כתבה מעניינת ב YNET לגבי הפרטה

מצב
הנושא נעול.

x u m

New member
כתבה מעניינת ב YNET לגבי הפרטה

כתבה מעניינת ב YNET לגבי הפרטה
 
Say Much More

say no more....
הפרטת קווי התחבורה הציבריים - אסון לציבור, רווח לבעלי המניות והעסקנים.
Say Much More
אחד הדברים שלדתי באוניברסיטה זה לקרוא כתבות. אז אני מציע לכם להתיחס למאמר בצורה מעמיקה ולקרוא פעמיים-שלוש ולראות איך עושים קש מקש (זאת אמרה של ראש הממשלה השני שלנו, משה שרת, איש חכם שהלוואי רבים היו כמוהו). אז ראשית וכללית הוא לא מחדש כלום. הוא קובע "עובדות" תוך הסתמכות על ה"טוקבקים" שכידוע אינם מדגם אלא ביטוי של מקטרים (הרי המרוצים הם הרוב הדומם שלא מתבטא בדרך כלל). גם ההסתמכות רק על "קוים" היא לא מדגם כי יש עוד חברות. אחר כך הוא מודה שיש שיפור בשרות ("השיפור בשירות פשוט אינו מורגש מספיק"). אז יש שיפור..וגם זאת קביעה ללא בדיקה סטטיסטית מדעית. ושימו לב למשפט המחץ הבא:"אלא מה, שהשירות לנוסע - אשר עמד לכאורה בראש הדוחפים לעניין, בפירוש לא השתפר. במקרים מסוימים, הוא בפירוש הורע"...מה מי מו..מה הוא אומייר..זאת הפלצה או אמירה אחרי בדיקה? ומה בקשר למקרים הלא מסויימים? אולי הם רוב? בקיצור, יש לי הרגשה שמשהו אחר ולא עניני עומד מאחורי המאמר הזה ויש לי עוד דוגמאות ממנו אבל לא אלאה אתכם. הרי מיצינו את הנושא בשני שרשורים מהשבוע שעבר ומה שנאמר, נאמר. מה שרציתי להביע כאן הוא שלא לקבל כל מה שכתוב בעיתון או בעיתון אלקטרוני ככזה ראה וקדש. ומאמר שטחי כל כך כמו זה שצוטט כאן לא ראיתי הרבה זמן.
 
מצדיק אותך בכל מילה בני הספל

Say Much More
אחד הדברים שלדתי באוניברסיטה זה לקרוא כתבות. אז אני מציע לכם להתיחס למאמר בצורה מעמיקה ולקרוא פעמיים-שלוש ולראות איך עושים קש מקש (זאת אמרה של ראש הממשלה השני שלנו, משה שרת, איש חכם שהלוואי רבים היו כמוהו). אז ראשית וכללית הוא לא מחדש כלום. הוא קובע "עובדות" תוך הסתמכות על ה"טוקבקים" שכידוע אינם מדגם אלא ביטוי של מקטרים (הרי המרוצים הם הרוב הדומם שלא מתבטא בדרך כלל). גם ההסתמכות רק על "קוים" היא לא מדגם כי יש עוד חברות. אחר כך הוא מודה שיש שיפור בשרות ("השיפור בשירות פשוט אינו מורגש מספיק"). אז יש שיפור..וגם זאת קביעה ללא בדיקה סטטיסטית מדעית. ושימו לב למשפט המחץ הבא:"אלא מה, שהשירות לנוסע - אשר עמד לכאורה בראש הדוחפים לעניין, בפירוש לא השתפר. במקרים מסוימים, הוא בפירוש הורע"...מה מי מו..מה הוא אומייר..זאת הפלצה או אמירה אחרי בדיקה? ומה בקשר למקרים הלא מסויימים? אולי הם רוב? בקיצור, יש לי הרגשה שמשהו אחר ולא עניני עומד מאחורי המאמר הזה ויש לי עוד דוגמאות ממנו אבל לא אלאה אתכם. הרי מיצינו את הנושא בשני שרשורים מהשבוע שעבר ומה שנאמר, נאמר. מה שרציתי להביע כאן הוא שלא לקבל כל מה שכתוב בעיתון או בעיתון אלקטרוני ככזה ראה וקדש. ומאמר שטחי כל כך כמו זה שצוטט כאן לא ראיתי הרבה זמן.
מצדיק אותך בכל מילה בני הספל
 

