כמעט אבל לא

סיפרת לאשתך על פורום הסינגלס

שאתה מנהל?
מה שאולי פספסת זה שאולי אתה חושב שאתה עושה להם טובה, אבל הם לא רואים את זה ככה, ואולי בצדק. ועזוב, ממש לא מתאים לך להתעצבן משטויות כאלה. לתפוז יש את ההיגיון (או שמא האי-גיון) שלהם, וזהו.
 

joojoo

New member
נכון

וכל הדוגמאות הן דוגמאות, לא מציאות, רק בשביל ההמחשה. ובדיעבד אני חושב שיותר מדויק יהיה לאמר שהופתעתי עד כדי השתאות
לגבי תפוז - זה לא עניין האי הגיון. זה נכון שזכותם. אני חושב שמה שעצבן אותי היה הצורה שבה הם מעלים את זה, ככה offhand, כאילו זה ברור שאין פה בכלל issue, ומי אני בכלל שאני חושב שזה מגוחך. וזה שהם חיכו עם זה עד הסוף של הכל - תגידו בהתחלה שזו דרישה ולא הייתי מבזבז את הזמן שלי על הראיון שלכם.
 

פZצטא

New member
הם דווקא צודקים

הדרישה שלהם שמנהל בתפוז לא ינהל פורום אצל חברה מתחרה היא לגיטימית ומתבקשת. המדובר בחברות עסקיות המנהלות תחרות וחובתם של המנהלים שלהם לשקוד על פיתוח עסקיהם וזה כולל מניעת סיוע למתחרים בכל דרך שהיא .העובדה שאתה מתנדב אינה מעלה ואינה מורידה לעניין זה. זה לא משנה אם אתה עושה זאת לשם סיפוק רוחני או כספי או לשם צבירת מוניטין אישי.עובדה שאתה מוכן להקדיש מזמנך וזה לא בגלל שאתה רוצה לסייע לנזקקים. דרך אגב, אם היית אומר שאתה מסכים לדרישה אולם מבקש לסייגה באופן ספציפי, לדוגמה, לנהל פורום מקצועי של הIEEE או כל דרישה אחרת שאינה מהווה תחרות או פגיעה, אולי הם היו מסכימים וגם אם לא, עדיין זכותם. אני גם חושב שהקריאה שלך לדורית לעזוב אינה במקומה. לא רק שזה מעיד על הבשלות הניהולית אלא גם מעמיד אותה במצב לא נעים.
 

Dublinoa

New member
במקרה של הפורום שלנו - ניהול בהחלט

מתאים לקטגורית הסיוע לנזקקים
סיפוק רוחני? כספי? מוניטין???? על מה אתה מדבר
הקריאה לדורית לא מעמידה אותה במצב אחר מכל שאר למעלה מאלף מנהלי פורומים בתפוז
 

joojoo

New member
פספסת

הדרישה שלהם היא blanket וזה לא עובד ככה - אם יש להם כזו כוונה הם אלה שצריכים להגדיר מפורשות וספציפית איזה פורטלים הם מתחרים ישירים. הרשימה היא בעיה שלהם לא שלי. בכל מקרה, מאחר ואין כאן התחייבות חוזית, כל העניין הזה מיותר לחלוטין וזו הנקודה האמיתית מבחינתי. או בצורה אחרת, כמו שאמרתי להם, טוב אני נשבע שבועת צופים שאני לא יעבור על החוק הזה. נו, ודקה אח"כ אני אלך לנהל פורום בוואלה. אז? אין ספק שזו זכותם לקבוע מה שהם רוצים ל mods שלהם. דעתי היא שזו חוצפה. מותר לי?
 

mal1

New member
בהחלט חוצפנים ואם מוסיפים לזה גם

את החפיפניקיות שלהם בטיפול בדברים בהם אמורים לטפל - בהחלט לא שווה את הכאב ראש. הפסד שלנו במקרה שלך.
 

Mrs G

New member
ניסוח יפה.

את בכלל בעלת כישורי ניסוח נהדרים ואהודה ומקובלת על באי הפורום. הפורום צריך מנהל. אף אחד לא רוצה לנהל אותו. הצדיק היחיד שהראה נכונות - נדחה. הפתרון היחיד הנראה לעין הוא כפיה. לא יכולה לחשוב על דמות וירטואלית ראויה יותר. אם מפלגת העבודה יכלה להפיל על עמיר פרץ מפלגה, אנו בשקט יכולים להפיל עליך ניהול פורום. מאלאחד - שעת חירום עומדת על סף דלתנו, שעת מבחן. התעני לאתגר ותהי לנו לפה ?
 

Dublinoa

New member
ועד בית ויטק 9

אף אחד אף פעם לא רוצה להיות ועד בית....
 

Doritus

New member
למרות שדיסקסנו על כך במסרים....

בכל זאת אגיב. לגיטימי שהנהלת תפוז תבוא בדרישות כלפי מנהלים,ואינני חושבת שיש קשר לעובדה שמדובר בהתנדבות. זהו חלק מהנוהל, ואף אחד לא מכריח/כופה עליך לקבלו. צר לי מאוד שהסוגיה "העלתה לך את הסעיף"...וחבל שהניהול לא יצא לפועל
מסכימה עם חברי פורום לגבי התאמתך
, ומודה לך שוב על נכונותך לעזור ולקחת חלק בניהול
דורית
דורית
 
למעלה