כמו שאמרתי אני בן 21

G adam

New member
כמו שאמרתי אני בן 21

אין לי חברה עכשיו,אני מפחד שנגיע למצב של סקס ופשוט זה לא יעבוד! חוצמזה היו לי הרבה התנסויות וזה פשוט לא עובד!מרוב הכישלונות האלה אין לי כבר ביטחון עצמי,נתתי לבעיה להישתלט על החיים שלי! שאני מתחיל לנשק בחורה אני פשוט דוחה אותה ישר כדי שלא יהיה פדיחות.
 

G adam

New member
בבקשה תעזרו

אני רוצה שתגידו לי מה אני צריך לעשות כדי לטפל בבעיה הזאת?
 

G adam

New member
אני חיב לצין שאין לי אבא

אולי הבעיה קשורה לזה שאין לי אבא? חוצמזה שהיתי קטן ראיתי בטעות את איבר המין של אימי כפשוטו כמשמעו! אולי הבעיה קשורה לזה? יש לצין גם שאף פעם לא היכרתי את אבא שלי! אני פשוט רוצה שתסללו לי את הדרך כדי שאני אעזור לעצמי! תודה!
 
או קיי תקשיב טוב ידידי הצעיר !!!

קודם כל התופעה שאתה סובל ממנה נקראת "חרדת ביצוע" ויש לא מעט גברים שחויים על בשרם את התחושה הלא נעימה של איבר מין רפוי בדיוק בזמן שאתה צריך אותו זקוף ...בקיצור האירוניה במיטבה ... אין שום קשר בין זה שגלת ללא אבא וגם אין שום קשר לזה שראית את הפות של אימך . יש אנשים שמבנה האישיות שלהם גורם להם להיות דכאוניים וחרדתיים יותר וכנראה שזה מה שקורה אצלך ... ברגע האמת הכלי שלך לא מתפקד ולכן אתה לא יכול לבצע חדירה ומשגל תקין ... תן לי להרגיע אותך שאין כמעט גבר שלא חוה במהלך חייו חרדת ביצוע שבעקבותיה האיבר לא נשמע לו ... זה לא מעיד על אימפוטנציה זה פשוט מעיד שאתה לחוץ וזה ניכר באיברך בזמן אמת ... בחורה בוגרת בנפשה תבין את הענין ולא תעשה מזה סיפור גדול ...מאידך בחורה ילדותית עלולה להעצים את הטראומה ולגרום למעגל קסמים . כרגע אתה נמצא במעגל קסמים בו אתה מנציח בעצם בעיה שלא קיימת ...(הכול בראש שלך חביבי) אם השפיץ לא עומד אתה בחיים לא תצליח להעמיד אותו בכוח ..אתה חייב להרגע לחלוטין ולא לנסות בכוח כי זה רק יחמיר את המצב ... ברגע שתכיר בחורה ותייצר איתה אינטימיות בריאה ויחסי חברות אתה תוכל לשתף אוותה בפחדייך ...ואז ברגע שתוציא את זה מהמערכת שלך ותדע שהבחורה תהיה איתך גם אם לא יעמוד לך ...אינ מבטיח לך שיעמוד לך כמו תותח ותצליח לבצע את המשימה ואפילו בהצלחה יתרה ... תחשוב טוב ...יהיה טוב .....ותמיד תחייך כי הכול לטובה ....
 

G adam

New member
אבל. .

אני נמצא במצב נפשי קשה, ואני סובל מהבעיה כבר 7 שנים איך אני מחזיר את הביטחון העצמי שלי בחזרה כי כמו שאמרתי הבעיה הזאת משפיעה עליי בכל תחומי החיים! אתם לא חושבים שאני מוזר שיש בחורה יפה מולי וזה פשוט לא עומד!? אבל שאני רואה סרט החשק עולה ויש זיקפה!
 
תקשיב טוב טוב !!!

אתה במעגל קסמים ...ולדעתי אתה צריך לקבל טיפול פסיכיאטרי +תרופתי כדי לצאת מהמעגל שיצרת לעצמך . הרי ברור לך שאין לך בעיה פיזית ...אם אתה מסוגל לאונן ולהתיז הרי שהכול תקין ! אתה מפחד למצוא עצמך עם כלי נפול מול בחורה יפה שאותה אתה לא מעוניין לאכזב ... בדרך כלל חובת ההוכחה היא על הגבר וזה נכון בהרבה תחומים בחיים ...אבל אתה לא חייב להוכיח לאף אחד כלום אתה חייב לא לחשוב על זה ולהיות בגישה רגועה עם בחורה כמה שתחוב יותר על אם יעמוד לי או לא ...לא יעמוד לך ! אתה לא תוכל להנות עם בחורה וגם לא לקבל שום חשק מיני או תחושבת חרמנות אם תחשוב כל הזמן אם יעמוד לך או לא ... הדבר היחידי שיחזיר לך את הבטחון זו מערכת יחסים בריאה עם בחורה בוגרת בנפשה שתסביר לה את חששותיך ... החיים מלאים במיכשולים ולפניך שתי ברירות ...להכנע ולהתקפל תרתי משמע או לחייך ,לאמץ לך גישה חיובית לחיים למרות כל הקושי שבהם ...ולהרים את הדגל לראש התורן !!! לכולנו יש בעיות בחיים וכל אחד החבילה שלו ...צא מהגישה הלוזרית ותתחיל לקחת אחריות על החיים שלך !
 

G adam

New member
אני. .

יכול לצאת מזה בלי טיפול פסכיאטרי וללא תרופות?
 
יתכן ותוכל לצאת מזה בלי פסיכיאטר ובלי תרופות

אבל לא נראה לי שתוכל לצאת מזה ללא טיפול בכלל כי אתה כבר בחרדה די משמעותית וגם התופעה הזו נמשכת לפי דבריך כמה שנים. אני מציעה לך ללכת לטיפול מיני אצל מטפל/ת מיני/ת מוסמכת (רשימה באתר של איטם) אני כן חושבת שיש לכך קשר לעובדה שלא גדלת עם אב, ואולי גם לעובדה שנחשפת לאיבר המין של אימך בלי שהרגשת נוח עם כך. כדאי להפסיק לטחון את עצמך ולהתחיל לפרק את המטענים שאתה סוחב עם עצמך.
 
למעלה