כמה דיעות אקראיות...

elknetld2kil

New member
כמה דיעות אקראיות...

1. TranceCore: "הדבר הגדול הבא?" שמעתי את הדיסק החדש של Enter Shikari ואני חייב להודות שהם עלו על משהו. אף אחד לא חשב לנסות מיקס של הארדקור ומוסיקה אלקטרונית (אם לפני כמה חודשים הייתם אומרים לי שקיים כזה דבר הייתי אומר "איכס"), ולמרבה ההפתעה - זה עובד מצויין. השאלה הגדולה היא אם להקות דומות יעלו על הגל של הTrancecore ויתחיל טרנד חדש. אני אישית בעד (לכו תדעו, אולי בעוד 3 חודשים נשמע את ACHITNHH באיזה מועדון ביום שישי...). עכשיו צריך רק לחכות לסינגל הבא שלהם ולראות איך הוא יתפוס (השיר Enter Shikari הוא הבחירה שלי אבל הוא די כבד ולא מתאים לסינגל). 2. נהירה של רוק אמריקאי לגלגל"צ וMTV אירופה: זה התחיל עם My Chemical Fall Out At The Disco והמשיך עם אינקיובוס AFI, The Fray, 30STM, Madina Lake וכו'. השבוע אפילו שמעתי את שירים של Hinder ו Daughtry בגלגל"צ. מצד אחד, זה נחמד שלהקות כאלה מתחילות לקבל חשיפה גם בישראל. זה יכול לפתוח את הדרך לעוד להקות (Breaking Benjamin או אפילו להקה כמו Rise Against). מצד שני זה יכול להיגרר לטרנד מעצבן ומאוס כמו "המורדים" או כל דבר אחר שגורם לילדים לקחת את הויזה של אבא וללכת לטאוור רקורדס. במקרה הזה, המוזיקה תיעשה מרוחה ומגעילה וזה ממש לא המטרה של הרוק (ולא, אבריל לאבין וגוד שארלוט זה לא רוק!). מי איזה להקות אמריקאיות יכולות לדעתכם להיכנס לפלייליסט של גלגל"צ? אני אישית לא הבנתי אף פעם למה ג'ון מאייר וPete Yorn לא מקבלים שם השמעות. 3. להקות שמתקלקלות: אני יודע שזה לא האשמה מלאה של הלהקות (חברות התקליטים בארה"ב מנספות לקפוץ על כל טרנד אפשרי כדי להציל את עצמן מהגביעה הבלתי-נמנעת), אבל מה שקורה בתקופה האחרונה פשוט מזעזע. קחו את הסינגל החדש של גוד שרלוט, לדוגמא. במילה אחת: WTF??? היו להם כמה שירים ממש נחמדים בדיסק הראשון ועכשיו הם נהפכו לעוד להקה שמנסה לתפוס טרמפ על הטרנד של העאלק פאנק-פופ-דיסקו, בדיוק כמו שבדיסק הקודם שלהם הם הציגו את עצמם במראה יותר גות'י (אז זה היה ה-"דבר"). יש גם להקות קצת פחות מוכרות בישראל שהתקלקלו: הדיסק החדש של Finger Eleven נשמע כמו חיקוי עלוב של פרנץ פרדיננד. Strata (אחת הלהקות הכי איכותיות שאני מכיר) משחררים סינגל שנשמע כמו רמיקס דאנס לשיר ישן שלהם. ואם אני אתחיל לדבר על Hoobastank, אני לא יודע אם אני אשן בלילה... משום מה, ברגע שלהקה מוציאה סינגל שקט ששמצליח בפופ, אפשר כבר להסיק שהדיסק הבא שלהם יהיה 80% בלדות (כמו Hoobastank, 3 Doors Down, Finger Eleven ובקרוב גם סינרגיה...). ברוב המקרים הנ"ל האשמה היא על חברות התקליטים שמנסות בכל הכח (שעוד איכשהו נותר להן) להכניס את הלהקות האלה למיינסטרים ולעשות עוד כמה ג'ובות קריטיות. 2 נקודות נוספות: * עוד חודשיים יוצא הדיסק החדש של לינקין פארק. מעניין לשמוע אם הסגנון שלהם ישתנה או שהם ישארו נאמנים לסגנון שם (פחות או יותר) פיתחו והכירו לעולם. * באפריל יוצא לחנויות בארה"ב הדיסק החדש של Chevelle. למי שלא מכיר (וחבל שכך), שבל היא להקה משיקגו שהוציאה את הדיסק הראשון שלה ב1999 ומאז הצליחה לא רע בסצינת הרוק בארה"ב (בעיקר בזכות הלהיט הענק The Red). הדיסק דלף לאינטרנט השבוע ולשמחתי גיליתי שהלהקה לא מיתנה את הסאונד שלה באלבום החדש. להיפך, האלבום החדש הוא החומר הכי כבד שהלהקה הוציאה עד עכשיו (במיוחד בהשוואה לאלבום הקודם שהיו בו לא מעט בלדות). ריספקט גדול לקרובי-משפחה משיקגו (היו 3 אחים. אחד עזב, וצירפו גיס במקומו).אם אתם אוהבים להקות כמו Breaking Benjamin אז תבדקות את הסינגל החדש שלהם (Well Enough Alone) וכמובן את The Red.
 

