כל כך מעצבן, הנהג הישראלי...

isra533

New member
אני מסתייג מהסיום

זה מחלחל אצל אלה שמחפשים תרוצים לצורת ההתנהגות שלהם. אם תחליטי בכל נסיעה להתנהג באחריות, זו תהיה צורת הנהיגה שלך בלי קשר לשנים שיעברו מהיום. האם בגלל שיש אנשים שנדחפים בתור או זורקים אשפה מרכב גם את תאמצי התנהגות כזאת. אל תפלי כל כך מהר ברשת הפסימיות. רוב הנהגים הם נהגים טובים ותחפשי את אלה שאת יכולה ללמוד מהם נהיגה בטוחה יותר לעצמך.
 
isra העניין הוא שלהתנהג באחריות זה עניין אחד

ונסיון בנהיגה וחינוך לנהיגה נכונה זהעניין אחר ,לא תמיד נהג חדש יודע את מה לאמץ ,ישנם נושאים בנהיגה שרק כתוצאה מנסיון,הנהג יהיה יותר מנוסה ומחונך,וזאת אפשר להשיג רק עיי תוכנית חדשנית ללימודי נהיגה ,שכבר בחודש אוגוסט ,הצגתי אותה פה בפורום זה .
 

isra533

New member
ןמה עם הנהגים הקיימים

גורלם נחרץ. אני מסכים שצרים לשנות את לימוד הנהיגה אבל בינתיים מסתובבים בכבישים 3 מיליון נהגים שהלימוד מאחוריהם. מה צריך לעשות עבורם כדי לשנות את המצב בכביש?
 
ראה ישרא לא כל 3 המיליון הם סכנה לציבור

ברגע הנתון הזה מה שצריך לעשות הוא אכיפה והרתעה עיי ניידות משטרה שיוצבו בכל הארץ במקומות אשר בהם התנועה רבה ,וכן ששם יש סיכון לאסונות בהתאם לנתונים סטסטיים שיש למשטרה . ומכיוון ואין מצב שכך יהיה מה שנשאר זו השקעה כספית אדירה בהסברה בתקשורת ,כמו תמונות מזעזעות של תאונות וכו ,אבל אין תחליף לנוכחות משטרתית ,כאשר כל אחד מאיתנו רואה אורות אדומים כחולים אין ספק שמייד הנהג בודק עצמו עם הוא חגור ,מסתכל על מד המהירות וכו . דבר נוסף שלדעתי יש לעשות הוא פרסום ברבים שמי שעושה 2 עבירות המוגדרות כקשות ,יאלץ לקחת 20 שעורי נהיגה ,ולאחר מכן לעבור טסט נוסף .ויש עוד רעיונות .
 

isra533

New member
אולי יותר פשוט

לעשות טסט שנתי לנהג כפי שנעשה לרכב?
 
מדוע להעניש את מי שבסדר ?אבל לדעתי המשטרה

צריכה לעשות מבצעים ממוקדים כל פעם בעיר אחרת ,כלומר לשלוח לעיר מסויימת 20 שוטרים ,להעמידם בזוגות ברחובות ולתפוס על חם נהגים בעבירות קשות ,כמו אי עצירה בעצור ,אי מתן זכות קדימה ,פס הפרדה רצוף ,חצייה באור אדום ,להעמידם בצד לרשום דוח ,להכניס למחשב,ובפעם השנייה ,20 שיעורי נהיגה וטסט ,וכמובן נקודות לרענן את התאוריה ,ובנוסף קנס קספי . זו רק דוגמא קטנה למה שאפשרי לעשות באופן רציף ,כל זאת בלווי תיקשורתי רציני למען יראו ויראו .ומכיוון ובמשטרה יודעים הכול יותר טוב מכולנו כאילו ,אז הכול ימשך כרגיל .
 

