כמה כסף לדרוש?

ג גיל

New member
שאלות

א)בכמה סניפים כולל הסניף המרכזי תותקן התוכנה? ב)מה מספר הביקורים הדרוש להתקנה בסניף המרכזי? ג)מה מספר הביקורים הדרוש לכל סניף אחר?
 

ronihp

New member
תשובות

א) ידוע לי על 20 סניפים בכל הארץ בהם זה יותקן. יכול להיות שיפתח עוד סניף חדש. ב) בסניף המרכזי אעבוד בתקופה הקרובה והוא יהיה הסניף הניסוי של התוכנה. כלומר כל התקופה של פיתוח התוכנה שזה חודשים נטו (בשעות) זה יכלול ביקורים לפחות 2-3 פעמים בשבוע. ז ג) לדעתי בכל סניף נוסף יהיה צורך בביקור אחד, מקסימום 2 לצורך התקנה והסברים.
 

ג גיל

New member
שאלות

האם אני יכול להסיק ש: בסניף המרכזי כ24 ביקורים שאר הסניפים כ40 ביקורים
 

ronihp

New member
כן

זה המקסימום ביקורים לדעתי. לא חושב יהיה צורך ביותר. אבל אם כן אז כמובן אני מכליל את זה במחיר. לוקח בחשבון הכל.
 

Trranger

New member
עוד כמה פרמטרים למחיר

אממ... אני קטין עדיין, אז אם אתה לא מסכים איתי, אל תשנה את דעתך :) כמה פרוייקטים עשית חוץ מהאחד הזה, והאם הראתה למנהל האירגון אותם? לדעתי, צריך להראות דוגמאות לעבודה שאתה יכול לעשות, כי מנהל לא יסכים להשקיע מחיר גבוה מדי מבלי לראות את הרמה של התוצאות שהוא ייקבל. יש לך קירבה אליו/ה, אם כן, תוכל לסחוט יותר
הדרך שבה יעבור המידע, אם זה על דיסקטים, תחשב כמה דיסקטים הם ייצטרכו בשביל העברת המידע בחודש, והורד את זה מהמחיר או קנה להם דיסקטים. זאת הוצאה בישבילם, והם כנראה יחשיבו אותה אם זה דרך אינטרנט, בדוק אם יש להם כבר חשבון אינטרנט מותקן בסניפים, אם כן, אל תקצץ ממחירך, כי הרי החלק הקשה בהעברה באינטרנט הוא ההתקנה ולווא דווקא ההעברה עצמה מקווה שעזרתי... אם בא לך להתחלק בתשלום, אשמח :p
 

ג גיל

New member
עוד שאלות

א)כמה זמן יעבור מרגע שתצא מפתח הבית הלוך וחזור לסניף המרכזי מבלי להתעקב בסניף? ב)אותה שאלה לגבי הסניפים האחרים. ג)מה הזמן הממוצע לכל ביקור בסניף המרכזי? ד)אותה שאלה לגבי הסניפים האחרים.
 

ronihp

New member
תשובות

א) 25 דקות - הלוך וחזור בנסיעה באוטו. ב) זה בכל הארץ. לא יכול לדעת בדיוק. ג) שעתיים-שלוש לביקור בסניף. ד) עד ארבע שעות. שעה בשביל התקנה ועוד שעתים להדרכה ושעה למעקב.
 

ג גיל

New member
עוד שאלות

אפשר לסכם הערכה גסה ש: א) 0.5 שעות נסיעה כפול 24 ביקורים לסניף ראשי סה"כ 12 שעות? ב) 3 שעות שהייה כפול 24 ביקורים בסניף הראשי סה"כ 72 שעות? ג) 3 שעות של הלוך חזור כממוצע לכל סניף כפול 40 ביקורים סה"כ 120 שעות? ד) 4 שעות שהייה בכל סניף כפול 20 סניפים סה"כ 80 שעות? אם כן אז יש כאן סה"כ 284 שעות לצורך ההתקנות כפול 50 ש"ח סה"כ 14,200 ש"ח. לזה צריך להוסיף הוצאות הרכב 12 שעות לסניף ראשי + 120 שעות לסניפים שונים סה"כ 132 שעות של הבלאי (5,000 ש"ח) והדלק (5,000 ש"ח) סה"כ 10,000 ש"ח. עד כאן נראה לך סביר? אגב הוצאות רכב זה נושא חשוב במיקרה שלך אולי יש לזה איזה שהוא אתר או פורום להערכה מדוייקת יותר.
 

ronihp

New member
יפה עד כאן

יש לך 24,200 ש"ח על הוצאות, נסיעות ועוד. כעת חסר רק החלק של פיתוח תוכנה. תראה אני אוטוטו מסיים לכתוב את ההצעה שלי. הגעתי בסך הכל הכללי ל10000 דולר בערך וחלקתי את זה במספר חודשי העבודה כדי לקבל משכורת חודשית. אפילו הורדתי מזה קצת על סמך התנדבותי. אני חושב שהגעתי לסכום יפה ומכובד. לא גבוה מדי, לא נמוך מדי, סכום ששווה את ההשקעה והמאמץ שלי ויתן לי הרבה בשביל העתיד. אני רוצה להודות פה לכולם על העזרה והעצות. זה מאוד עזר לי לחשוב ריאלי ואם יקחו את ההצעה שלי ויבקשו את אותה תוכנה ממהנדס עם תואר שני או חברת תוכנה בטוח ידרשו פי 5 ויותר מהסכום הצנוע שבקשתי. אני יודע שהמצב בשוק קשה ולכן אסור להפריז. בהצעה שלי פרטתי בדיוק איך עשיתי את החישוב ואיך הגעתי לסכום הזה. כלומר יש פירוט מדוייק למה אני דורש את הסכום הזה כל חודש ומה זה כולל.
 
למעלה