כל מה שרצית לדעת על UFC ופחדת שירביצו לך

כל מה שרצית לדעת על UFC ופחדת שירביצו לך

אם תשאל. אולי כדאי להתחיל לבנות לפורום הצעיר מעין FAQ, שיעזור לצופים החדשים. למשל, אלה השאלות שעולות אצלי, ואני אשמח לקבל תשובות. 1. מראים את המאזן שיש ללוחמים ב-UFC. האם זה המאזן ב-UFC בלבד או בכל אירועי MMA הקיימים? אם זה האופציה השנייה, מה נחשב לאירוע רשמי, שיכול לתרום למאזן? האם אלה כל הקרבות שהיו להם בקריירה? 2. לפי מה שנראה לי, הלוחמים ב-UFC נלחמים אולי פעם-פעמיים בשנה. מה הם עושים בשאר הזמן שלהם? האם הם נלחמים בעוד מקומות? 3. האם יש דירוג, שמקדם את הלוחם לקרב על התואר? כל כמה זמן יש קרבות על התואר? 4. מה קורה עכשיו עם התואר למשקל הכבד, כאשר קוטור פרש? תודה מראש.
 

talhorm

New member
כה, חח לא חסר... הינה אפילו רשימה בשבילך

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FirstName=&LastName=silva&NickName=&search=yes כנראה שסילבה זה שם משפחה של לוחם... או שזה פשוט כמו "כהן" בברזיל
 

FrecCo

Active member
קצת תשובות...

וברוך הבא לי, ומזל טוב לפורום, הגיע הזמן
1. מראים את המאזן שיש ללוחמים ב-UFC. האם זה המאזן ב-UFC בלבד או בכל אירועי MMA הקיימים? אם זה האופציה השנייה, מה נחשב לאירוע רשמי, שיכול לתרום למאזן? האם אלה כל הקרבות שהיו להם בקריירה? מדובר בכל קרבות ה-MMA הרשמיים שהיו להם בכל אירגון MMA שהוא. אגב, אם תיכנס לעמוד של הלוחם בויקיפידיה תוכל לראות טבלה מסודרת את מי הוא ניצח ובאיזה אירגון, זה כלי שאני משתמש בו הרבה כדי ללמוד על עבר של לוחמים וזה מאוד יעיל. 2. לפי מה שנראה לי, הלוחמים ב-UFC נלחמים אולי פעם-פעמיים בשנה. מה הם עושים בשאר הזמן שלהם? האם הם נלחמים בעוד מקומות? האמת שבדר"כ יש 3-4 קרבות בשנה, ולרוב הלוחמים לדעתי יש קצת יותר. עד כמה שאני יודע מי שנלחם ב-UFC נשאר ב-UFC כי הם מחתימים רק חוזי אקסקלוסיב, אולי מלבד לוחמים שיש להם "קרבות ניסיון" חד פעמיים. בשאר הזמן הם מתאמנים המון ועוסקים בדברים אחרים...רוב הלוחמים נמצאים במועדון שהם גם מאמנים בו קבוצה משלהם. אאל"ט... 3. האם יש דירוג, שמקדם את הלוחם לקרב על התואר? כל כמה זמן יש קרבות על התואר? זה לא קבוע, ואין דירוג. N1C כמו שאנחנו קוראים לזה, נקבע לפי רמת ההצלחה היחסית של לוחם או לפי קרב שנקבע מראש שהמנצח בו יהיה N1C. הכל לפי הלך רוחו של דיינה... 4. מה קורה עכשיו עם התואר למשקל הכבד, כאשר קוטור פרש? קוטור עדיין מוגדר באתר הרשמי כאלוף העולם, עד שיהיה קרב בין שני לוחמים אחרים (לדעתי מסתמן נוגיירה נגד סילביה) על התואר הפנוי. ולגבי השאלה האחרונה, נו, סילבה שם נפוץ
השניים הכי בולטים הם אנדרסון סילבה, האלוף מידלווייט שגם מדורג כיום מס' 1 בעולם P4P לפי שרדוג, ו-וונדרליי סילבה, אלוף הלייט-HW הבא:)
 

favor

New member
לגביי הדירוג

נכון שאין דירוג רשמי, אבל יש אתרים כמו שרדוג או MMA וויקלי שמדרגים את הלוחמים הטובים בעולם לפי משקל. הדירוגים שלהם מאוד פופולארים ונחשבים בקרב חובבי ה-MMA. הנה דוגמא לדירוג באתר שרדוג ללוחמים במשקל כבד: http://www.sherdog.com/news/rankings.asp?n_id=10050&my_page=2
 

favor

New member
גמר האולטימייט פייטר 6

תכנית ריאלטי שבסופה המנצח זוכה בחוזה בין 6 ספרות ב-UFC ועוד כל מיני פרסים. אני אישית מחכה בקוצר רוח לקרב הזה. נראה לי שהוארטה יקרע לו את הצורה.
 

talhorm

New member
מה שבטוח

יהיה להוארטה קרב הרבה יותר קשה מהקרב האחרון שלו שהוא פשוט שלט בו כי היריב היה נחות ממנו בהרבה לדעתי... גווידה אחד הלוחמים הכי חסרי מזל בUFC... הוא הפסיד בהחלטות הכי צמודות שיש, אבל כל קרב שלו זה תענוג לצפייה.
 

favor

New member
לקרב האחרון שלו

אי אפשר לקרוא קרב, למרות הקרדיט להכנה הטובה של הוארטה לקרב. זה היה אחד הדברים המביישים ביותר ו-UFC הבינו את הפדיחה שהם עשו ולא נראה לי שנראה את קריין הזה שוב. מה גם שפיתחתי נגדו שנאה עוד לפני שראיתי אותו עם הדיבורים המזלזלים שלו לפני הקרב.
 

talhorm

New member
תתפלא, כי בדיוק היום יצאו שמועות ממקור טוב

שאלברטו קריין ילחם נגד קורט פלגרינו בUFN12
 

t-man

New member
יש לי שאלה../images/Emo215.gif

איך ה-UFC משתמשים במוזיקות פתיחה של כל כך הרבה אומנים(פול היימן עובד ב-UFC?)-הם יש להם זכויות גם ל-DVD?
 
רוב בDVD הם משנים את המוזיקה

זה כמו תמלוגים ברדיו... הם משלמים על שימוש בשיר פעם אחת.
 
למעלה