x u m

New member
בני, אני תומך בהפרטה אבל

Say Much More
אחד הדברים שלדתי באוניברסיטה זה לקרוא כתבות. אז אני מציע לכם להתיחס למאמר בצורה מעמיקה ולקרוא פעמיים-שלוש ולראות איך עושים קש מקש (זאת אמרה של ראש הממשלה השני שלנו, משה שרת, איש חכם שהלוואי רבים היו כמוהו). אז ראשית וכללית הוא לא מחדש כלום. הוא קובע "עובדות" תוך הסתמכות על ה"טוקבקים" שכידוע אינם מדגם אלא ביטוי של מקטרים (הרי המרוצים הם הרוב הדומם שלא מתבטא בדרך כלל). גם ההסתמכות רק על "קוים" היא לא מדגם כי יש עוד חברות. אחר כך הוא מודה שיש שיפור בשרות ("השיפור בשירות פשוט אינו מורגש מספיק"). אז יש שיפור..וגם זאת קביעה ללא בדיקה סטטיסטית מדעית. ושימו לב למשפט המחץ הבא:"אלא מה, שהשירות לנוסע - אשר עמד לכאורה בראש הדוחפים לעניין, בפירוש לא השתפר. במקרים מסוימים, הוא בפירוש הורע"...מה מי מו..מה הוא אומייר..זאת הפלצה או אמירה אחרי בדיקה? ומה בקשר למקרים הלא מסויימים? אולי הם רוב? בקיצור, יש לי הרגשה שמשהו אחר ולא עניני עומד מאחורי המאמר הזה ויש לי עוד דוגמאות ממנו אבל לא אלאה אתכם. הרי מיצינו את הנושא בשני שרשורים מהשבוע שעבר ומה שנאמר, נאמר. מה שרציתי להביע כאן הוא שלא לקבל כל מה שכתוב בעיתון או בעיתון אלקטרוני ככזה ראה וקדש. ומאמר שטחי כל כך כמו זה שצוטט כאן לא ראיתי הרבה זמן.
בני, אני תומך בהפרטה אבל
למה להכניס רק חברה אחד לאשכול? למה לא לתת למשל ל 3 חברות שונות להתחרות אחד מול השניה. "הפרטה" שעושים זה חלוקה מחדש של עוגת מונופול. לפי דעתי זה בדיוק הכוונה של כתבה. היא לא יוצאת נגד הפרטה, אלה נגד דרך בה בוצע הפרטה. המצב של הפרטה מזכיר את מצב בתחילת שנות 90 כאשר 5 חברות כבלים חילקו את הארץ לאזורים שבכל אחד מהם היה לחברה אחד בלעדיות. וזה היה "תחרות". אתה לא מרוצה מחברת כבלים אחת תעבור לגור באזור אחר. הסיפור הזה כנראה חוזר אם חברות אוטובוסים.
 

אוהד11

New member
אני טוען כבר הרבה זמן, כי הפרטה

בני, אני תומך בהפרטה אבל
למה להכניס רק חברה אחד לאשכול? למה לא לתת למשל ל 3 חברות שונות להתחרות אחד מול השניה. "הפרטה" שעושים זה חלוקה מחדש של עוגת מונופול. לפי דעתי זה בדיוק הכוונה של כתבה. היא לא יוצאת נגד הפרטה, אלה נגד דרך בה בוצע הפרטה. המצב של הפרטה מזכיר את מצב בתחילת שנות 90 כאשר 5 חברות כבלים חילקו את הארץ לאזורים שבכל אחד מהם היה לחברה אחד בלעדיות. וזה היה "תחרות". אתה לא מרוצה מחברת כבלים אחת תעבור לגור באזור אחר. הסיפור הזה כנראה חוזר אם חברות אוטובוסים.
אני טוען כבר הרבה זמן, כי הפרטה
ןתחרות אמיתית מחייבת להפעיל מספר חברות בכל קו או אשכול קווים, כאשר לכל חברה תינתן האפשרות לקבוע את המחיר ואת תנאי השרות, ואז הציבור באמת ירוויח, ללא צורך בהתערבות של "רגולטורים" עלומים וכל מיני תנאים שאין עליהם פיקוח ואינם מתממשים בפועל. אבל, כנראה שאני, ההדיוט, אינני מבין מספיק בענינים שברומו שם עולם כפי שמבינים עסקנים, פקידים וכל מיני קומבינטורים.
 

