כמה שאלות לטיול בצפון

כמה שאלות לטיול בצפון../images/Emo13.gif

אני אחרי לידה בשבוע 26. מסיבה לא ידועה. עכשיו אני בהריון שבוע 10. אנחנו רוצים לתכנן טיול. מה אסור/לא מומלץ לעשות?(סוסים,קיאקים,ג'יפים,מסלול וכו'). נשמח גם להצעות למקומות באזור הצפון. כמה אמור לעלות 2 לילות בצימר בתחילת אוגוסט? תודה ושאלה נוספת--- איזה בדיקות צריך לעשות?
 
נתחיל בבדיקות

לקבוע תור לשבוע 11-12 לשקיפות עורפית (רצוי בליווי בדיקת הדם, אם אינך מתכננת מי שפיר) ולסקירה לשבוע 14-16. קבעי כעת כי תיכף רופאים רבים יוצאים לחופשות וקל יותר למצוא תור כעת. בדיקות דם של תחילת הריון עשית? איזה? מבחינת פעילות הייתי עושה טיול מסלול רגיל, רצוי במים, וג'יפים רק אם ממש מסלול מתון. 2 לילות סביב 500 ש"ח ללילה, בתקווה שתמצאי מקום
תהנו!
 
תודה

עשיתי בדיקות דם של תחילת הריון. ובדיקות שתן- היתה לי כבר דלקת. הרופאה הביאה לי לעשות בדיקות לאורהפלאזמה (משהו כזה) ועשתה לי תרבית וגינלית- היה בסדר.
 

מיליתו

New member
איפה 500?

בעונה הזו..... זה אולי המחיר לאדם, אלא מתכוונים ללכת לאירוח כפרי ברמה של אכסניית נוער (שזו אופציה לא רעה, ועדין זה סביב ה 700-800...) לגבי טיולים - אני לא ההיתי עושה שום דבר שמערב סיכון לנפילות או חבטות, וגם לא משהו שמעלה את הדופק יותר מדי.
 
רציתי להיות עדינה...

באמת ברוב המקומות יקר יותר (וממילא אין מקום). בקיץ לפני שנתיים נפשנו באוגוסט בהתראה קצר מאוד בצימר חדש של דרוזים, אז גם עשו מחיר טוב. באופן כללי, אצל דרוזים לרוב זול מעט יותר והאירוח, בעיני, למשפחות טוב יותר, וכולל גם אפשרות לסעודות ערב דרוזיות במחיר ממש שווה (סביב 40 - 50 ש"ח למבוגר ופחות לילד) ועם אוכל נהדר. גם שנה קודם היינו בכפר דרוזי והיה נפלא. אלו לא צימרים רומנטיים במיוחד, אבל מאוד הולמים למשפחות (וגם לקבוצה של משפחות, כי לרוב יש יותר מחדר/ בקתה 1.)
 
../images/Emo51.gif ../images/Emo51.gif הלוואי ונבוא

לחצי מילואים בשבוע האחרון של אוגוסט (ועוד שבועיים בספטמבר
) והבנייה עדיין בעיצומה. אם נגיע זה רק אם מצב הבנייה יאפשר עזיבה של הבית למספר ימים, כך שאני ממש מקווה שנגיע לאיזור המדהים שלכם.
 
למעלה