elknetld2kil
New member
כמה דיעות אקראיות...
1. TranceCore: "הדבר הגדול הבא?" שמעתי את הדיסק החדש של Enter Shikari ואני חייב להודות שהם עלו על משהו. אף אחד לא חשב לנסות מיקס של הארדקור ומוסיקה אלקטרונית (אם לפני כמה חודשים הייתם אומרים לי שקיים כזה דבר הייתי אומר "איכס"), ולמרבה ההפתעה - זה עובד מצויין. השאלה הגדולה היא אם להקות דומות יעלו על הגל של הTrancecore ויתחיל טרנד חדש. אני אישית בעד (לכו תדעו, אולי בעוד 3 חודשים נשמע את ACHITNHH באיזה מועדון ביום שישי...). עכשיו צריך רק לחכות לסינגל הבא שלהם ולראות איך הוא יתפוס (השיר Enter Shikari הוא הבחירה שלי אבל הוא די כבד ולא מתאים לסינגל). 2. נהירה של רוק אמריקאי לגלגל"צ וMTV אירופה: זה התחיל עם My Chemical Fall Out At The Disco והמשיך עם אינקיובוס AFI, The Fray, 30STM, Madina Lake וכו'. השבוע אפילו שמעתי את שירים של Hinder ו Daughtry בגלגל"צ. מצד אחד, זה נחמד שלהקות כאלה מתחילות לקבל חשיפה גם בישראל. זה יכול לפתוח את הדרך לעוד להקות (Breaking Benjamin או אפילו להקה כמו Rise Against). מצד שני זה יכול להיגרר לטרנד מעצבן ומאוס כמו "המורדים" או כל דבר אחר שגורם לילדים לקחת את הויזה של אבא וללכת לטאוור רקורדס. במקרה הזה, המוזיקה תיעשה מרוחה ומגעילה וזה ממש לא המטרה של הרוק (ולא, אבריל לאבין וגוד שארלוט זה לא רוק!). מי איזה להקות אמריקאיות יכולות לדעתכם להיכנס לפלייליסט של גלגל"צ? אני אישית לא הבנתי אף פעם למה ג'ון מאייר וPete Yorn לא מקבלים שם השמעות. 3. להקות שמתקלקלות: אני יודע שזה לא האשמה מלאה של הלהקות (חברות התקליטים בארה"ב מנספות לקפוץ על כל טרנד אפשרי כדי להציל את עצמן מהגביעה הבלתי-נמנעת), אבל מה שקורה בתקופה האחרונה פשוט מזעזע. קחו את הסינגל החדש של גוד שרלוט, לדוגמא. במילה אחת: WTF??? היו להם כמה שירים ממש נחמדים בדיסק הראשון ועכשיו הם נהפכו לעוד להקה שמנסה לתפוס טרמפ על הטרנד של העאלק פאנק-פופ-דיסקו, בדיוק כמו שבדיסק הקודם שלהם הם הציגו את עצמם במראה יותר גות'י (אז זה היה ה-"דבר"). יש גם להקות קצת פחות מוכרות בישראל שהתקלקלו: הדיסק החדש של Finger Eleven נשמע כמו חיקוי עלוב של פרנץ פרדיננד. Strata (אחת הלהקות הכי איכותיות שאני מכיר) משחררים סינגל שנשמע כמו רמיקס דאנס לשיר ישן שלהם. ואם אני אתחיל לדבר על Hoobastank, אני לא יודע אם אני אשן בלילה... משום מה, ברגע שלהקה מוציאה סינגל שקט ששמצליח בפופ, אפשר כבר להסיק שהדיסק הבא שלהם יהיה 80% בלדות (כמו Hoobastank, 3 Doors Down, Finger Eleven ובקרוב גם סינרגיה...). ברוב המקרים הנ"ל האשמה היא על חברות התקליטים שמנסות בכל הכח (שעוד איכשהו נותר להן) להכניס את הלהקות האלה למיינסטרים ולעשות עוד כמה ג'ובות קריטיות. 2 נקודות נוספות: * עוד חודשיים יוצא הדיסק החדש של לינקין פארק. מעניין לשמוע אם הסגנון שלהם ישתנה או שהם ישארו נאמנים לסגנון שם (פחות או יותר) פיתחו והכירו לעולם. * באפריל יוצא לחנויות בארה"ב הדיסק החדש של Chevelle. למי שלא מכיר (וחבל שכך), שבל היא להקה משיקגו שהוציאה את הדיסק הראשון שלה ב1999 ומאז הצליחה לא רע בסצינת הרוק בארה"ב (בעיקר בזכות הלהיט הענק The Red). הדיסק דלף לאינטרנט השבוע ולשמחתי גיליתי שהלהקה לא מיתנה את הסאונד שלה באלבום החדש. להיפך, האלבום החדש הוא החומר הכי כבד שהלהקה הוציאה עד עכשיו (במיוחד בהשוואה לאלבום הקודם שהיו בו לא מעט בלדות). ריספקט גדול לקרובי-משפחה משיקגו (היו 3 אחים. אחד עזב, וצירפו גיס במקומו).אם אתם אוהבים להקות כמו Breaking Benjamin אז תבדקות את הסינגל החדש שלהם (Well Enough Alone) וכמובן את The Red.