yblumann

New member
אוהד זה לא עובדברוב המקרים

אני טוען כבר הרבה זמן, כי הפרטה
ןתחרות אמיתית מחייבת להפעיל מספר חברות בכל קו או אשכול קווים, כאשר לכל חברה תינתן האפשרות לקבוע את המחיר ואת תנאי השרות, ואז הציבור באמת ירוויח, ללא צורך בהתערבות של "רגולטורים" עלומים וכל מיני תנאים שאין עליהם פיקוח ואינם מתממשים בפועל. אבל, כנראה שאני, ההדיוט, אינני מבין מספיק בענינים שברומו שם עולם כפי שמבינים עסקנים, פקידים וכל מיני קומבינטורים.
אוהד זה לא עובדברוב המקרים
לאוהד ואחרים, המודל שמשרד התחבורה העתיק הוא המודל ההתחלתי של הפרטה בלונדון משנת 1985 אבל בלי מנגנוני הפיקוח שדואגים לשמירת רמת השירות. ynet הוא עיתון שטחי ולכתבים אין הרבה זמן או רצון לחשוב לחקור או ללמוד. כתבה זו היא דוגמה טובה. Yoram
 

katzofir

New member
2 חברות באשכול זו בעיה

בני, אני תומך בהפרטה אבל
למה להכניס רק חברה אחד לאשכול? למה לא לתת למשל ל 3 חברות שונות להתחרות אחד מול השניה. "הפרטה" שעושים זה חלוקה מחדש של עוגת מונופול. לפי דעתי זה בדיוק הכוונה של כתבה. היא לא יוצאת נגד הפרטה, אלה נגד דרך בה בוצע הפרטה. המצב של הפרטה מזכיר את מצב בתחילת שנות 90 כאשר 5 חברות כבלים חילקו את הארץ לאזורים שבכל אחד מהם היה לחברה אחד בלעדיות. וזה היה "תחרות". אתה לא מרוצה מחברת כבלים אחת תעבור לגור באזור אחר. הסיפור הזה כנראה חוזר אם חברות אוטובוסים.
2 חברות באשכול זו בעיה
ראשית - לפעמים הביקושים לא מצדיקים זאת (אף חברה לא תרצה להפעיל קו לא רווחי, ובטח שלא להתחרות עליו). שנית - יש בעייתיות לוגיסטית. נאמר שמופעלות שתי חברות על קו שהתדירות בו היא 6 נסיעות בשעה. אם שתי החברות ירצו להוציא אוטובוסים באותה שעה צריך 2 עמדות קליטה (ושתיהן מנוצלות ב-50% בלבד). אם הן מפצלות (בכל עשר דקות נוסע אוטובוס של חברה אחרת), העמדה עלולה להיות עמוסה מדי. אם התדירות נמוכה יותר (נניח 2 נסיעות בשעה) לא תהיה תחרות אמיתית (כי הנוסעים של 17:30 לא יחכו ל-18:00 ולא יקדימו ל-17:00). שלישית - אם אחת החברות תשנה את מסלול הקו בעצם יווצרו שני קווים עם אותו מספר. לדוגמא: קו 6 אגד שעובר בשכונה מסויימת וקו 6 דן שלא עובר בה. זה פתרון שיכול לעבוד על קו באר-שבע - תל-אביב (מבוצע ועובד לא רע), אשדוד - תל-אביב וכדומה, אבל לך תתן לשתי חברות להפעיל זו מול זו את קו חיפה - עתלית (כדוגמא). לפחות בקווים העמוסים כדאי להכניס 2 חברות ראש-בראש כדי ליצור תחרות אמיתית. למרות שיש מידה של תחרותיות, אבל היא מול משרד התחבורע ולא מול האזרח.
 

