כל משבמגמת תיאטרון להכנס!!!(עזרה)

s h l a g e r

New member
כל משבמגמת תיאטרון להכנס!!!(עזרה)

אנשייים אתם לא תנחשו מה המורה לתיאטרון הסכימה להכניס אותי אבל אני צריך להכין מונולוג ליום שני הבא (27.12.04) ואם אני יעבור את זה אני בפנים... אני צריך למצוא נושה למונולוג... יש רעיונות ??? הציאו של אתגר קרת הוא היה היום בבציפר שלי? תציאו סופר ואיזה קטע אני פונה בעיקר לשחקנהים שעברו דרך גדולה כמו ספיר(ספירוש תעשי טובה תתני עצה) גור את יכול מש לעזור וכמובן אדם!!! תעזרו תודה מראש איתן והרי לחדשות בצפון ובמרכז הארץ קר יחחסית נע להדליק תנורים כי לי כבר קפאו הביצים (שבמקרר) שבוע עמוס מחכה לחברי הפורום ובעיקר לשחקנים... ספיר לומדת כרגיל ומפוצצת בספרים את התרמיל אדם בבית מנקה תעגיל(לא מצאתי חזור אחר) גור מנסה לעלות לשידור... ואלמה חחח אוכל במה חח אל תכחו את זה קשה חחח תהנו מת עלכם!
 
אמ.... ואוו.......

לא עולה לי ממש נושא לראש.... אבל תנסה את הדבר הכי קרוב אליך שאתה הכי מתחבר ומתקרב אליו כדי שהביצוע שלו יהיה גם אמין ומכל הלב
 
למרות שלא בקשתה עזרה ממני...

אתגר קרת הוא סופר..לפי מה שהבנתי אתה צריך קטע משחק לא? לא קטע להקריא.. כך מחזאי.. ניל סימון מעוד טוב.. או שאני הכי ממליץ לך לקרוא את לרקוד עם אבא של יציק וינגרטן.. זה מחזה קצר.. וכולו מונולוג.. יותר נכון זה מונודרמה.. חחח ויש שם קטעים מעוד מעוד מרגשים..
 
אממ...

אתגר קרת לא כתב שום מחזה שהועלה לבמות הגדולות למיטב ידיעתי אז קצת קשה לעשות משהו שלו. לרקוד עם אבא זה מחזה מושלם (ששרון דטנר (איריס) אגב לקחה בו חלק בכתה ט' בבית ספר, דברו איתה על זה) אבל זה רק מונולג לבן ואם את בת אז אינ לא ממליצה לעשות תפקיד גברי כי זה מסובך מדי. אני חושבת שכדאי שתעשי/ה קטע ממחזה שראית כבר, הרבה יורת קל להתחבר ולהבין המ באמת הדמות מרגישה ולהבין את הטקסט, אלב לא להיסחף ואל לחקות את הדמות. תבקשי עזרה מפורום מחזות זמר או כל האלה... יש כמה מונולגים טובים בשיקאגו שראיתי אתמול, חפשי שם משהו.
 

s h l a g e r

New member
סורייי יונתןןןן הכוונה לכולם...

כולל אותך אין עלייך תודה על העזרה
 

BARBY14

New member
יהונתןןןןןןןןןן

מאמי שלייי אני אוהבת אותך לעולמיםםםם
»¦«אתה נמ3א 2מחש2‡ת* ללא מנ‡ח »¦« «§אחד כמ‡ך א* א9ש7 לשכ‡ח §» •©רק א*תך אנ* 7‡3ה לה*‡ת ©• ™רואה ש2לעד*ך א*ן ש‡ם טעם לח*‡ת™ -:¦:-אז נשמת+ ה*ק7 ת9נ*ם: -:¦:- אה2ת*, א‡ה2ת, ‡א‡ה2 לע‡למ*ם..! ח**ם של* אנ* א!ה2ת א!תך מה קשה לה2*ן? מתה עליךךךךך
מואההההההההההה
 

InFecTeD LOVER

New member
חחחח לא בסדר זה היה בצחוק...

ברור שהבנתי אבל בדרך כלל אני רואה הודעות כאלה ומוותרת..
 

תומקה

New member
חיחיחיחי כן זה באמת מעלה ויתור

אבל תחשבי מה זה לכתוב הודעה כזאת....?
 

InFecTeD LOVER

New member
ניסיתי!

בשרשור הסטוריה של מדינת ישראל... הייתי אומרת שלקח לי פי חמש מההודעה הזאת...=\
 

InFecTeD LOVER

New member
חח

פי חמש יותר זמן מההודעה שאני ברגע זה כותבת... נגיד וזה לקח דקה, ההיא לקחה לי 5 דקות.
 
../images/Emo12.gifדברים כאלו נועדו למסרים../images/Emo12.gif../images/Emo6.gif

למרות שזה דיי משעשע
 

s h l a g e r

New member
סבבבה

עכשיו בקשר לקטע הזה אני יודע אישית שמורה הזאת אוהב קטעים מהשואה קטעים שנוגעים ללב
 
למעלה