כמה דברים שמטרידים אותי

כמה דברים שמטרידים אותי

מאז קום המדינה והיוולדי עקב כך (סיפור כואב שנשמור לפעם אחרת) אניטה פללי. האישה הזו, מעלה בי כל קבס וגרגור אפשרי. עצם העובדה שהיא נראית כמו מברשת ניקוי אסלה בצבעי הקשת, עצם העובדה שהיא רודפת פרסום מושבעת, עצם העובדה שהיא זוכה לו בעיקר בגלל הביזאריות שלה, הפריק שואו הזה שהטלוויזיה ועולם הפרסום מטפחים לאחרונה פשוט מעורר בי חלחלה. למה לא אותי? באמת. אני, אישה הגונה וקשת יום, אמנם מסעודה (מה לעשות, ניסו לשכנע אותי כמה פעמים להחליף ובחרתי שלא) ואפילו משדרות (אז מה אם ברוטשילד מדובר??) אבל צריכה כסף. אז מה ממליצים לי בעצם, לשים פיאות מדובללות צבועות אדום-צהוב-קיא, לכרות לעצמי את הביציות על מנת לפתח קול סופרן גבוה כשל אפרת רותם, ללכת בבגדי נמרים ואריות ולחנוט ולפחלץ את כלבתי האהובה גולדי? (אם הקורבן שאני צריכה להקריב זה את נשמתה של הכלבה האהובה הזו אז זה מה שיהיה, רק תגידו). נו אז תגידו, מה צריך לעשות במדינה הארורה הזו כדי להתפרסם?? לשיר אני לא יודעת.
 

נינטייב

New member
מסודי יקירתי

עשר דרכים להתפרסם: 1. להיות חבר מרכז (ליכוד, בטח ליכוד) 2. לקבל חוזה על רוזנשטיין (ומייד להכחיש כל קשר) 3. להתקשר לכוכבית דודו (כדורים נגד הקאה אצל אחות נחמה) 4. לרוץ לראשות מפלגת העבודה (ולבטח את עצמך מנפילה קשה ומחברות עם חיים רמון) 5. לרוץ לספר לחבר'ה (ולחכות לביוגרפיה כוזבת מאמנון דנקנר) 6. להשתתף באורגיה עם מיכל ינאי (ולקוות שתיתבעי לדין בגין הוצאת דיבה) 7. להעלים את אניטה פללי (צפי לקשיים בכל הנוגע לערימת הקש על קודקודה) 8. לצעוד לירושלים (ביילין כבר יסחב אותך לאיזה טקס) 9. לטעון בשש עם...שאת מסעודה המקורית (להציג כראיה צ'ק שמן מאלכס גלעדי) 10. את בעצם מפורסמת, לא???? (ראי דרך מספר 9)
 
יש לי כמה השגות

כי לתת חוצץ כבר מיציתי 1. חשבתי על להצטרף לליכוד, אבל משום מה הם נראים לי קצת מושחתים (את צריכה להבין שאין לי טלוויזיה בכלל, וכל הידיעות שלי הן מיונות דואר שאני מפריחה השמיימה. אלה שלא יורים בהן חוזרות עם מבזקים של דני קושמרו) 2. רוזנשטיין מתאמן איתי באותו מכון כושר, ויש לי חשש כבד שהוא קצת הומוסקסואל. ניסיתי כמה פעמים לגשת אליו ולבקש חתימה, אבל כל פעם שניגשתי התנפלו עליי בודי בילדרים בחליפות (מי מתאמן עם חליפה בכלל???) חברים קנאים יש לו. 3. מאז שדודו קרא לי צ'חצ'חית, וקיבלתי 4פתק מיונה עטרי (יונת הדואר האהובה עליי) שמדווח על נאום מרגש של בגין אודות פויירשטיין וברזני (שזו אני), אני לא אוהבת אותו. הוא גם לא יודע לזוז. 4. הייתי רצה למפלגת העבודה, אבל הבעיה היא, שמאז המים שיש לי בברך (שאגב שלחתי הצעה עקב כך לפיתרון בעיית מחסור המים בישראל, ולא חזרו אליי עדיין) קצת קשה לי עם זה. 5. אמנון דנקנר מזכיר לי את שופי הינשוף. 6. מיכל ינאי מזכירה לי נסיכת JAP מרגיזה. לא אוהבת אותה בכלל. גם את הצחוק המרגיז שלה 7. בנוגע לאניטה פללי ראי הודעה מקורית 8. בנוגע לצעידה לירושלים. שוב. המים בברך לא מאפשרים ונדפקה לי משאבת הדלק באוטו. אולי לקראת האביב. 9. אני מסעודה המקורית, ואלכס גלעדי זה לא ההוא שהתחתן עם אסנת וישינסקי ופתח איתה סלון כלות? 10. אני חושבת שאת יותר מפורסמת ממני. חבל שאני לא יודעת לשיר כמוך.
 
5 דרכים קלות יותר להפוך לסלב

1. לצבוע את שורשי השיער לשחור ולמעול בכספי בנק גדול, או לחילופין להתחיל מחאה חברתית. 2.להיות המאהבת של אהוד ברק, או להפיץ שמועות שאת המאהבת של אהוד ברק. 3.להתגרש מעופרה שטראוס. 4. להתחתן עם שרי אריסון. 5.לכתוב בלוג שבכותרתו מופיעה המילה "דגדגן".
 
