כשאתה מבין שרמנוג'אן ואלברט בתחילת דרכם נתפסו

aetzbarr

Member
מלמדים את התלמידים כמו רובוטים, אין זה פלא שהם לא מסוגלים להבין בכוחות עצמם.
הם אפילו לא לומדים לוגיקה בסיסית כמו שצריך לפני שהם פתאום פותרים בעיות באינדוקציה מתמטית אז איך הם יבינו מה זה אינדוקציה בלי להבין מה זה מותנה מטריאלי?

או במילים אחרות כשאני לומד מתמטיקה כל מה שאני עושה זה ליישם את הכלל "עקוב אחר ראש החץ". בלוגיקה פילוסופית זה horseshoe.

אפשר גם אחרת
 

קבצים מצורפים

  • שני החלקים של המתמטיקה ההגיוני והבלתי הגיוני.pdf
    KB 72.3 · צפיות: 1

aetzbarr

Member
מלמדים את התלמידים כמו רובוטים, אין זה פלא שהם לא מסוגלים להבין בכוחות עצמם.
הם אפילו לא לומדים לוגיקה בסיסית כמו שצריך לפני שהם פתאום פותרים בעיות באינדוקציה מתמטית אז איך הם יבינו מה זה אינדוקציה בלי להבין מה זה מותנה מטריאלי?

או במילים אחרות כשאני לומד מתמטיקה כל מה שאני עושה זה ליישם את הכלל "עקוב אחר ראש החץ". בלוגיקה פילוסופית זה horseshoe.
 

קבצים מצורפים

  • שני החלקים של המתמטיקה ההגיוני והבלתי הגיוני.pdf
    KB 72.3 · צפיות: 0

aetzbarr

Member
פנייה גלויה אל מכון איינשטיין למתמטיקה
 

קבצים מצורפים

  • קול קורא אל מכון איינשטיין למתמטיקה.pdf
    KB 41.4 · צפיות: 0
למעלה