1. TranceCore: "הדבר הגדול הבא?" שמעתי את הדיסק החדש של Enter Shikari ואני חייב להודות שהם עלו על משהו. אף אחד לא חשב לנסות מיקס של הארדקור ומוסיקה אלקטרונית (אם לפני כמה חודשים הייתם אומרים לי שקיים כזה דבר הייתי אומר "איכס"), ולמרבה ההפתעה - זה עובד מצויין. השאלה הגדולה היא אם להקות דומות יעלו על הגל של הTrancecore ויתחיל טרנד חדש. אני אישית בעד (לכו תדעו, אולי בעוד 3 חודשים נשמע את ACHITNHH באיזה מועדון ביום שישי...). עכשיו צריך רק לחכות לסינגל הבא שלהם ולראות איך הוא יתפוס (השיר Enter Shikari הוא הבחירה שלי אבל הוא די כבד ולא מתאים לסינגל). 2. נהירה של רוק אמריקאי לגלגל"צ וMTV אירופה: זה התחיל עם My Chemical Fall Out At The Disco והמשיך עם אינקיובוס AFI, The Fray, 30STM, Madina Lake וכו'. השבוע אפילו שמעתי את שירים של Hinder ו Daughtry בגלגל"צ. מצד אחד, זה נחמד שלהקות כאלה מתחילות לקבל חשיפה גם בישראל. זה יכול לפתוח את הדרך לעוד להקות (Breaking Benjamin או אפילו להקה כמו Rise Against). מצד שני זה יכול להיגרר לטרנד מעצבן ומאוס כמו "המורדים" או כל דבר אחר שגורם לילדים לקחת את הויזה של אבא וללכת לטאוור רקורדס. במקרה הזה, המוזיקה תיעשה מרוחה ומגעילה וזה ממש לא המטרה של הרוק (ולא, אבריל לאבין וגוד שארלוט זה לא רוק!). מי איזה להקות אמריקאיות יכולות לדעתכם להיכנס לפלייליסט של גלגל"צ? אני אישית לא הבנתי אף פעם למה ג'ון מאייר וPete Yorn לא מקבלים שם השמעות. 3. להקות שמתקלקלות: אני יודע שזה לא האשמה מלאה של הלהקות (חברות התקליטים בארה"ב מנספות לקפוץ על כל טרנד אפשרי כדי להציל את עצמן מהגביעה הבלתי-נמנעת), אבל מה שקורה בתקופה האחרונה פשוט מזעזע. קחו את הסינגל החדש של גוד שרלוט, לדוגמא. במילה אחת: WTF??? היו להם כמה שירים ממש נחמדים בדיסק הראשון ועכשיו הם נהפכו לעוד להקה שמנסה לתפוס טרמפ על הטרנד של העאלק פאנק-פופ-דיסקו, בדיוק כמו שבדיסק הקודם שלהם הם הציגו את עצמם במראה יותר גות'י (אז זה היה ה-"דבר"). יש גם להקות קצת פחות מוכרות בישראל שהתקלקלו: הדיסק החדש של Finger Eleven נשמע כמו חיקוי עלוב של פרנץ פרדיננד. Strata (אחת הלהקות הכי איכותיות שאני מכיר) משחררים סינגל שנשמע כמו רמיקס דאנס לשיר ישן שלהם. ואם אני אתחיל לדבר על Hoobastank, אני לא יודע אם אני אשן בלילה... משום מה, ברגע שלהקה מוציאה סינגל שקט ששמצליח בפופ, אפשר כבר להסיק שהדיסק הבא שלהם יהיה 80% בלדות (כמו Hoobastank, 3 Doors Down, Finger Eleven ובקרוב גם סינרגיה...). ברוב המקרים הנ"ל האשמה היא על חברות התקליטים שמנסות בכל הכח (שעוד איכשהו נותר להן) להכניס את הלהקות האלה למיינסטרים ולעשות עוד כמה ג'ובות קריטיות. 2 נקודות נוספות: * עוד חודשיים יוצא הדיסק החדש של לינקין פארק. מעניין לשמוע אם הסגנון שלהם ישתנה או שהם ישארו נאמנים לסגנון שם (פחות או יותר) פיתחו והכירו לעולם. * באפריל יוצא לחנויות בארה"ב הדיסק החדש של Chevelle. למי שלא מכיר (וחבל שכך), שבל היא להקה משיקגו שהוציאה את הדיסק הראשון שלה ב1999 ומאז הצליחה לא רע בסצינת הרוק בארה"ב (בעיקר בזכות הלהיט הענק The Red). הדיסק דלף לאינטרנט השבוע ולשמחתי גיליתי שהלהקה לא מיתנה את הסאונד שלה באלבום החדש. להיפך, האלבום החדש הוא החומר הכי כבד שהלהקה הוציאה עד עכשיו (במיוחד בהשוואה לאלבום הקודם שהיו בו לא מעט בלדות). ריספקט גדול לקרובי-משפחה משיקגו (היו 3 אחים. אחד עזב, וצירפו גיס במקומו).אם אתם אוהבים להקות כמו Breaking Benjamin אז תבדקות את הסינגל החדש שלהם (Well Enough Alone) וכמובן את The Red.