פרטנר

New member
כמה קישקושים

עבירות קשות: אי עצירה בעצור , יד ביד עם חצייה באור אדום... והפתרון: לתפוס אותם, להעמיד אותם, ולתת להם עוד 20 שעורי נהיגה וכמובן טסט. ומה זה יתן? ענישה?, סבל לנהג? , יהפוך את הנהג לטוב יותר? אנשים לא אמורים לנהוג מתוך פחד. אנשים לא אמורים לבדוק אם הם חגורים כי ראו ניידת. אנשים כדאי שיבינו את מה שהם עושים ולא רק כי כך אומר החוק. אכיפה - צריך. ענישה - כדאי שתהיה ביחס ישר לחומרת וסיכון הסביבה (ובאמעי הרתעה כמו שלילת רשיון , למשל). חינוך- צריך ועוד איך. גם במסגרת שעורי הנהיגה , אפשר בוודאי לשפר. אך מעבר לזה , טיפטוף אינטנסיבי של הסברה (ולאוו דווקא הפחדה) , וכן, מה לעשות- שיפור מתמיד של התשתיות, שכן, גם הנהג הבוגר והטוב ,עלול לשגות לעיתים.
 
אגב יש להוסיף מורי נהיגה עבריינים שמעגלים

פינות ומשוחחים בנייד כפי שהצהרת על עצמך ,כך שלדעתי אתה פסול בכלל מלהגיב .
 
תראה פרטנר אני בניגוד אליך מתדיין לגופו של

עניין ,אתה לגופו של איש ,כבר שלחת אותי לפיסיכאטר ,השוואת אותי לאחמינגאד ,ועוד כהנה וכהנה . אתה לא מסוגל להתמודד עם טיעוני ,כי אתה סהכ מורה נהיגה כושל שהודה שהוא מעגל פינות ,שמשוחח בנייד בזמן שיעור נהיגה ,וגם תשובתיך לכתבותי הם חיזוק טענותי, מה שלא היית מעוניין ,אבל מה שמצער הוא שלעולם לא ענית לי ענינית על שום טענה שלי ,על שום הצעה שלי ,קטעת ,השמצת ,פסלת על הסף ללא שום טענה הגיונית נגדית . עצוב לי שאתה מייצג מי יודע כמה מורי נהיגה רדודים וצרי אופק ,ועוד יותר עצוב שנהגים יוצאים לכביש ממורי נהיגה עבריינים שכמותך ,וזאת כאמור לאור הודאותך שאתה מעגל פינות ומשוחח בנייד בזמן השיעור ועוד כהנה וכהנה . מי יתן ומשטרת ישראל תתחיל לעקוב אחרי מורי נהיגה שכמותך ,תוריד אותך מהכביש ,ותמנע אסונות לעתיד מנהגים צעירים ותמימים . עכשיו שמע פרטנר אני לא ילד ,במה אני עוסק ?נו הלוואי עליך ,אבל האמת חורה לי מאוד ועצוב לי על ההרוגים והפצועים כתוצאה מתאונות דרכים ,ועוד יותר עצוב לי שההפקרות נמשכת , אז מה אני מבקש?שתהיה תוכנית חדשה ורצינית ,שלא כל אחד יוכל להיות נהג ,שלא כל אחד ילמד נהיגה ,ולכן כבר בחודש אוגוסט כתבתי על רוויזיה שצריכה להיות בנושא שעורי נהיגה ,ואם היית קצת סבלני בניגוד לשיטת לימודך ,והיית קורא בעיון את הצעתי ומתווכח לגופו של עניין ,ולא משדר חולשה וחוסר אונים והבחנות רפואיות ,אולי היה אפשר להפרות את הדיון לתועלת הכלל .אבל לצערי הרב, פני הדור כפני הכלב כפי שנאמר ,אז תמשיך בדרכך הנלוזה ,תמשיך לשמש דוגמא רעה לתלמידך ,ואם יש לך מצפון אז רחם עליהם .ותתנהג כפי שמורה נהיגה צריך להתנהג .
 

פרטנר

New member
אתה פשוט מגוחך.

