כמה אפשר להיות אדיש, מעריץ, חרש, עיוור

אבח"י

Well-known member
בסופו של עניין, השאלה כמה מהתכולה נשארת באריזה אחרי מאבקי הפתיחה.
זה יכול להיות ממש מתסכל, כשפעוט מחכה בכיליון עיניים שהמבוגר האחראי יפתח את שקית החטיף.
הנ"ל בודק היטב איך ואיפה פותחים, עוקב אחרי הסימון, פועל לפי ההוראות ואז.. אבוי, כל התכולה על המדרכה.
זה, לעומת טפטופי שמן בכיור, או על השיש, באמת נורא.

פעם היתה במיטבחי סידרה של פותחנים. חשמלי שמתחבר למיקסר, חשמלי עצמאי, ידני משוכלל, ידני פשוט ובסוף, מה שיש במגרה, יעיל במקרי פתיחה קלה שאינה קלה, וחשוב שיהיה לכולם, זה הפותחן הזה.

צפה בקובץ המצורף 29307
וגם מספריים.
אז באותה רוח חגיגית של אוף-טופיק - הערכה על מופע של גאון ועופרים - ועל מה הביקורת ה"שלילית" - לא תאמינו:
"
אחרי שעופרים ירדה מהבמה, לקול תשואות סוערות של הקהל, גאון חזר עם הרבה אדרנלין והלהקה התחילה לנגן את "איפה את אהובה". אבל אז קרה דבר תמוה. גאון סימן למנהל המוזיקלי לעצור, הורה ללהקה להתחיל לנגן "היום יום הולדת" ואמר לקהל שהיום, ממש היום, חל יום הולדתה של עופרים. "היום יום הולדת ל־אס־תר", הוא שר וסימן לעופרים להצטרף אליו. זה לא קרה מיד אבל בסופו של דבר היא גררה את עצמה לבמה ונעמדה ליד גאון. כעבור שניות אחדות ניסתה לחזור לאחורי הקלעים, אבל גאון המשיך לאחוז בה ואמר "לא לזוז!" כעבור כמה שניות נוספות עופרים הצליחה להימלט. זה היה מעמד מביך, שעמד בסתירה מוחלטת לאופיה של עופרים ולמה שהתחולל על הבמה ברבע השעה שלפני כן.



ומה שתמוה וצורם עוד יותר: זה בכלל לא היה יום ההולדת של עופרים! היא חגגה 80 ב–13 ביוני. מוקדם יותר בהופעה גאון עיגל כמה פינות בסיפור על אביו לצורך העצמת האפקט הדרמטי (חלק מהפרטים לא תאמו את האופן שבו הסיפור סופר באוטוביוגרפיה של גאון). לגיטימי. אבל להזיז את יום ההולדת של עופרים בחודש וחצי? לשם מה? יש לקוות שגאון לא יחזור על המעשה המיותר בשתי ההופעות הנוספות." - https://did.li/gaonofarim
 

קלייטון.ש

Well-known member
ומה שתמוה וצורם עוד יותר: זה בכלל לא היה יום ההולדת של עופרים! היא חגגה 80 ב–13 ביוני. מוקדם יותר בהופעה גאון עיגל כמה פינות בסיפור על אביו לצורך העצמת האפקט הדרמטי (חלק מהפרטים לא תאמו את האופן שבו הסיפור סופר באוטוביוגרפיה של גאון). לגיטימי. אבל להזיז את יום ההולדת של עופרים בחודש וחצי? לשם מה? יש לקוות שגאון לא יחזור על המעשה המיותר בשתי ההופעות הנוספות." - https://did.li/gaonofarim
יורם גאון מאוס עלי כבר תקופה ארוכה. אוהב את השירה שלו בצעירותו, אבל לא כמבוגר וזקן.
אסתר עופרים לעומת זאת נפלאה לאורך כל הדרך. עד 120.

מצאתי אותם ביוטיוב, עם השיר האופטימי להפליא של אלתרמן.
גוגל שכותבים לו "לילה לילה" הוא מציג את השיר בראש הדף ומוסר שזה שיר של זהבה בן.
כן גוגל, נכון. כמו שזמר שלוש התשובות זה שיר של זהבה בן.
מהגדולות במשוררות העם היהודי, אם לא הגדולה שבהם.

 
נערך לאחרונה ב:

סופהו 1

Well-known member
יורם גאון מאוס עלי כבר תקופה ארוכה. אוהב את השירה שלו בצעירותו, אבל לא כמבוגר וזקן.
אסתר עופרים לעומת זאת נפלאה לאורך כל הדרך. עד 120.
מסכימה עם כל מילה ומילה.
אפילו האוזן הבלתי מוסיקלית שלי קולטת שמשהו השתבש.

לגבי שיר של זהבה בן. למה אתה מצפה? מי מעדכן את המידע?
 
נערך לאחרונה ב:

סופהו 1

Well-known member
מה אוף-טופיק.
כבר מזמן אין טופיק או אוף.
השרשורים מתגלגלים מנושא לנושא בגלל אסוציאציות שיש לאנשים. לפעמים לא ניתן למצוא כל קשר בין סופו של שרשרו לתחילתו..
לא משעמם.

שמעתי עוד ביקורת על ההתנהלות בזמן האירוע. שם זה לווה בחשש שאולי הגיל נותן את אותותיו.
 

צליליתה1

Well-known member
בסופו של עניין, השאלה כמה מהתכולה נשארת באריזה אחרי מאבקי הפתיחה.
זה יכול להיות ממש מתסכל, כשפעוט מחכה בכיליון עיניים שהמבוגר האחראי יפתח את שקית החטיף.
הנ"ל בודק היטב איך ואיפה פותחים, עוקב אחרי הסימון, פועל לפי ההוראות ואז.. אבוי, כל התכולה על המדרכה.
זה, לעומת טפטופי שמן בכיור, או על השיש, באמת נורא.

פעם היתה במיטבחי סידרה של פותחנים. חשמלי שמתחבר למיקסר, חשמלי עצמאי, ידני משוכלל, ידני פשוט ובסוף, מה שיש במגרה, יעיל במקרי פתיחה קלה שאינה קלה, וחשוב שיהיה לכולם, זה הפותחן הזה.

צפה בקובץ המצורף 29307
וגם מספריים.
את צודקת, זה הפותחן היעיל ביותר.
ברם לא כל הפותחנים הטובים נוצרו שווים
למדתי לקנות רק בטמבוריות, לא בסופר או בחנויות לכלי בית

יש לי אחד טיפי מפונפן, של oxo. מאוד נוח לשימוש, אבל לפעמים נאלצת לתגבר עם קצת של זה מהמנות קרב

1628161561059.png
 
למעלה