כמה יקח לחבילה שנשלחה מבלגיה לפני שלושה שבועות להגיע?

אבי לב50

New member
מה שנכון שזאת דעתי.

אך צורת הכתיבה שלך היא מאוד צינית לפי הרבה כללים ומנהגים...
וזאת לא רק דעתי...
 

Sanchez

Member
האם אמרתי פעם...
שצורת כתיבתי לא צינית ?
ואם היא צינית- היא לא ליגיטימית ?
האם ציניות אסורה בפורום ?
האם עצם השימוש בציניות- הוא סילוף הדברים ?
&nbsp
אני חושב שעל כל השאלות הללו התשובה זהה...
 

אבי לב50

New member
כשאתה צודק אז אתה צודק ללא ספק

והתשובה אכן זהה... (רק שהיא לא עוזרת לך במאומה).
 

Sanchez

Member
ככה אני בוחר להתמודד עם הדברים...
כשכלום לא עוזר- זו דרכי !
&nbsp
מה אתה היית עושה ?
 

אבי לב50

New member
היות ושאלת מה אני הייתי עושה

אשיב לך שלא הייתי שופך את מררתי בפורום כזה ביודעי שאין לכך כל תכלית.
&nbsp
אני משתדל לעשות רק דברים שחושבני שיש להם תכלית, אם כי אני חורג פה ושם, למשל כשאני כותב כאן בשירשור הזה ביודעי שאין לכך תכלית.
&nbsp
ראשית לא הייתי מאשים אף אחד בטרם אדע שהוא אשם ולא אגיד מבחינתי הוא האחראי שזה מה שאתה עושה.
&nbsp
דבר שני אני לא קונה באינטרנט מוצרים יקרים ללא משלוח מבוטח, גם אם זה עולה לי יותר כסף. לכן אני קונה דברים רבים בארץ בחנויות פיזיות.
&nbsp
בעניין הספציפי שלך כבר הייתי פונה מזמן למנכ"ל הדואר שרבים מספרים כי פניותיהם אליו עזרו מאוד. האיש בינתיים הוכיח את עצמו.
&nbsp
דרך אגב, אתה בעצמך כתבת שאתה לא מקנא במוכר שהחזיר לך את כספך שמבחינתו אולי התעופף במרחבי הגלקסיה, אז רק תבין ושיבינו כולם מדוע מוכרים רבים מסרבים לשלוח לישראל.
&nbsp
ועוד משהו: מעולם לא קרה לי שמשלוח עם מספר מעקב לא הגיע אלי.
ואני מדבר על מספר מעקב בפורמט המוכר ולא על כל מיני מספרי "מעקב" של חברות סיניות שהם בסך הכל ברקודים של החברות האלה שתפקידן להעביר את החבילות במרחבי סין הקטנה.
&nbsp
&nbsp
 

Sanchez

Member
אז קודם כל רשמת הרבה מה "לא היית עושה"...
ממש כמו יהודי טוב, שעונה על שאלה- בשאלה חדשה !
&nbsp
לפנות למנכ"ל הדואר ? לא ראיתי שהוא מפרסם את פרטיו האישיים (טלפון במשרד, סלולארי, מייל אישי, כתובת מגורים, תחביבים וכו...).
&nbsp
אני לא אחראי על בטוח המוצרים שאני קונה. אני משלם על המוצר כמה שהמוכר מבקש ממני. עושה את החשבון הכללי אם זה משתלם לי. גם אם החבילה הלכה לאיבוד מטר אחד בלבד מתיבת הדואר שלי- זו לא הבעיה שלי !!! אני כמובן לא אומר שזו הבעיה של המוכר. אבל אם הוא ביטח את המשלוח- אז אף אחד מאיתנו לא יפסיד !
&nbsp
בתור אחד שקונה/מוכר (עם כמה אלפי פידבקים טובים) ב EBAY, ממש מתחילת שנות ה 2000- אני חושב שראיתי כבר כמעט הכל, כולל הרבה משלוחים שהלכו לאיבוד וגם כאלה עם מספרי מעקב.
לא אשכח גם על משלוח שהגיע אלי מאנגליה אחרי 3.5 שנים !!!!!!!!!!! זה היה כבר לפני הרבה זמן.
כמובן שלאחרונה היה לי משלוח שכתבתי עליו כאן, שהלך לאיבוד (עם מספר מעקב) במיון של העיר שלי. פניתי לכל מי שרק יכולתי ולא עזר כלום.
וכמובן המשלוח האחרון ש"ממתין לבדיקת מכס" מתאריך 11/9.
&nbsp
ברור לי שזה לא עוזר לנו עם המוכרים שחלקם בוחרים להפסיק לשלוח לישראל... אבל אני לא מתכוון להפסיד כסף בגלל גורמים שלא בשליטתי ! בשביל זה יש את הגנה למוכר מ EBAY/PAYPAL.
&nbsp
 

אבי לב50

New member
אני כנראה באמת יהודי טוב


וככזה אסיים את חלקי בדיון מכיוון שאין סיכוי קל שבקלים שנגיע לאיזושהי הבנה.
לכל הפחות ניהלנו דיון נעים ברוח טובה ולא בוטה כפי שקורה לעיתים.
 

