כפות רגליים באורך שונה?

כפות רגליים באורך שונה?

כשהוא נולד הדבר הראשון ששאלתי את הרופא היה אם הרגליים באותו אורך והוא לא יצלע. נרגעתי מהתשובה. ואז שמעתי שיכול להיות שיהיה הבדל של מספר או שניים באורך כף הרגל כשכף הרגל עם ה-CF (אולי נסכים לקיצור CF במקום קלאב פוט?). מעניין אותי האם זה קורה לכולם או שיש סיכוי שזה לא יקרה לנו.
 
כפי שאמרתי בשרשור של משה

כף הרגל לא השתנתה. אין הבדל בין הגדלים שלהן. אבל השוק יותר מנוונת ורזה בשמאל (הרגל עם הקלאב) מאשר בימין.
 
גם מזה הזהירו אותנו

אבל זה פחות מטריד אותי כמו איך להסתדר עם אורך שונה של כפות רגליים. ובכלל היתה לי בהתחלה טראומה. השוותי צדדים בכל דבר-האם הוא משתמש פחות ביד ימין? ואולי עין ימין קטנה יותר? ולמה הוא מתהפך כמעט תמיד מצד שמאל? למי שקורא מהצד בטח זה נראה מצחיק.
 
לפי מה שאני יודעת

ברב המקרים, אפילו ברב המוחץ אין שוני בן שתי הרגליים, אנחנו הולכים לפורת ביום חמישי (הקדמנו תור כי נראה לי שלאושרי יש יותר מידי "קליקים" ברגלים, ונשאל אותו על המידות.
 
אש"ת, זה לא מצחיק, זה טבעי וגם

נכון. רוב הרופאים בודקים אם כל הצד השמאלי או הימני של הילד, תלוי איפה הקלאב פוט נמצא, הוא חלש יותר ופחות מתפקד. זה נורמלי כי לעיתים יש קשר והם בודקים אותו. זה נמצא בשלבי מחקר ראשוניים אבל הם חושדים שזה יכול לשקף בעיה נוירולוגית בכל הצד הספציפי לקלאב. זו גם הסיבה לבדיקות ה- אי. אם. ג'י העצביות שעושים לילדי הקלאב פוט. בכל מקרה, הרבה פעמים זה לא כך, אבל צריך לעקוב.
 
אז אצלנו....

יש קלאב פוט דו"צ ובגלל זה לא נראה לי שיש הבדלים בכפות רגליים, אבל בוודאות אני יכולה לומר שהכפות רגליים של תמיר קטנות משל ילד בגילו, גם הרופא ילדים הסכים ואפילו הסביר הסבר הגיוני מאוד: אתם מכירים את היפניות, סיניות שקשרו להם את הרגליים בכדי שלא יגדלו, אז תחשבו גם ככה על הגבס, שבוודאות מנע את גדילת הכפות רגלים ועכשיו שאנחנו בלי, באמת מרגישים בהבדל והרגל מתחילה לצמוח לה.
 

קוקימן

New member
לדעתי ההסבר שונה

קחי בחשבון צורה קשתית לכף הרגל. נסי לקחת חוט באורך 20 ס"מ. עכשיו פרסי אותו על הרצפה כך שיצייר קשת. המרחק מקצה לקצה יקטן, אבל הרוחב יגדל. זה ההסבר לצורך בנעליים בגזרה רחבה.
 

גווניבר

New member
צר לי לספר לכם...

אני מכירה מישהו בן 22 שיש לו ק"פ ברגל אחת, שעברה 7(!) ניתוחים [ניתוח גורר ניתוח, גורר ניתוח וכו'], והפרש המידות הוא 37-45. כל הרגליים בק"פ קטנות יותר. אני מידה 36. אבל אל תדאגו, גם אם יש הפרשי גדלים או גבהים, בימנו יש נעליים אורטופדיות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת, וגם לא על חשבונכם. יש כאלה שההפרשים יותר קטנים, אל תדאגי. זאת דוגמא חריגה
 
למעלה