כמה שאלות מעניינות (לדעתי...):
1) מיהו המלחין שכתב הכי הרבה יצירות? 2) שאלה מורכבת יותר: האם בין המלחינים (מוצארט, בטהובן, או גאונים אחרים (אולי שופן, באך וכו'...)), היו כאלו שהמנגינה פשוט "התנגנה לה", והם רק שמו אותה על הנייר, או שכולם ישבו וליטשו את המנגינה לאחר הכתיבה, עיבדו אותה, שינו אותה מעט (או הרבה) וכו'? 3) זו שאלה שנוגעת, לדעתי, למלחינים המודרניים יותר: האם ישנו מלחין כלשהו שאובחן כגאון באופן מסודר - מדעי (לא נראה לי שהיו בדיקות כאלו בימיו של מוצארט וכו', אבל אולי שופן, או מלחינים יותר מודרניים...)? והאם מלחינים אלו (לדעתכם, או לפי מה שכתבו, אם כתבו) היו מודעים לגאונותם? 4) שאלה סובייקטיבית מעט: נגיד והיה חי בימינו גאון כמו מוצארט, או אפילו כמו שופן (יודעים מה...? - אפילו פרוקופייב...), איזה יחס (תקשורתי - טלוויזיה, הופעות ברדיו וכו', חברתי) הוא היה מקבל בעולם? האם זה אותו היחס שקיבלו גאונים אמיתיים לפני 250 שנה, 100 שנה וכו' (דעתי היא שלא)? תודה רבה על התשובות, אלו שאלות ש"הטרידו" אותי לא מעט זמן, ואשמח למענה. עמית.
1) מיהו המלחין שכתב הכי הרבה יצירות? 2) שאלה מורכבת יותר: האם בין המלחינים (מוצארט, בטהובן, או גאונים אחרים (אולי שופן, באך וכו'...)), היו כאלו שהמנגינה פשוט "התנגנה לה", והם רק שמו אותה על הנייר, או שכולם ישבו וליטשו את המנגינה לאחר הכתיבה, עיבדו אותה, שינו אותה מעט (או הרבה) וכו'? 3) זו שאלה שנוגעת, לדעתי, למלחינים המודרניים יותר: האם ישנו מלחין כלשהו שאובחן כגאון באופן מסודר - מדעי (לא נראה לי שהיו בדיקות כאלו בימיו של מוצארט וכו', אבל אולי שופן, או מלחינים יותר מודרניים...)? והאם מלחינים אלו (לדעתכם, או לפי מה שכתבו, אם כתבו) היו מודעים לגאונותם? 4) שאלה סובייקטיבית מעט: נגיד והיה חי בימינו גאון כמו מוצארט, או אפילו כמו שופן (יודעים מה...? - אפילו פרוקופייב...), איזה יחס (תקשורתי - טלוויזיה, הופעות ברדיו וכו', חברתי) הוא היה מקבל בעולם? האם זה אותו היחס שקיבלו גאונים אמיתיים לפני 250 שנה, 100 שנה וכו' (דעתי היא שלא)? תודה רבה על התשובות, אלו שאלות ש"הטרידו" אותי לא מעט זמן, ואשמח למענה. עמית.