אז קודם כל רשמת הרבה מה "לא היית עושה"...
ממש כמו יהודי טוב, שעונה על שאלה- בשאלה חדשה !
 
לפנות למנכ"ל הדואר ? לא ראיתי שהוא מפרסם את פרטיו האישיים (טלפון במשרד, סלולארי, מייל אישי, כתובת מגורים, תחביבים וכו...).
 
אני לא אחראי על בטוח המוצרים שאני קונה. אני משלם על המוצר כמה שהמוכר מבקש ממני. עושה את החשבון הכללי אם זה משתלם לי. גם אם החבילה הלכה לאיבוד מטר אחד בלבד מתיבת הדואר שלי- זו לא הבעיה שלי !!! אני כמובן לא אומר שזו הבעיה של המוכר. אבל אם הוא ביטח את המשלוח- אז אף אחד מאיתנו לא יפסיד !
 
בתור אחד שקונה/מוכר (עם כמה אלפי פידבקים טובים) ב EBAY, ממש מתחילת שנות ה 2000- אני חושב שראיתי כבר כמעט הכל, כולל הרבה משלוחים שהלכו לאיבוד וגם כאלה עם מספרי מעקב.
לא אשכח גם על משלוח שהגיע אלי מאנגליה אחרי 3.5 שנים !!!!!!!!!!! זה היה כבר לפני הרבה זמן.
כמובן שלאחרונה היה לי משלוח שכתבתי עליו כאן, שהלך לאיבוד (עם מספר מעקב) במיון של העיר שלי. פניתי לכל מי שרק יכולתי ולא עזר כלום.
וכמובן המשלוח האחרון ש"ממתין לבדיקת מכס" מתאריך 11/9.
 
ברור לי שזה לא עוזר לנו עם המוכרים שחלקם בוחרים להפסיק לשלוח לישראל... אבל אני לא מתכוון להפסיד כסף בגלל גורמים שלא בשליטתי ! בשביל זה יש את הגנה למוכר מ EBAY/PAYPAL.