כשמתקינים מערכת אזעקה, חייבים להתחבר למוקד?

MayaSecurity

New member
כשמתקינים מערכת אזעקה, חייבים להתחבר למוקד?

חייבים להתחבר למוקד? לא בהכרח!

לרוב, התקנת מערכת אזעקה מלווה בחששות של "התמכרות" לשרותי המוקד והסיור. העלות של מערכת האזעקה ברורה וסופית, אבל למה אני צריך לשלם כל כך הרבה כסף בכל חודש?
שרותי מוקד וסיור טובים אך חשוב להבין מה הם כוללים. מדובר בסייר שמגיע ופוקח זוג עיניים לבדוק אם "הכל בסדר" ואם יש סימני פריצה. גם שכן טוב יכול למלא את התפקיד הזה, לרוב - ביתר יעילות ומהירות.
חשוב גם לבדוק תוך כמה זמן הסייר מתחייב להגיע למקום.

ברכזת חכמה יש אפשרות לתכנת חיוג למספרי טלפון שונים שיקבלו חיווי על האזעקה אצלכם בעסק. ניתן גם להוסיף אפשרות של משלוח סמס במקרים שהגדרתם מראש (דריכה של המערכת, פתיחת דלת מסויימת וכו').

אז שרותי מוקד וסיור? - לא תמיד...


"מיה" מאמינים שכמה שהלקוח יידע יותר - השירות שלנו יוכל להיות טוב יותר.
 

Alexsushi

New member
מה הכי מומלץ לעסק?

מה צריך לכלול שירות אבטחה או אזעקה הכי מומלצים עבור עסקים? זה בטח משתנה לפי סוג עסק, גודל, כמויות ציוד ומלאי וכד', לא? מתי למשל לשים מצלמות ומתי לא?
 

MayaSecurity

New member
וואו - שאלת מליון הדולר

על השאלה הקצה הזו אפשר לכתוב ספרים שלמים.
כפי שציינת איפיון מערכת האזעקה תלוי מאוד שאופי העסק והגודל שלו. ב-"מיה" אנחנו מכניסים למשוואה גם את התהליך העסקי ומוודאים שמערך האבטחה ישרת את ההליך העסקי ויסייע. איפיון טוב הוא הבסיס להתקנה של כל מערכת. ישנם מקומות לא גדולים שדורשים מערכות אזעקה עם מאות גלאים. ישנם מקומות שחליפת האבטחה בכלל לא כוללת מערכת אזעקה.

אם התמקדת כבר במצלמות - חוק אצבע לגבי מצלמות הוא שאם אין מוקדן שיושב מול המצלמות 24/7, הן יהיו יעילות לצרכי תחקור אירוע בלבד. כלומר לא יסייעו במניעת הפשע.
כמו כל טכנולוגיה, גם המצלמות היום הופכות מתוחכמות יותר ויותר. ישנן מצלמות שמסוגלות לזהות לאן את הולכת, באיזו מהירות ולהתריע על פניה לא מאושרת למסדרון ממודר למשל. עם זאת, עצם ההתראה לא תעזור אם אין גורם אנושי (מוקדן) שיידע להזעיק למקום את הגורמים המתאימים שיעצרו את המעשה האסור.
צירוף של מוקדן שכזה כרוך בעלות גבוהה אם כי היום ישנם מוקדים שתפקידם לנטר מצלמות אבטחה ולהזעיק את הגורמים המתאימים בזמן אמת.

מבלבל? כנראה.

ב-"מיה" אנחנו תופרים את הפתרון באופן ייחודי לעסק כך שהעסק מקבל חליפת הגנה המורכבת מכמה פתרונות וכמה טכנולוגיות באופן שיתאים לתקציב ולתהליך העסקי שלו. אני אשמח לענות על עוד שאלות אם יתעוררו :)
 

Alexsushi

New member
תודה

תודה על תשובה מקצועית. נראה כי הרבה עסקים יכולים ללמוד מכך ולהבין מה ההגנה האמיתית שנותנת להם האזעקה וגם לחסוך הרבה כסף על דברים שהם לא צריכים או בכלל לא רלוונטיים עבורם
 
למעלה