כן נראה המטוס מבחוץ ומבפנים

uri ba

New member
מי ה-757?

נראה ארוך בגלל קוטר הגוף.. ה777 לדוגמה הרבה יותר ארוך (ונדמה לי שגם ה767)
 

efi2000

New member
בקטשי כתוב... אז 777 עוד יותר ארוך

והנה התא טייס של מטוס בואינג 777
 

yuval yelin

New member
קורס קצר בזיהוי מטוסי נוסעים

דו מנועיים. נתחיל בבואינגים. בואינג 737 שים לב לחלק האחורי של גוף המטוס, החרטום, ובסיס הגה הכיוון.
 

yuval yelin

New member
תוספת קטנה

ל - (BBJ (Boing BussinesJet יש כנפוני קצה כנף ארוכים מאוד.
 

uri ba

New member
בתי מנועים פחוסים בתחתיתם

החל מדגם -300 הוחלפו מנועי הסילון (PURE-JET) במנועי מניפה (TURBOFAN) בגלל נצילות דלק טובה יותר. למנועים אלה מדחס גדול בהרבה (המניפה) ולכן בתי המנועים גדלו. כדי לא להגדיל את "מרווח הגחון" (בגלל כני הנסע ואיכסונם) שיטחו את תחתית בית המנוע. בולט במיוחד במבט קדמי
 

yuval yelin

New member
בואינג 757

גוף המטוס ארוך וצר. החרטום ממשיך את הגוף בחלק התחתון ויורד בצורה חדה בחלק העליון. סוף גוף המטוס בצורת חרוט.
 

yuval yelin

New member
בואינג 767

גוף שמנמן. החרטום יותר במרכז הגוף (החלק העליון עולה למעלה והחלק התחתון יורד למטה. החלק האחורי של גוף המטוס גם כן בצורת חרוט אבל ארוך יותר מאשר ב - 757
 

uri ba

New member
יש לו גם תצורת כן נסע יחודית

כן נסע ראשי בעל 6 גלגלים (בד"כ יש 2 או 4)
 

yuval yelin

New member
איירבאס 300

החרטום דומה מעט ל - 777 אבל החלק האחורי של גוף המטוס מחודד מאוד. בחלקו העליון ממשיך את הגוף ובחלקו התחתון עולה בצורה חדה מתחתית גוף המטוס.
 

yuval yelin

New member
איירבאס 320 לצורותיו

318/319/320/321. החרטום "נמוך" כאשר החלק התחתון של החרטום כמעט ממשיך את חלקו התחתון של גוף המטוס, והחלק העליון יורד בחדות עם מעין "מדרגה" בחלונות הקוקפיט.
 

uri ba

New member
יש גם כנפונים יחודיים בקצה הכנף

קטנים יחסית ובולטים החוצה מהכנף גם כלפי מעלה וגם כלפי מטה
 

yuval yelin

New member
איירבאס 330

חרטום מחודד בדומה ל - 777 אך עם מדרגה משמעותית באזור חלון תא הטייס. כנפונים בקצה הכנפיים.
 
למעלה