כמה מפגשים אמור להיות טיפול זוגי כדי לדעת לאן זה הולך?

מריוס זכריה

Member
מנהל
אני אומר ש 5-10 אחוז מהמאמנים מוציאים שם רע לכל השאר

ואני גם אומר שאנשים שלא מצליחים להשיג מטרות או לעשות שינוי בחייהם, לא יודו שהם לא יודעים לרקוד, ומעדיפים לומר שהריצפה עקומה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

alongrin

New member
מילכוד 22...

ב-99% מהמקרים, מי שמסוגל להשיג מטרות או לעשות שינוי בחיים שלו לא זקוק למטפל.
הוא יכול לעשות את השינוי הזה בעצמו.
&nbsp
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
לא מסכים

אני מחשיב את עצמי כאדם שעשה ועושה שינויים כל החיים, על פי מה שנראה לי נדרש, וכמי משיג מטרות מסוימות ונכשל באחרות - אני הרבה פעמים זקוק לעזרה חיצונית, היכן שהראייה שלי או המשאבים שלי מוגבלים.
&nbsp
אני מאמין שהסיסמה "אני לא זקוק לאף אחד" איננה סיסמה חכמה, בלשון המעטה.
אני יכול להסכים שהיא מאוד הרואית - למי שאומר את זה מגיע "וואו. איזה כיף לך!"
אבל חכמה? ממש לא.
&nbsp
מצד שני, אני מאמין בשיטת "מה רוצה" - שתמציתה היא שכל אחד יעשה מה בראש שלו והכל סבבה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

alongrin

New member
יש הבדל....

בין להעזר לבין להיות תלוי.
כולנו נעזרים בבעלי מקצוע מסוגים שונים כדי להשיג כל מיני מטרות.
לדוגמא אם אתה יזם, זה תמיד טוב להעזר במישהו שיכול לייעץ לך איך לכתוב תוכנית עסקית ולהציג אותה בפני משקיעים.
אבל בסופו של יום האחריות היא שלך...
 
עשיתי קורס כזה במוסד יוקרתי מאד

אני לא עוסקת בקואצ'ינג אבל מיישמת עקרונות שלמדתי כדי לעזור ללקוחות שלי (אני עורכת דין). רוב העוסקים בזה עושים זאת מתוך שליחות, רצון לעזור לאחרים, במקביל לקריירה אחרת או אחריה. לא מכירה אף אחת/אחד שזה העיסוק היחיד או אפילו העיקרי שלו. כמו בכל מקצוע יש טובים יותר וטובים פחות. הקואצ'ינג מאדד יישומי ואמור להראות תוצאות מהר מאד. אם אין תוצאות אחרי 2-3 פגישות, לעבור הלאה.
 
עד שהמטפל אסף סכום שמספיק לסגירת מרפסת


אם אחרי כמה מפגשים ביחד/ בנפרד וואטאבר אתה מרגיש שזה לא זה.... זה כנראה כי זה לא זז.
או שהמטפל לא מתאים לכם.
או שאתם לא מתאימים לכם.
 

alongrin

New member
עד אין סוף וכעומק הכיס שלכם

כי יש פה ניגוד אינטרסים מובנה בינכם לבין המטפל.
&nbsp
האינטרס של המטפל הוא כל הזמן לייצר לעצמו את הפגישה הבאה - כי מה לעשות מזה הוא מתפרנס.
&nbsp
&nbsp
אל תצפו ממנו להיות יותר צדיק מכם ולהגיד לך "מבחינתי הטיפול בכם הסתיים".
הוא תמיד ינסה לחפור גם במקומות שאין כדי להוציא מכם עוד כמה פגישות.
&nbsp
זה התפקיד שלכם להיות עם יד על הדופק ועל הארנק ולהבין מתי לחתוך.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
לא מדויק, מטפל כזה לא ימליצו עליו ולא יהיו לו לקוחות חדשים

האינטרס שלו זה שיקבל גם לקוחות חדשים. יותר מידי מפגשים זה לא טוב לעתידו המקצועי.
 

alongrin

New member
זה תמיד גם וגם

80% מההכנסות באות לרוב מלקוחות קיימים.
אבל אותם לקוחות קיימים (המרוצים מבינהם) הם שגרירי הרצון הטוב שמביאים לך לקוחות חדשים.
אלא אם כן יש לך מליונים כדי להשקיע בפירסום, קידום האתר שלך בגוגל ופייסבוק, קניית לייקים, חוות דעת טובות וכו'.
 

alongrin

New member
זו כבר תורה בפני עצמה

על רגל אחת:
1. מייצרים FUNNEL על ידי פרסום, מבצעים, חבר מביא חבר וכו'
2. עובדים על ה-FUNNEL כדי לזקק מתוכו מועמדים רציניים
3. הופכים את אותם מועמדים רציניים ללקוחות משלמים
&nbsp
יחס ההמרה בין ה-FUNNEL ללקוח משלם לרוב נע בסביבות 5-10%.
&nbsp
לכן ברוב המקרים רוב ההכנסות באות ממכירות חדשות UPSELLING ללקוחות שיש לך כבר איתם התקשרות עסקית קיימת.
 
