כרטיס טיסה חד כיווני

nirnir1

New member
כרטיס הלוך חזור במבצע יעלה פחות מכיון אחד

תחפשו את הכרטיס הכי זול שמתאים לכם מבחינת ההלוך, בחזור אל תשתמשו

ואח"כ תקנו חדש הלוך חזור מארהב ושוב להשתמש רק בכיוון אחד.

לשים לב להשתמש תמיד רק בהלוך.
אם לא תגיעו להלוך, יבוטל החזור באופן אוטומטי

עכשיו תעשה השוואה בין ככרטיס גמיש שמאפשר שינוי חזרה ( ויש כאלו רק שאינם נפוצים, במנועי החיפוש, אבל כן תראה אותם באתר חברת התעופה)
לבין כרטיס כייון אחד
לבין קומבינציה של שני זולים סגורים ללא שינוי.

אגב, חברת התעופה בודקת אם יש ויזה או אזרחות
ושעדכנו פרטים נדרשים כמו כתובת ראשונה בארהב.
אין לה שום עינין בכרטיס חזרה.
מי שירים גבה זה קצין ההגירה בכניסה לארהב
 

eladts

New member
לרמות זה לא רעיון טוב

במיוחד אם זה שקר שקל מאוד לתפוס.
 

KallaGLP

New member
אולי כדאי גם לשים לב שקודם כל

פותח השרשור כינה את כל התשובות שקיבל ולא היו לגמרי לרוחו "שטויות". אני לא רואה בזה פחות התנשאות וזלזול. אדם שואל, אנשים טורחים ועונים לו על פי מיטב ידיעתם וניסיונם. זכותו כמובן לא לאהוב את התשובות, להתעלם מהן, לא לקבל את העצות. אבל אם הוא בא לשאול וטורחים לענות לו, המינימום זה להגיב בנימוס (או אפשר גם לא להגיב כלל, ממש לא חובה). אבל לענות בגסות רוח? וגם אם הוא יודע יותר טוב מכולם, למה לשאול בכלל?
אני ממש נגד גסות רוח וירידה לפסים אישיים, מכל כיוון שהוא, אבל כדאי לשים לב מי התחיל פה.
 

KallaGLP

New member
עד כמה שידוע לי יש בפורום מנהל אחד, והוא אינו אילן.

בכל מקרה, כמו שאני מסכימה שלא צריך לרדת לרמה של אנשים שכותבים בגסות רוח, כך אני מאמינה שלא צריך להתייחס בסלחנות לגולשים שמרשים לעצמם לענות בגסות רוח לאנשים שמנסים לעזור להם . אני לא מרשה את זה בפורום שאני מנהלת, ואני חושבת שאם כבר מעירים הערות כלליות ועקרוניות, הן צריכות להיות מאוזנות ולא מוטות רק נגד (או בעד) אחד הצדדים.
 

doronf65

New member
מנהל
דרך אחרת לראות את הדברים

אנחנו (ואני בראשם ) לא חפים מטעויות. אבל גם אם ההתנשאות מרימה ראש לפעמים, אנחנו מנסים לשפר ומתיחסים לעניין. אז אתה מוזמן לחזור ולראות אם דברים יהיו אחרת. תהיה חלק מאלה שכותבים לי ועוזרים לעיצוב הפורום
 

amot1

New member
איך החברת תעופה תראה את הכרטיס חזור?

היופ קונים הכל באיטרנט, אני אפילו לא בא לשדה עם שום דבר מודפס, רק עם דרכון והפקיד מוציא לי במקום את הכרטיס. אז מאיפה הוא יודע מתי אני אמור לחזור ועם איזה חברת תעופה ?
אותו דבר לגבי קצין ההגירה ? אני באמת חשבתי לקנות כרטיס באקספדיה ולבטל רק שיהיה משהו להראות אבל זה משהו ממש דבילי אני לא יודע אם אני רוצה לעשות ככה.
 

John the Savage

New member
מניסיון אישי

כשטסתי לארה"ב עם כרטיס לכיוון אחד, בעמדת הכירטיס ביררו אם זה בסדר עם הויזה שלי. רק לאחר שהאחראי ענה לו שמכיוון שמדובר בויזה J1 זו לא תהיה בעיה, קיבלתי כרטיסי עליה למטוס. וזה לא המקרה היחיד שנתקלתי בו.

מכיוון שחברת התעופה אחראית להחזיר נוסעים במידה ומסרבים להכניס אותם, בודקים שהם עומדים בתנאים המינימליים שנדרשים.
 

ilanvag

New member
כלל מעולה לחיים


קצת קשה בהתחלה עם זה לחלק מהישראלים, אשר מגיעים ממדינת התחמנות בה כולם מרמים את כולם כל הזמן... (נו טוב, סליחה, לא כולם... הרוב מרמים את הרוב...)
 

