ועוד משהו אני אישית ישבתי בקוקפיט של 767 בנחיתה על 12 והקריאה "מינימה" הייתה הרבה מתחת ל 200 רגל
נ נועם04 New member 7/2/05 #41 ועוד משהו אני אישית ישבתי בקוקפיט של 767 בנחיתה על 12 והקריאה "מינימה" הייתה הרבה מתחת ל 200 רגל
E ERJ PILOT New member 7/2/05 #42 תשמע שלט לא אומר כלום מנסיון אישי, בנוגע לקריאה, אם אתה מתכוון קריאה של מערכת הקול במטוס אז אמנם אני טס על ERJ אבל במטוס שאני טס אני צריך להגיד למחשב מה המינימום כדי שהוא יוכל להזכיר לי בהנמכה ואני חושב שב767 מותקנת מערכת דומה.
תשמע שלט לא אומר כלום מנסיון אישי, בנוגע לקריאה, אם אתה מתכוון קריאה של מערכת הקול במטוס אז אמנם אני טס על ERJ אבל במטוס שאני טס אני צריך להגיד למחשב מה המינימום כדי שהוא יוכל להזכיר לי בהנמכה ואני חושב שב767 מותקנת מערכת דומה.
E ERJ PILOT New member 7/2/05 #43 אבל אני אקבל תשובה מטייסי מכשירים בארץ וכשאראה את הדפיות של ג'פסן אני אהיה יותר חכם.
נ נועם04 New member 7/2/05 #44 בעקרון זו אותה מערכת , אכן הטייס מכניס את ערך DH ואז הקריאות 500' לגובה ומינימה מתכוננות אליה. ובכלל זה אותה מערכת בכל המטוסים.
בעקרון זו אותה מערכת , אכן הטייס מכניס את ערך DH ואז הקריאות 500' לגובה ומינימה מתכוננות אליה. ובכלל זה אותה מערכת בכל המטוסים.
E ERJ PILOT New member 6/2/05 #37 יש פה משהו מוזר מצד אחד בהתחלה כתוב CAT II אבל בדפית ה-DH הוא 200 וה-RVR הוא feet 1815 =m550 . CAT II- is DH of a 100 feet, and RVR of 1200 feet לכן משהו לא ברור כאן
יש פה משהו מוזר מצד אחד בהתחלה כתוב CAT II אבל בדפית ה-DH הוא 200 וה-RVR הוא feet 1815 =m550 . CAT II- is DH of a 100 feet, and RVR of 1200 feet לכן משהו לא ברור כאן
S srami New member 6/2/05 #28 Instrument Landing System מערכת לנחיתת מכשירים, ויש גם, ואולי בעיקר, למסלול 12