מאכזב מאד

אמרת ש 80% מההכנסות באות מלקוחות קיימים. כלומר 20% מהמכירות מלקוחות לא קיימים. כבעלת עסק קטן, הייתי שמחה מאד שיהיו גם לי הכנסות מלקוחות לא קיימים.
 

alongrin

New member
זה מה יש...

כמה פעמים בחיים שלך החלפת את ספקי השירות שלך בחדשים?
למרות שלפעמים הם יותר טובים ויותר זולים?
&nbsp
ברוב המקרים את מעדיפה להשאר עם ספק הסלולר שלך או האינטרנט למרות שהוא יקר יותר מהאחרים.
&nbsp
אני מתעסק בשיווק בחברות גדולות המון זמן.
&nbsp
המאמץ לייצר לעצמך לקוח חדש גדול פי כמה וכמה, מלמכור מוצרים חדשים ללקוח שנמצא כבר ברשימה שלך.
&nbsp
&nbsp
 
כל ההכנסות באות מלקוחות קיימים

אלא אם אתה חברת סלולר או טלוויזה שממשיכה לחייב לקוחות שכבר התנקו והם כבר לא לקוחות שלך.

כנראה שרצית להגיד ששימור לקוח קיים עולה 20% מעלות רכישת לקוח חדש. זה איזה כלל אצבע שמסתובב בשוק ונורא אוהבים לצטט אותו בכל מיני הדרכות לסגל טלמרקטינג זוטר. הנתון הוא כמובן לא נכון. זה משתנה ממגזר למגזר.
 

alongrin

New member
ברור...

הרי אף אחד לא ישלם לך כסף אם הוא אינו לקוח שלך.
עלות גיוס לקוח חדש הרבה יותר גבוהה מאשר UPSELLING ללקוח קיים ולא רק במגזר של הסלולר והאינטרנט. זה נכון לכל תחום.
&nbsp
מצד שני אם תסתכל בדוחות בורסאיים, צמיחה של חברה נמדדת לא רק בכמות המזומן שהיא מביאה אלא גם במס' הלקוחות החדשים שהיא מגייסת מדי רבעון.
כי כמות לקוחות למעשה מגדירה את נתח השוק שאותה חברה תופסת.
&nbsp
יותר מזה, יכולה להיות חברה עם נתונים כספיים מעולים וגדילה בהכנסות, אבל קיפאון בהכנסות מלקוחות חדשים.
אותה חברה תקבל דירוג נמוך יותר מאשר חברה עם נתונים כספיים פחות טובים אבל גידול משמעותי במס' הלקוחות שהיא מגייסת בכל רבעון.
 

אייבורי

New member
אפסייל דאונסייל, קומבינות ושאר שטיקים

&nbsp
לא באמת עוזרים, הכל מתחיל ונגמר במוצר טוב שצריכים
ומוצר גרוע שאף אחד לא צריך או רוצה, נזקק לקביים בצורת אנשי מכירות
שמספרים סיפורים
&nbsp
 

alongrin

New member
מה זה קשור?

אתה תמיד צריך שיהיה לך מוצר איכותי ביד שיתן ערך אמיתי ללקוח...
ואיש מכירות הוא לא קביים, אלא הוא הממשק שלך כיצרן אל הקונה הפוטנציאלי.
ללא אנשי שיווק ומכירות הלקוח לעולם לא ידע שיש לך מוצר מעולה.
אתה תישאר עם המוצר המעולה שלך ביד והלקוח יקנה ממישהו אחר.
&nbsp
 
אוי, התמימות

הייתי יכול לכתוב ספר על מוצרים מעולים שכשלו בשוק ומוצרים מחורבנים על פי כל קנה מידה שתופסים נתחי שוק שלפעמים קרובים ל 100%.
 

alongrin

New member
אתה יכול לכתוב כמה ספרים שאתה רוצה

גם אם זה מוצר מעולה וגם אם זה מוצר מחורבן, אתה חייב מערך שיווק ומכירות שיביא את המוצר הזה לשוק.
אחרת תישאר בלי לקוחות ועם מלאי מת של מוצרים במחסן.
&nbsp
אלא אם כן יש לך איזה פטנט אחר למכור מוצרים - שאשמח מאד לשמוע עליו.
 
למעלה