנו, ובתור דוגמנית לשעבר יש משהו קצת אירוני בזה שהיא מגישה תוכנית בישולים ^^" או שזה רציני לגמרי וחלק ממחאה נגד אנורקסיה אצל דוגמניות או משהו.)
 

star_female

New member
היה יותר מתאים לה להיות דוגמנית ממגישת תוכנית

בישול, אבל זה לא כזה נורא. למה את חושבת שהיא היתה דוגמנית לפני זה? יאמאטו היה צריך לעסוק במוזיקה. זמר, נגן, מגלה כשרונות - משהו שקשור למוזיקה. וגלית, זה באמת נורא אבל זה היה סה"כ משהו כמו 5 דקות בפרק האחרון (מתוך 50) אז רוב האנשים פשוט מתעלמים מזה. זה לא קשה מדי, במיוחד כשיש סרט שמתרחש אחרי סוף הסדרה (ולפני האפילוג הזה).
 

remundo

New member
היי, הם היו יכולים לעשות את יאמאטו עקר בית!

הרי זה מה שהוא היה במשך כל הילדות שלו! הוא היה יכול להחזיק אולפן הקלטות ביתי או משהו ולשלב את זה איכשהו.
 

OOOO0

New member
באמת רעיון נחמד.

אבל הם היו שוביניסטים מידי מכדי לעשות את זה אני מניחה. בטח לא חשבו על האופציה להפוך גבר לעקר בית. אולי תפתחו שרשור בנושא וכל אחד יכתוב מה לדעתו כל הייתה דמות צריכה להיות? זה יכול להיות מעניין לדעתי.
 

remundo

New member
היי, לא הרסו את *כל* הדמויות...

דאיסקה הולך טוב עם ראמן P: הסרט היה לא הרבה אחרי הסוף (אבל כן הרבה לפני שהם מבוגרים), משהו כמו כמה חודשים/שבועות אחרי שהם ניצחו את מיוטיסמון/ונדמון והם מתנהגים כמו שהם התנהגו לאורך כל העונה, בסה"כ יש להם הרפתקה נוספת.
 

OOOO0

New member
אה, נחמד.

אז מה בעצם קורה בעונות השלישית והרביעית, העלילה כבר לא קשורה לשתי העונות הקודמות?
 

star_female

New member
לא, גם הדמויות וגם העולם שונים

(העולם כלומר האירועים של 2 העונות הראשונות לא התרחשו ב"הסטוריה" של העונות האחרות) מה שכן, בעונה השלישית יש קלפים של דיג'ימון שהדמויות הראשיות משחקות בהם בתחילת הסדרה. אבל זה יותר כאילו "העולם שלנו" כי הם מכירים את זה רק בתור סדרה (ונדמה לי שבדיבוב האמריקאי הוסיפו שהעונות הראשונות שודרו בטלויזיה שלהם בעונה השלישית). יש דמות אחת משותפת בין העונה השנייה והשלישית (ריו) אבל... הוא סיפור אחר לגמרי. לא כל כך ברור מה קורה איתו (ובכלל בעונה השניה ראו אותו רק למשך כמה שניות בפלאשבק והסיפור שלו ששייך לעונה השנייה מסופר במשחקים ולא בסדרה עצמה).
 

OOOO0

New member
אה, אז זה קצת כמו "השיר שלנו" אצלנו?

שששתי העונות הראשונות הן סדרת טלוויזיה ושתי העונות האחרונות הן כאילו העולם האמיתי?
 

star_female

New member
לא בדיוק

בשלישית יש את העניין של משחק הקלפים "דיג'ימון" אבל לא מוזכרת הסדרה באמת (זה שהוסיפו את זה בדיבוב זה משהו אחר). והרביעית בכלל לא קשורה. ואני מאוד מקווה שהעולם של העונה השלישית הוא לא העולם שלנו, אני לא רוצה שתוכנה שיצאה משליטה תתחיל להרוס פה דברים...
 

star_female

New member
אה, מה שכן,

העונה השלישית מתרחשת ברובה בעולם האמיתי (לעומת שאר העונות - אולי חוץ מהחמישית שלא ראיתי - שמתרחשות בעיקר בעולם הדיגיטלי) ומהבחינה הזאת היא יותר ריאליסטית. נחמד לראות את הסביבה של המלון שהייתי בו בטוקיו במשך כל הסדרה. (הייתי ממש ליד בנייני הממשלה והם מופיעים המון בסדרה, ועברתי מהפארק שגילמון ישן בו בדרך מהרכבת, ודרך הגשר שכל הזמן רואים...).
 

OOOO0

New member
כן, אבל זה עדיין העיקרון שמעצבן....

זה רק 5 דקות אבל 5 דקות שהורסות את כל הסדרה. מעצבנים הפרקי סיום האלה שבדקות האחרונות של פרק הסיום הורסים את הדמויות לגמרי. זה חוסר התחשבות מוחלט בצופים. ומה קורה בסרט עם הדמויות האלה?
 

remundo

New member
לא יודעת עד כמה זה "שוביניזם"

זאת פשוט התרבות שלהם, ביפן. (חוץ מזה שעצם העובדה שיאמאטו היה עקר בית לאורך כל הילדות שלו מוכיחה שהם לא הכי שוביניסטים.)
 
למעלה