CitizenErased

New member
אני אוהבת את ההודעות שלך ../images/Emo3.gif

אתה לא כותב הרבה אבל כשאתה כבר בא אתה מפציץ. תודה
אגב לא זוכרת אם הגבתי לך בקשר לשיר של NIN אבל אהבתי, הוא מוזר ללא ספק! אבל נהניתי ממנו. הם מיוחדים עכשיו אין לי זמן לענות בקשר לכל הנקודות אז אני אענה בינתיים על הנקודה ה2... טוב כולם יודעים נראה לי איפה אני עומדת בסוגיית גלגלצ. אני חושבת שזה יכול יותר להועיל מאשר להרוס. צריך להסתכל על זה ככה.. כשאנחנו ניסינו להכניס את Welcome to the Black Parade לגלגלצ, כשהמטרה היחידה הייתה שישמיעו את זה קצת כדי שהסיכויים שהם יבואו להופיע פה יעלו, גילינו שזה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה. הקהל בארץ חסום ברמות כואבות. נראה שיש כאילו רשימה של להקות/אומנים שהם אוהבים וכדי להכניס מישהו לרשימה צריך לדחוס את זה בכל דרך אפשרית עם הרבה תמיכה מצד חברת התקליטים, שבדרך כלל לצערנו אין להם כח וכסף לזה. ועוד כשמדובר בלהקת ר-ו-ק שבשבילם היא חדשה לגמרי, אז בכלל. ומה התגובות שקיבלנו בהתחלה?.. ועוד על WTTBP שהוא באמת לא שיר כזה רוק מטורף... "רועש מדי", "לא מתאים לנו לקהל היעד"... רדיוס בכלל היו איתנו במלחמה. זה מגוחך ואבסורד כי היינו 40-50 אנשים בפורום של MCR בערך.. 10-20 מאיתנו התקשרו אליהם מדי יום וביקשו את השיר, כשסביר להניח שחוץ מעל להיטים היסטריים אין להם כאלו הפגזות של טלפונים.. ועדיין התגובות היו "הקהל לא אוהב, זה רועש מדי" - אנחנו לא קהל? בכל מקרה, אחרי הרבה הצקות מצידנו ומצד היחצן הישראלי שהבהיל אותם (כי בסופו של דבר הוא גם היחצן של ג'סטין טימברלייק, מדונה ובזמנו רוב האומני פופ המצליחים בארץ) הם הסכימו להכניס. וזה הוכח כלהיט, לא רק בזכותנו. זה מן הסתם פרץ קצת את הגבולות של גלגלצ ותחנות רבות לגבי להקות רוק אבל זה עדיין קשה. אני יודעת למשל שהם חושבים בכללי שמיוז זה רועש מדי וסירבו לנגן אותם בעבר. ובחיית.. מיוז? רועש? מילא Stockholm Syndrome אבל Supermassive Black Hole לא כזה רציני. בכל מקרה, כן בעקבות זה נכנסו פתאום כל מיני להקות ולדעתי זה רק עוזר. זה וההצלחה במכירות הכרטיסים להופעה של אינקובוס שעד אז באמת שבקושי שמו אותם ברדיו בכללי לדעתי דיי הוכיחו את עצמם. וכן זה נכון שאפשר לראות את זה בתור משהו חולף כמו תופעת המורדים שזה היה מזעזע, אבל להקות רוק תמיד היו ותמיד יהיו ותמיד יהיה להם מעריצים בעולם בכללי, זה לא המורדים שזו תופעה פחות או יותר ישראלית. ככה שהעולם מבחוץ, אני מקווה, כן ישפיע פה ואולי יתחילו לנגן גם רוק קצת פחות מיינסטרימי עם הזמן. ועם זה אני מקווה שיהיו יותר מאזינים לרוק בארץ, יותר לחץ על אמרגנים בעניין הזה ובמקום בלאק אייד פיז אני מקווה לראות פה עוד קצת להקות טובות
 