אין לי מושג במה אתה עוסק , אבל בנושא המדובר אינך מבין הרבה. יש לך בטן מלאה על מורים לנהיגה, אתה עוקב אחר התנהלותם, מבין מה שאתה מבין ומסיק שכולם כאלה. מה שמניע אותך זה כנראה נקמה על מורה שעיכב אותך בכביש. אין לך גם מושג מי אני. אם היית יודע , קרוב לוודאי שהיית מבין שדבריך הם גיבוב של שטויות. אני , בניגוד אליך, עוסק בתחום ולא ממציא תוכניות מצוצות מהאצבע. אלא אם כן תפתיע אותנו ותצא מאלמוניותך. היתכן שמאחורי דמותך המשעשעת עומד שר התחבורה מופז? האם זה אתה שאול? בעצם , סביר להניח שלא היית בוחר בכינוי "פני לשלום".. וגם אם הינך בכל זאת שר התחבורה, המשפט הראשון שכתבתי , בהחלט עדיין רלוונטי. אגב, אם נרד קצת מהעץ, נמצא שבחלק מהדברים בהחלט יש לנו הסכמה. נסה להיות פחות היסטרי אולי בכל זאת נקשיב ונתייחס לדבריך , כאן בפורום.
 
רגע רגע

הנה משהו שכתב לי אדם שנתפס בעיני כמאוד רציני פה בפורום: - "לבחורה עם הצעד הקטן, במצב של השתלבות לנתיב בארץ צריך תקיפות מסויימת, יודעת מה ? לא "נתנו" לך להשתלב ? תשתלבי מלפני הרכב העומד על פס העצירה ..". (ההמשך הכיל הצעות לדברים שניסיתי ללא הועיל באותה הסיטואציה). אתה מבין שעד לפני כמה שבועות לא היה עולה בדעתי לנסות להכנס ב"תקיפות" לפני מישהו, ובוודאי שלא לבצע עבירת תנועה כמו לעמוד לפני קו העצירה? אתה מבין שהתנהגויות כאלה בארץ נהיו כל כך מובנות מאליו, עד שמי שלא יודע להיות "תקיף" נחווה כלא בסדר?
 
ראי אין צורך להיות תקיף, חיוך קטן וקריצה

במיוחד של אישה ,עושה את העבודה .לגופו של עניין צריך ללכת לאחור ולבדוק מהיכן הכול מתחיל ,ואיך אפשר לשפר זאת ,ועל כך כבר כתבתי בחודש אוגוסט בנושא שלימודי הנהיגה בישראל אסוניים ,כדאי שתחפשי בדף של אוגוסט ותקראי .
 

פרטנר

New member
כרגיל

את (צעד קטן לאדם) טוענת (ובצדק) שהאווירה בכביש הישראלי היא גסה, מלחמתית, חסרת סבלנות וסובלנות ואני מסכים איתך. אמנם, לא כולם כאלה, ואולי אפילו לא רוב הנהגים, אבל, גם המתונים והסבלניים נאלצים לסטות ולהתאים עצמם לכלל. כרגיל , ישנו אדם כאן בפורום שמשליך את כל בעיית תאונות הדרכים לכיוון לימוד הנהיגה. לא שאין מה לשפר, בהחלט , אבל מורה הנהיגה שנמצא עם הנהג הנולד, אמור מחד לחנכו לנהיגה נכונה ,חוקית ו"סטרילית" אך מאידך ה"עולם האמיתי" מאלץ לא פעם ,גם במסגרת לימוד הנהיגה לחרוג בכדי להשתלב באותו ג'ונגל. יתכן שרבים יעקמו את האף, לא יסכימו ואף יבקרו. אותם אלה ,מעולם לא הובילו תלמיד בשעור נהיגה, אינם חיים את העולם הזה דרך עיני הנהג החדש ובטוחים שבמציאות ניתן להתנהג על פי ספר התיאוריה בלבד. אני אישית, אגב, משתדל לנהוג וללמד קרוב ככל האפשר לעקרונות הנהיגה החוקית( והחכמה), כיוון שאני מאמין בה. חריגות , לעיתים מתבקשות. דוגמאות לכך- לא חסר.
 
למעלה