אני חושבת שמצאתי משו

הטרנד החדש חם חם מהתנור, על משקל "אמץ לוחם" = "חתן אסיר" הבעיה ששמעיה ויגאל כבר תפוסים חזק, מה שנשאר, זה להתחיל לעשות סבב בתי כלא, משהו שבועי כזה, לא מחייב, או אפילו לשלוח יונה עם עלה של קנאביס ומכתב הערצה,למישהו מהאחים אברג'יל, למשל. או אלפרון. אבל רצוי לא צווארון לבן, מישהו סלב כזה, אפילו חוה יערי הייתה מתאימה אלמלא.. רבאק. זה הסיכוי היחיד שלי. מישהו מכיר איש בתוך קיר, סורג ובריח?
 

נינטייב

New member
עלית על רעיון ענק

מסודי, אם תתחתני איתי, זה יהיה סיפור השנה, העשור, והבריאה.
 
אוי נינטו'ש, אכן רעיון גאוני

אם אני ואת נתחתן, יהיה זה ניצחון מעמד הפועלים קשי היום, איחוד לש נתיבות ושדרות (רוטשילד), מזרח ומזרח, כישרון אל מול פזמון, ים של דמעות אל מול ים של שמועות, בואי, צעדי איתי אל עבר השקיעה, נעשה חתונה באולמי טראסק, גיל טייכמן על התאורה, גיל ריבה על הלכלוך שנטאטא מתחת לשטיח, גילי לנדאו בשביל שנעריך את מה שיש לנו ונזכור כי דבר אינו בטוח פרט למוות ומס ההכנסה וגיל חובב על האוכל. את הרב לאו והרב משי-זהב ניקח לייצג את הדבק היהודי שיחבר בינינו, את הדלאילמה וגבי ניצן לדבק הרוחני, ורות וסטהיימר עם תצוגה של ויברטורים זוהרים באולטרא לפתרונות חליפיים, תהיה זו חתונת השנה ושי גבסו יהיה השושבין. בואי נינושקה, תני לי דד ונלך.
 

יס באך

New member
מסודה ונינט

יאללה יאללה... ברור שזה תיאום מוקדם כל הדיאלוג הזה כאן. אתן לא מתביישות? לקבוע כאן פגישות התחרמנות, לעיני כל הקהל הקדוש?
 
אני מוחה ../images/Emo44.gif

אתה רומז שהכל פה מתוכנן מראש על מנת לקבל פרסום מיוחצ"ן (שכרתי את שירותיו של רני רהב, אגב, עוד מתכון בטוח לסנסציות ע"ע ארי שריסון) וזול?!?! צודק. מה שנכון, נכון.
 

קפת

New member
יש את ההוא

שהיה אבא של הודיה, ועכשיו הוא הרוצח של הודיה. אם כבר - אז ללכת על פסיכופאת סופדרך. פסיכופאת-על. אורגינל.
 
מה זה הקטע הזה עם פיימשטיין?

כל הזמן מזכירים אותו פה, או שנכנסה לי במבה לעיניים? ואם כבר פסיכופט - רק טד בנדי. גם פסיכופט וגם עורך דין. מה יותר טוב מזה לפולניישן? Eat bamba and die
 

נינטייב

New member
מציעה לך לעבור פאזה.

עוד כמה הודעות שלך עם גימיק הבמבה אתה תהייה משעמם יותר ממני פאר וקינקי יותר מאבשלום קור. ראה, הוזהרת!
 
רות קיבלתי.

אבל קחי בחשבון שעולם ללא גימיקים הוא עולם אכזר. איפה היינו היום בלי צביקי פיקי או הלו קיטי?
 

קפת

New member
כמה דברים שמטרידים אותי. קוראים

להם: ג' יפית. אנלא יכולה יותר עם הדבר הזה. באמת. איני יכולה עוד. מה עושים?
 

גרגול

New member
תוכנית השלבים - ללא פואנטה

יש לי תוכנית. בשלבים. א. אנחנו עושים כאילו אנחנו מתכוונים לפרסם אצלה משהו, נניח מגשיות חד-פעמיות. ב. את משוחחת איתה ואני עומד על ארבע מאחוריה. ג. יפית. את דוחפת אותה, היא מועדת, אנחנו צוחקים נורא. ד. היא מתלוננת במשטרה ואת טוענת שזו היתה הגנה עצמית. אני טוען שאני בכלל לא מכיר אותך, ושהכל נסיבתי. ה. את יושבת שנתיים על תנאי, אני בינתיים עושה חיל. עסק המגשיות החדפעמיות שלי משגשג. ו. את משתחררת על תנאי כדי לנקום בי את לווה כסף מהשוק האפור ושוכרת מתנקש. ז. הוא לא פוגע, והופך להיות עד מדינה. נגדך. ח. את חוזרת לכלא, ומוצאת שם אהבה חדשה. שמה סימה. ט. את משתחררת וכותבת ספר: "מלאך או סרטן" י. אני מתפטר מנשיאות קונצרן המגשיות החדפעמיות ומבלה את שארית חיי באי שקניתי, אי שם במזרח.
 

גרגול

New member
תיקונון

וכמובן - אין דבר כזה יושבת שנתיים על תנאי. התפלק. את יושבת שנתיים.
 
למעלה