כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

DIGITAL MAN

New member
פשוט נוח להם להאשים אותנו ברצח ילדים

זה שמחבלים עמוסים חומרי נפץ מסתובבים ככה בין אזרחים זה בסדר גמור,
 
שים לב ממה הם מתעלמים/משקרים לעצמם:

ונעזוב רגע את צה"ל בצד. - מחבלים שהם יודעים שהם מבוקשים גרים בין אזרחים. - מחבלים יורים מתוך בתים (יש המון הוכחות מצולמות). - מחבלים משתמשים בבתים כמגן אנושי. - מחבלים משתמשים בבתים שיש בהם ילדים כמחסני נשק ונפץ. - מחבלים משתמשים בשכונות מואוכלסות בצפיפות שאין כמוה בעולם כזירת לחימה. - מחבלים מסתובבים עם מטעני נפץ עצומים לפני בתים בהם יש ילדים קטנים שאוכלים ארוחת בוקר. הם עושים את כל זה כאשר הם יודעים שצה"ל אם הוא ימצא אותם או ירה בהם, הם יודעים שלא משנה איפה ישהו - הם לא חסינים, הם יודעים מניסיון שגם הלחימה תהיה בשכונה הכי צפופה בעולם, לא נהסס לשלוח אליהם טיל או פגז אם צריך, הם יודעים את זה ועושים את זה, למה? תעמולה צינית - אין דבר יותר טוב לעסקים מאשר פורנוגרפיה של המוות, צילומי קלוז אפ מחרידים של גופות ילדים+צרחות של תרנגולות שחוטות "תראו מה היאהוד עשה".
 

DIGITAL MAN

New member
לנו זה ברור וידוע

השאלה אם מזכ"ל האו"ם שמום יודע את זה, לפני שהוא נובח עלינו צריך פשוט להפיץ את זה בכל העולם הבעיה שאנחנו גרועים בהסברה
 
משרד החוץ צריך לדאוג וללחוץ שישדרו את זה בכל

התחנות בעולם, לתת לצילומים לדבר בעד עצמם.
 

DIGITAL MAN

New member
למה אנחנו הולכים רחוק, נראה מה מוחמד5 ושות

יגידו על זה,
 
רוב מזכ"לי האו"ם לדורותיהם, לא היה להם מושג

מהחיים שלהם, בטח ובטח לא בכל מה שקשור לסיכסוך המזרח תיכוני. בנקי מון לא שונה מקודמיו, וכן מן העדר הנבער והבור, ראה קצת פורנוגרפיה של המוות, קצת צרחות אוברדרמטיות אנטי ישראליות וזה הספיק לו "להסיק" מה קרה ומי אשם, לא היה בידיו חצי נתון או עובדה אבל זה לא הפריע לו "לגבש" עמדה. כדאי שגם הוא יתנצל בפנינו, יגיד טעיתי, טעיתי שהאשמתי את ישראל, מחבלי החמאס הם שהרגו את האם ו4 ילדיה. האו"ם חייב להפטר מהאובססיה שלו "לאזן" ו"להשוות", וכאשר אני אומר או"ם זה אומר הראש שלו, הוא לא חייב לפייס את כולם ולרצות את כולם, אם צד אשם הוא צריך להכנס בו ואם המדינות הערביות יכעסו על זה, שילכו ידחפו אצבע.
 
ההסתה מעוותת את העובדות: ישראל לא יורה ומעולם

לא ירתה על אזרחים מתוך כוונה. אפשר לעבור מקרה מקרה, אחד אחד ולראות שזה פשוט לא קורה ולא קרה. כשיש מקרים קשים ישראל מתחקרת. כיש טעויות, וטעות זה טעות, לא משנה כמה קשה תהיה התוצאה, ישראל הראשונה להודות לקחת אחריות. להיות הוגן זה אומר מבחינת נגיד מוחמד זה כאשר קורה כזה מקרה, קודם כל ולפני הכל לשאול שאלות, לא להאשים, אולי צה"ל לא ירה על הבית? אולי המחבלים השתמשו בבית כמגן אנושי, אבל חס וחלילה שהוא ואחרים ישאלו שאלות...
 
מה בסדר גמור?

אפשר לחשוב שחמאס בראש האירגונים האהודים והנתמכים ברחבי העולם.... ביב הביבים, זה המצב שהם נמצאים בו היום. ולפי השמחה שיש כאן, חשבתי לרגע שהמשפחה לא באמת מתה.........
 

