כרטיס מסך במחשב ASUS Zenbook 13 UX325JA-EG087T

שלום לכולם,

אני רוצה לקנות את המחשב הזה ומתלבטת אם לקחת את הדגם הבסיסי שמגיע עם כרטיס מסך מסוג Intel UHD graphics 620, או להשקיע עוד 145 ש"ח ולקחת את אותו המחשב עם כרטיס Intel Iris Plus graphics, שהבנתי שהוא קצת יותר טוב. קיוויתי שיהיה דגם כזה של "13 עם כרטיס של Nvidia, אבל מכל החיפושים שלי נראה שאין. המחשב לא ישמש למשחקים, אבל כן לצפייה בסרטים.

בנוסף, למרות שאני כבר די סגורה על ASUS, אם למישהו יש הצעה לדגם דומה של חברה אחרת שעונה על הדרישות הבאות, אשמח לשמוע: מעבד i7 לפחות, זיכרון 16GB, כונן SSD לפחות 1T, גודל "13, מערכת הפעלה ווינדוס, משקל כמה שיותר קל, בלי מסך מבריק. המחשב ישמש בעיקר לדברים פשוטים כמו אופיס, אינטרנט וסרטים, אבל ייתכן שבעתיד אנסה ללמוד גם קצת עריכת וידאו בסיסית.

תודה!
 

ptc systems

Member
מנהל
שלום לך
ההמלצה שלי היא לקנות מחשב עם כרטיס מסך חזק יותר אם את מעוניינת לבצע עריכה גרפית בהמשך חפשי מחשב עם כרטיס מסך רציני יותר תעלי לפה מספר דגמים ונעזור לך לבחור את הטוב ביותר
 
נערך לאחרונה ב:

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
עיניין של תקציב וכמה את מחוייבת לעריכה ואיזה עריכה...לעריכה קלה IRIS יותר טוב מה620 ...יחד עם זה אם רוצים ממש עריכה טובה AMD יותר טוב גם תצוגה לסרטים ובכלל ..יש להם כרטיס גרפי טוב בהרבה...יותר ליבות למעבד יותר עריכה מהירה וכו'...( לי יש מחשב AMD אני מרוצה מאוד)

תביאי תקציב..הכי גבוהה שאפשר....ואיזה תוכנת עריכה את רוצה סתם בסיסי של ווינדוס? משהו רציני יותר? יש הבדלים גדולים בין זה לזה..ונראה
 
למעלה