אבח"י
Well-known member
אז באותה רוח חגיגית של אוף-טופיק - הערכה על מופע של גאון ועופרים - ועל מה הביקורת ה"שלילית" - לא תאמינו:בסופו של עניין, השאלה כמה מהתכולה נשארת באריזה אחרי מאבקי הפתיחה.
זה יכול להיות ממש מתסכל, כשפעוט מחכה בכיליון עיניים שהמבוגר האחראי יפתח את שקית החטיף.
הנ"ל בודק היטב איך ואיפה פותחים, עוקב אחרי הסימון, פועל לפי ההוראות ואז.. אבוי, כל התכולה על המדרכה.
זה, לעומת טפטופי שמן בכיור, או על השיש, באמת נורא.
פעם היתה במיטבחי סידרה של פותחנים. חשמלי שמתחבר למיקסר, חשמלי עצמאי, ידני משוכלל, ידני פשוט ובסוף, מה שיש במגרה, יעיל במקרי פתיחה קלה שאינה קלה, וחשוב שיהיה לכולם, זה הפותחן הזה.
צפה בקובץ המצורף 29307
וגם מספריים.
"
אחרי שעופרים ירדה מהבמה, לקול תשואות סוערות של הקהל, גאון חזר עם הרבה אדרנלין והלהקה התחילה לנגן את "איפה את אהובה". אבל אז קרה דבר תמוה. גאון סימן למנהל המוזיקלי לעצור, הורה ללהקה להתחיל לנגן "היום יום הולדת" ואמר לקהל שהיום, ממש היום, חל יום הולדתה של עופרים. "היום יום הולדת ל־אס־תר", הוא שר וסימן לעופרים להצטרף אליו. זה לא קרה מיד אבל בסופו של דבר היא גררה את עצמה לבמה ונעמדה ליד גאון. כעבור שניות אחדות ניסתה לחזור לאחורי הקלעים, אבל גאון המשיך לאחוז בה ואמר "לא לזוז!" כעבור כמה שניות נוספות עופרים הצליחה להימלט. זה היה מעמד מביך, שעמד בסתירה מוחלטת לאופיה של עופרים ולמה שהתחולל על הבמה ברבע השעה שלפני כן.
ומה שתמוה וצורם עוד יותר: זה בכלל לא היה יום ההולדת של עופרים! היא חגגה 80 ב–13 ביוני. מוקדם יותר בהופעה גאון עיגל כמה פינות בסיפור על אביו לצורך העצמת האפקט הדרמטי (חלק מהפרטים לא תאמו את האופן שבו הסיפור סופר באוטוביוגרפיה של גאון). לגיטימי. אבל להזיז את יום ההולדת של עופרים בחודש וחצי? לשם מה? יש לקוות שגאון לא יחזור על המעשה המיותר בשתי ההופעות הנוספות." - https://did.li/gaonofarim