כמו שני קיפודים.. מאד בזהירות
פוליטיקה בבית. עכשיו יצא מכאן זוג חמוד מקריית ארבע, מ"תנועת ההתחברות". באו, דפקו בדלת, ישבו איתי ועם הילדים בסלון ודיברו איתנו על ההתנתקות, על ערכים, על אהבת העם. הילדים ישבו והקשיבו, פה ושם ניסו להשתתף בשיחה. היה הרבה כבוד בשיחה, מאד נזהרתי לשמור על כבודם למרות חילוקי הדיעות (לא בטוח שהאיש שלי היה נוהג באותה דרך, איש בעל מזג חם... עכשיו עובד) הילדים שלי לא חשופים לפוליטיקה בבית, אנחנו לא מדברים על זה. הם שאלו ואמרנו שאנחנו בעד. ההתנתקות. לא נכנסנו איתם לזה, לא ליבנו באזניהם את חילוקי הדיעות. הם ילדים ולי לא מאד חשוב שיהיו מעורים. מתאימה לי התמימות שלהם, יהיו להם עוד מספיק שנים בעתיד להיחשף לכל זה. בניגוד לזוג הנחמד הזה, הערכים המרכזיים שעליהם אני מחנכת הם לאו דווקא בניין הארץ וההתיישבות - אלא כבוד האדם באשר הוא אדם וכד'. היום הם שמעו צד אחד. את הצד של תושבי גוש קטיף. האם לדעתכם חשוב עכשיו שישמעו גם את הצד השני?
פוליטיקה בבית. עכשיו יצא מכאן זוג חמוד מקריית ארבע, מ"תנועת ההתחברות". באו, דפקו בדלת, ישבו איתי ועם הילדים בסלון ודיברו איתנו על ההתנתקות, על ערכים, על אהבת העם. הילדים ישבו והקשיבו, פה ושם ניסו להשתתף בשיחה. היה הרבה כבוד בשיחה, מאד נזהרתי לשמור על כבודם למרות חילוקי הדיעות (לא בטוח שהאיש שלי היה נוהג באותה דרך, איש בעל מזג חם... עכשיו עובד) הילדים שלי לא חשופים לפוליטיקה בבית, אנחנו לא מדברים על זה. הם שאלו ואמרנו שאנחנו בעד. ההתנתקות. לא נכנסנו איתם לזה, לא ליבנו באזניהם את חילוקי הדיעות. הם ילדים ולי לא מאד חשוב שיהיו מעורים. מתאימה לי התמימות שלהם, יהיו להם עוד מספיק שנים בעתיד להיחשף לכל זה. בניגוד לזוג הנחמד הזה, הערכים המרכזיים שעליהם אני מחנכת הם לאו דווקא בניין הארץ וההתיישבות - אלא כבוד האדם באשר הוא אדם וכד'. היום הם שמעו צד אחד. את הצד של תושבי גוש קטיף. האם לדעתכם חשוב עכשיו שישמעו גם את הצד השני?