amot1

New member
כרטיס טיסה חד כיווני

שלום חברים,
אני אזרח אמריקאי חי בארה"ב כבר 10 שנים.
אבא שלי שגר בארץ רוצה לבוא לבקר אותי ( הוא היה פה כבר כמה פעמים לתקופות של חודשיים בערך, לעולם לא עשו לו "בעיות" בכניסה או שנשאר אוברסטיי ) ,
העניין הוא שאני לא בדיוק יודע כמה זמן הוא יישאר הפעם, בפעמים הקודמות שהוא בא הוא כל הזמן היה צריך לחזור במועד של הטיסה כי "לא רצה לפספס אותה" כי קנינו לו דו כיווני. הוא לפעמים קצת התבאס כי היה רוצה לעשות עוד כמה דברים ולא היה לו זמן.
הפעם אנחנו חושבים לקנות לו כרטיס לכיוון אחד, האם תהיה עם זה בעיה ? אני מנסה לחשוב במקום קצין ההגירה, ואני יודע שהם לא טמבלים, אבל אני בטוח שהם יודעים שכרטיס קונים בשנייה באיטרנט , אז אני לא מבין מה "ההתעקשות" על לקנות דו כיווני מבחינתם ?
זה הפרש מחירים של בערך 200-300 $ אז מאוד היינו רוצים לחסוך את זה .
מיותר לציין שאבי אינו אזרח או תושב ארה"ב, רק אזרח ישראלי.

תודה
 

debby12

New member
מנהל
קציני הגירה לעתים מבקשים תדפיס של

האיטינררי עצמו כדי לראות מתי הטיסה חזרה

זה קרה לנו בקיץ שעבר בכניסה לברמודה יען כי אב המשפחה על דרכון ישראלי עם גרין קארד ולא עם דרכון אמריקאי. זה היה סיוט כי כמובן שלא היה לנו את זה מודפס. נאלצנו לפרוש מהתור ולהתחיל להתעסק עם הטלפון שעות כדי לשלוף משם את האייטינררי.

אני מצטרפת להמלצה לבדוק כמה עולה כרטיס גמיש (flexible) שבו שינוי התאריך לא גורר קנס
 

amot1

New member
אילן תצא מהסרט שאתה חי בו

אף אחד לא מרמה אף אחד פה , פשוט זה סידור לא נוח וטיפשי זה הכל ! אבא שלי בפנסיה והוא רוצה לבוא לפה לתקופה של כמה חודשים, כמה ? לא יודעים ! אבא שלי לא רוצה "להגר" לפה, לבוא לעבוד פה , אבא שלי בן 64 שמשעמם לו בארץ זה הכל !
כרטיס דו כיווני עולה 800$ כרטיס כיוון אחד עולה 400$ !!! בדקתי אז בלי לדבר הרבה שטויות , ותוריד את האף שלך למטה , אתה בכלל לא יודע מי אני ומה אני, אז תחסוך את הערות הטיפשיות שלך לעצמך
 

carlimi

New member
אם נתעלם לרגע

(אבל רק לרגע) מהשפה - כרטיס ב $400?!
שמעתי על 700, אפילו 600 .... אבל 400?
חייבת לינק.
איזו חברה?
 

KallaGLP

New member
אני מקווה שהם השתפרו מאז הפעם האחרונה שטסתי איתם

ושהמטוסים שלהם כבר לא נשמעים כאילו הם הולכים להתפרק כל רגע.
 
וגם

רוב הטיסות שלהם עם קונקשיין מאד ארוך במוסקבה.
אישית, לא נראה לי סביר גם לטוס בארופלוט, וגם להסתכן בבעיה עם רשויות ההגירה, עבור ביקור של כמה חודשים, כדי לחסוך כ $200 של שינוי מועד הטיסה החזרה.
מעבר לכך, אף אחד לא מבטיח שבחזרה אפשר יהיה למצוא שוב מחיר של $400 לטיסה חד כיוונית.
 

amot1

New member
חברה בבקשה מספיק לדבר שטויות שאתם לא מבינים בהם

המטוסים של אירופלוט לעולם לא יתפרקו , דיי עם השטויות האלו ( בגלל שזאת חברה רוסית אז לא טוב ? מה קומניסטים הכל ישן מברית המועצות נכון ? ) החברה הזאת יותר טובה בכמה מונים מאל על אז מספיק עם דברי הבל.
קונקשן ? עוד פעם מעלים שטויות, קונקשן בדיוק של 1:20 , כלום זה אל תגיד קונקשן ארוך כאילו שאתה מבין מה אתה אומר.
בחזרה תמיד אפשר למצוא אותם מחירים ! אני 11 שנים פה ועושה את הטיסה הזאת רוב הפעמים ( פעם אחת עשיתי אל על וקיללתי את הרגע שכף רגלי דרכה במטוסים שלהם )
אז בבקשה בואו ניגש לגופו של עניין , אני באמת לא צריך את כל העצות מסביב לגבי המחירים והקונקשן , מי שנוח לו ורוצה להפנק מבינכם נראה שאתה ממש שייחים מהמפרץ יכול לטוס באיימרטס .
 

Gidi Shemer

New member
אהבתי שהוספת את המילה ״בבקשה״ בכותרת

רגע לפני שפצחת בסגנון המעודן שלך
 

boneguy

New member
אז מה בעיה?

טסתי עם ארולופט לקוריאה השנה. לא הייתה שום בעיה. אכן כמה דרגות מעל אל על, ועומדת היטב עם החברות האמריקאיות המוכרות, ואולי עוברת אותן (בטח ברמה של טיסות הפנים).
&nbsp
אז תתקשר לחברה ותשאל. אני לא מבין מה כזה סיפור. תשאל את חברת התעופה בדיוק את אותה שאלה ששאלת פה, ותפעל לפי מה שיענו לך. יש יותר פשוט מזה?
 
למעלה