כנראה עוד תקופה קצרה לא אנהל כאן יותר

כנראה עוד תקופה קצרה לא אנהל כאן יותר

בינתיים הצעתי מועמדים מהפורום לניהול. יכנס לכאן מנהל במקומי.אשאר בפורום רק לא אנהל אותו. יש לי עוד 2 אחרים ומיציתי את ניהולי כבר בפורום הזה. במידה ויקרה מצב שלא יהיה מישהו מתאים לניהול הפורום אז אשאר בניהול. בכל אופן יש עוד זמן.רק הכנתי כאן מה הולך לקרות. כנראה בחודש הקרוב.
 
אני רוצה

אני רוצה לנהל אני מבטיח אני היה מנהל טוב לא הקללל לא היה מציק אני מבטיח שאני היה מנהל טוב בבקשה תוכלי לעשות אותי מנהל אני יעשה טוב לפורום הזה וגם אף פעם לא ניהלתי פורום ואני רוצה לראות איך נירא מאחורי הניהול איפה לוחצים אז אני היה מנהל טוב אז תעשי אותי מנהל :)
 
אתה מתחת לגיל 16 ונדיר שזה קורה

רק פעם אחת בכל ניהולי הצלחתי להמליץ על חברי פורום שמתחת לגיל 16.וכמובן שמתוך כולם נבחר אחד שהיה הכי קרוב ל-16 -ובמקרה היה הכי פעיל גם.
 
אוקי

אני היה טוב פה מנהל טוב אני אוהב את יפתי מנחה מצוין וזמר מצויןןןן אז אני בטוח היה מנהל טוב אז בבקשה :)
 
מאמי,לא אני קובעת

אין מה לבקש ממני, מצדי שכולכם תנהלו...אבל יש חוקים ברורים מאוד לאתר. בינתיים יש מועמד שמתאים ,יעשו לו ראיון ויראו. אני המלצתי על כולם.אבל ברור שמתוך כולם תהיה עדיפות לגדולים יותר. זה חוקים של תפוז לא שלי.
 
כי מיציתי את ניהולי

אני אשאר חברת פורום . אבל לא בא לי להשאר מנהלת. זה יותר מדי על הראש 3 הפורומים שלי.כרגע כולם קצת בדאון אז צריך להפעיל. ואם אפשר לשים כאן מנהל שיוכל לעזור ולעשות זאת כאן אז יותר טוב. נתתי את כל חברי הפורום,אבל אסור מתחת לגיל 16 אז המלצתי לבסוף על אחד שהכי מתאים מכל הבחינות.
 
למעלה