Sanchez

Member
הבלתי יאמן כנראה בכל זאת קורה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי באחד הפורומים מייל של מר גולדשטיין, שהוא מנכ"ל הדואר !
&nbsp
רשמתי לו מייל לא ארוך במיוחד.
לאחר כמה דקות ספורות, ראיתי שמישהו באזור תל אביב קרא את המייל בעזרת אייפון !
לא עברו עוד דקותיים ואותו מר גולדשטיין היקר מעביר את המייל שלי לשני אנשים נוספים מרשות הדואר (גם אני מכותב שם).
הוא מבקש מהם לבדוק מחר בדחיפות את הנושא ולעשות מאמץ למסור לפני החג !!!
&nbsp
טוב...לזה באמת לא ציפיתי...
אז עדיין החבילה לא בידי, אבל נרשמה התקדמות מאוד פוזיטיבית !
 

Sanchez

Member
אני לא זוכר בעבר...
שאי פעם פניתי למנכ"ל כזה או אחר !
נתחיל מזה שזה מצביע על כך, שהדואר הוא חברה לא בריאה !
אם לקוח נאלץ להגיע למנכ"ל- יש כאן בעיה חמורה מאוד.
לדואר ישראל אמורה להיות שדרת ניהול מאוד רחבה, שבתורה אמורה לפתור בעיות שצצות מכל עבר.
תאר לך, שהיית צקיך לפנות למנכ"ל הבנק שלך כי חזר לך הצ'ק בגלל שלא חתמת מאחורה ?! זה נראה לך הגיוני ?
האם אתה חושב שהיית צריך לפנות למנכ"ל חברת סלולאר, אם היית נתקל בתיקון בעייתי של מכשיר סלולארי שיצא מהמעבדה שלהם ?
ואפשר כמובן לתת עוד בערך מיליון דוגמאות נוספות.
&nbsp
מנכ"ל של חברה מקבל הרבה מאוד כסף כדי לנהל חברה גדולה והוא לא אמור לעסוק בזוטות של דברים. הזמן שלו יקר מדי. מה עושים המהנהלים שתחתיו ? משהו שם חורק/לא מתפקד !!!
 

Sanchez

Member
ברור שמשהו לא טוב קורה שם...
במקום שאני עובד בו קיים מושג שנקרא LESSONS LEARNED.
זהו תהליך שחייבים לעבור- בעקבות כשל במערכת.
רק כך אפשר לשפר תהליכים ולמנוע תקלות זהות עתידיות. אחרת מה ימנע ממך משלוח מחר מייל לאותו מר גולדשטיין היקר, כשלך החבילה תאחר להגיע ?!
&nbsp
אגב, שום דבר עדיין לא קרה מבחינת החבילה, פרט לאותו מייל חשוב שנשלח לעוד שני אנשים שאמורים לעשות בו משהו...
כולי תקווה, כמובן, שאותן הפרסונות ימלאו את חלקן במשימה החשובה...
 

אבי לב50

New member
לי ברור שמשהו אפילו גרוע עבר על המקום הזה.

לא רק משהו לא טוב.
הנה אני מחמיר ממך.
אבל כעת קורה שם משהו טוב, והמנכ"ל אישית רוצה לדאוג שיהיה טוב ויותר טוב מטוב.
אז אולי יואיל כבודו לתת צ'אנס למשהו טוב?
הכשל היה. יש רצון עז לתקן ולשפר.
תנסה לתת צ'אנס להווה, למרות העבר הגרוע.
ונקווה שהעתיד יהיה טוב מההווה שלדעתי הוא טוב ובמגמת שיפור המורגש בכל יום.
יאללה חבר, באמת שמיציתי את ההשתתפות בדיון הזה.
ובגילי גם התעייפתי קצת...
ערב טוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממ... מעניין מי הציעה לך לפנות אליו כבר לפני שבוע...?

עם קישור לידיעה שהכילה את הדוא"ל שלו... אבל אתה העדפת להתעלם ממני ולרדת עליי ולכן סתם חיכית עוד שבוע לחינם. מקווה שהיה שווה את זה.
 

אבי לב50

New member
תשמעי... כשאת צודקת אז את צודקת ואף אחד לא יכול לקחת ממך

את זה.
הבעייה איתך (ואנא קבלי את זה באהבה כביקורת בונה מאדם קצת יותר מבוגר) היא שאת מרבה להכנס לעימותים שלא לצורך.
שימי לב כמה פעמים במקום להכנס לעימותים אני עונה "מיציתי, את/ה צודק/ת" ותגובות שכאלה, אבל פעמים רבות את לעומתי גוררת ו/או נגררת לעימותים.
מישהו יורד עליך שאת קרציה? (סתם לדוגמא, אל תקחי את זה אישית)
תעני לו "אתה לא יודע עד כמה שאתה צודק!" ותוסיפי סמיילי.
אבל את במקום זה מנסה להוכיח שאת לא קרציה ושאת מבינה הכי טוב.
אני חלילה לא מתכוון שאת קרציה ורק כתבתי דוגמא כדי לנסות ולהסביר לך מה עדיף לדעתי האישית.
בעבר נגררתי גם אני כמוך למלחמות בגלל שאני בטוח בצידקתי.
אבל איך אומר הפתגם הידוע?
אל תהיה צודק, תהיה חכם.
מקווה שתביני את הדברים כי הכוונה שלי ממש טובה.
 
למעלה