DIGITAL MAN

New member
אני לא רואה פה שימחה

אני רואה כאן אנשים שידעו שיראל לא יורה בחפים מפשע, וכאן קראו לנו רצחי ילדים, עכשיו מגיע גל התגובות להוכחה שזה לא היה נכון, אני אישית הבעתי צער על מותם של הילדים ואימם, ואני כולי תקווה שלא יקרה שנית, גם אם צהל שוב לא יהיה אשם בזה כמו שקרה במיקרה הזה,
 

mike00

New member
המשפחה מתה,מצער אבל לא בעיה שלנו....

כואב הלב על אותו אבא שנשאר בלי אשתו וילדיו,לא הייתי רוצה להתחלף איתו אפילו לשניה אחת... אבל בכל יום מתים אנשים מסיבות שונות ומשונות וגם איתם לא הייתי רוצה להתחלף,אין שום דבר מיוחד באיש הזה ובמשפחתו למעט העובדה שניסו להשתמש בו בומצב שאליו נקלע בצורה חולנית..... מטרת השירשור היא לנסות ולראות אם מוחה ושות' יודו בטעותם.....הרי הם האשימו את צה"ל ברצח...
 

גידעון1

New member
ממש אין שמחה אם כבר יש כאן הרבה כעס

המשפט "ישראל אשמה" כל פעם כשמשהו קורה כבר יצא מהאף ולכן כרגיל כשמתברר שישראל לא אשמה, השתחרר כאן הרבה כעס כלפי התוקפים הרגילים של ישראל בפורום. לך קצת אחורה בדפי הפורום ותראה איזה האשמות קשות היו כאן נגד ישראל. אפילו ביקשתי מסלטעון שלא ימהר לשפוט כל כך מהר את ישראל עד שיתבררו העובדות. בקיצור עופר אין כאן לא שמחה ולא צהלה אלא רק תסכול מהנישה הזאת של "ישראל אשמה".
 

גידעון1

New member
מעניין אם תהיה לאקרא,מוחמד וסלטעון את ההגינות

להתנצל על ההכפשות שהם עשו לצהל. אני מראש אמרתי לסלטעון שכדאי שהוא ימתין עם שליפת הציפורניים והנה העצה שלי אליו כן היתה נכונה. מאוד חבל שאצל הערבים ואצל סלטעון מדובר ב"אשם עד שהוכחה חפותו" ולא להיפך.
 

גידעון1

New member
מאקרא ומסלטעון אני עוד יכול לצפות להתנצלות אך

אצל מוחמד אני מניח שהוא יטען שמחבלי החמאס הם סוכנים של הציונים שבכוונה היה עליהם חומר נפץ כדי לחסל בשם הציונות משפחה שאכלה ארוחת בוקר.
 

mike00

New member
זה היה מתוכנן מראש.....

הם אכלו בייקון לארוחת בוקר ולכן החמאס דאג לטפל בהם כמו שצריך לטפל בכל כופר....
 
והגינות אצלך ..

אני לא אהייה מופתעת , כי זה לא יקרה. ובנוגע להכפשה כלשהי של.. צה"ל.. חח צה"ל.. כיום כבר ניתן לשנות את שמו לכל שם X שהוא.. כי צבא ההגנה לישראל - הוא לא. בטח לא כשהוא חונק ילדים כדי לראות מי מתעלף ראשון, או.. מלפף חוט תיל סביב ידו של בחור פלסטיני, כל כך חזק עד שידו נקטעת.. או כש.. אונסים ילדות בנות תשע במחסומים, או כש.. מפשיטים בחורים צעירים, קושרים את ידיהם, ועומדים וצוחקים עליהם.. או כשמתעללים בבחור עיוור ושולחים אותו מנקודה כזו לאחרת בתואנות שווא, או כשיורים למוות בבחור שרץ ולא הפסיק את מרוצתו כשקראו לו לכך... מפני שהיה חירש.. או כשמרוקנים מחסנית מלאה בגופה של ילדה בת 12 .. כי היא נראית "חשודה"... או כשמונעים מיולדת להגיע לבית חולים במקום כלשהו והיא יולדת תאומות והן מתות בלידה כי לא בוצעה תחת השגחה רפואית................ או כש...................... צבא ההגנה לישראל ? על מה בדיוק? על שמה הטוב ? חח נרמס מזמן.
 
למעלה