milkofamnesia

New member
קוראים לזה ניו רייב

הסגנון הזה כבר תפס תאוצה בבריטניה ויש הרכבים כמו הקלאקסונס, האדוקן, בונו מאסט דיי שעושים את מה שתיארת בצורה יותר קלה אבל לפי דעתי בצורה יותר טובה. לפי דעתי זה יתפוס ממש חזק באנדרגראונד אבל לא אצל גלגל"צ. הנהירה של הרוק האמריקאי הוא כבר בגלל טרנד מאוס ומעצבן, יש כל מיני ילדים שאין להם קשר למוזיקה וחושבים שהם נסיכי\ות אופל עם לק סגול וחולצה של הסיוט לפני חג המולד, וזה גם מתקשר לתובנה השלישית שלך, שלהקות מתקלקלות בגלל זה, בגלל שלחברות תקליטים יש רצון להרוויח מלא כסף ממוזיקה, מרצ'נדייזינג וכדומה.
 

Luna Sphere

New member
ניו רייב זה עניין של דיעה

לדעתי אנטר שיקארי הם לא ניו רייב, הם קראפ
 
../images/Emo45.gif איך שתומר נוהג לומר, "חרא!"

(דמיינו את זה במבטא תימני כבד :] ) לא שאתם מכירים את תומר... אבל שיהיה.. חח :]
 

milkofamnesia

New member
זה בסדר, גם לדעתי..

לפי דעתי כל תרבות הניו רייב היא סתם מעפנה, כמו אימו רק יותר צבעונית, אבל קלאקסונס זה עדיין קאצ'י
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo80.gif

קראתי רק את אחד ושתיים חחח אממ.. 1. אנטר שיקרי באמת כלכך טובים!!! כל השילוב הזה שלהם. חח טוב לא משנה. 2. Rise Against כן היה בגלגל"צ.. לפני איזה ארבעה חודשים. יש את התוכנית הזאתי "המסור" ובדר"כ שמים שם מלא רוק MTV2 שלא מוכר בארץ.. משם הדברים מתגלגלים לפלייליסט של גלגל"צ ולמכירה של הדיסקים בארץ..
 

Rose131

New member
X:

אתה חי בשנות ה2000, מה שמכניס כסף זה מה שקובע. חבל שזה בא על חשבון מוזיקה טובה כך שלהקות שעשו מוזיקה טובה משנות את הסגנון שלהם בשביל להיכנס לערוצים ולמצעדים וכו', אבל ככה זה. מצד שני, תסתכל על הצד הטוב; להקות באות לארץ, להקות מושמעות ברדיו בארץ וכשאני אומרת MCR אנשים מזהים שזה ההוא שצועק We'll carry on, וזה בעצם מה שמביא את האמנים לארץ.
 
דעתי אם זה מעניין מישהו

זה באמת עניין של דעה . אבל בעיני אנטר שיקרי הצליחו לשלב בצורה מעולה בין הארדקור ומוזיקה אלקטרונית . שוב זאת רק דעה.וכמו שאמרת גם אני הייתי אומרת איכס.אבל אנטר שיקרי שינו את זה קצת . ועכשיו רק צריך לקוות שהשיר הבא שלהם יהיה טוב ואפיל יותר מהנוכחי יום טוב לכם :)אני צריכה ללמוד ללשון
 

Rose131

New member
בהצלחה במבחן../images/Emo24.gif

גמלי יש מחר בלשון
[ותשני את החתימה לפורום MTV2
]
 
מאגניב לא?

אני לפחות אהבתי חחח.. בכל מקרה אני חייבת לציין שהזכויות שמורות לאמטיוי2
 
ENTER SHIKARI לא כמו LP?

הם לא מזכירים את לינקין פארק? או די באותו הסגנון (אם את מורידה את הראפ של מייק...) שהוא אלקטרוני- ניומטאל (או סגנון של מטאל..)
 
לינקין פארק הם נו-מטאל גם בלי הראפ

ואנטר שיקארי לא מזכירים אותם וגם הם לא מטאל הם הארדקור אלקטרוני או נו רייב או מה שתרצו
 
מסכים עם הרוב. [באתי לרשום רוק lol]

בכלאופן, פתאום הכל נהיה כלכך "מוכר" בגלל הטרנדים והפירסום והכל. רק שMCR פועלים כבר מלפני 5 שנים, AFI בכלל קשישים.. וואי לא הייתי מודע לזה שאנשים פה מכירים את RA
. בכלמקרה אין לי ממש עוד מה להגיד. שיעשו מה שרוצים כבר..
 
למעלה