x u m

New member
חלק מפתרונות

2 חברות באשכול זו בעיה
ראשית - לפעמים הביקושים לא מצדיקים זאת (אף חברה לא תרצה להפעיל קו לא רווחי, ובטח שלא להתחרות עליו). שנית - יש בעייתיות לוגיסטית. נאמר שמופעלות שתי חברות על קו שהתדירות בו היא 6 נסיעות בשעה. אם שתי החברות ירצו להוציא אוטובוסים באותה שעה צריך 2 עמדות קליטה (ושתיהן מנוצלות ב-50% בלבד). אם הן מפצלות (בכל עשר דקות נוסע אוטובוס של חברה אחרת), העמדה עלולה להיות עמוסה מדי. אם התדירות נמוכה יותר (נניח 2 נסיעות בשעה) לא תהיה תחרות אמיתית (כי הנוסעים של 17:30 לא יחכו ל-18:00 ולא יקדימו ל-17:00). שלישית - אם אחת החברות תשנה את מסלול הקו בעצם יווצרו שני קווים עם אותו מספר. לדוגמא: קו 6 אגד שעובר בשכונה מסויימת וקו 6 דן שלא עובר בה. זה פתרון שיכול לעבוד על קו באר-שבע - תל-אביב (מבוצע ועובד לא רע), אשדוד - תל-אביב וכדומה, אבל לך תתן לשתי חברות להפעיל זו מול זו את קו חיפה - עתלית (כדוגמא). לפחות בקווים העמוסים כדאי להכניס 2 חברות ראש-בראש כדי ליצור תחרות אמיתית. למרות שיש מידה של תחרותיות, אבל היא מול משרד התחבורע ולא מול האזרח.
חלק מפתרונות
1 אין בעיה לעשות מספרי קווים שונים לכול חברה. 2 חברות יכולות לפתוח מסלולים דומים (לא חייב להיות זהה אחד לאחד). ואז תהיה תחבורה ציבורית ביותר מקומות כי לא משרד תחבור יקבע מסלולים אלה חברות לפי ביקושים של השוק. 3 במקומות עם ביקוש נמוך ניתן להכניס מינבוסים.
 
למעשה התחרות היחידה שכיום...

חלק מפתרונות
1 אין בעיה לעשות מספרי קווים שונים לכול חברה. 2 חברות יכולות לפתוח מסלולים דומים (לא חייב להיות זהה אחד לאחד). ואז תהיה תחבורה ציבורית ביותר מקומות כי לא משרד תחבור יקבע מסלולים אלה חברות לפי ביקושים של השוק. 3 במקומות עם ביקוש נמוך ניתן להכניס מינבוסים.
למעשה התחרות היחידה שכיום...
מתקיימת היא בתחבורה הבינעירונית בין האוטובוסים לרכבת ובין חלק מהקוים לבין עצמם דוגמת באר שבע
 

katzofir

New member
קריטריון הבהירות

חלק מפתרונות
1 אין בעיה לעשות מספרי קווים שונים לכול חברה. 2 חברות יכולות לפתוח מסלולים דומים (לא חייב להיות זהה אחד לאחד). ואז תהיה תחבורה ציבורית ביותר מקומות כי לא משרד תחבור יקבע מסלולים אלה חברות לפי ביקושים של השוק. 3 במקומות עם ביקוש נמוך ניתן להכניס מינבוסים.
קריטריון הבהירות
יש קושי לתת לכל חברה מספרי קווים משלה, כי זה פוגע בבהירות הרשת. קריטריון חשוב בתכנית הרה-ארגון של חברת נתיבי איילון הוא שלכל אדם יהיה ברור מהם הקווים שקיימים ומהם מסלוליהם (למשל: ספרת האחדות תייצג את היעד בעיר א' וספרת העשרות את היעד בעיר ב'). זה שהחברות צריכות לקבוע את מסלולי הקווים לפי הביקושים זה דבר אלמנטרי. לדעתי מש' התחבורה צריך לתת לחברה רשימות של מספרים פנויים ושל יעדים, ולבנות את הרשת בעצמם). בביקושים נמוכים ברור שעדיף מיניבוס, אבל כל נסיעה עולה כסף (דלק ומשכורת לנהג) ולכן לחברה עדיף לצמצם (על חשבון הנוסע), ומה עושים אם במקרה יש עומס לא צפוי? יהיה אוטובוס עם אנשים בעמידה?
 

x u m

New member
לא הבנתי אז מה כן בעיה?

קריטריון הבהירות
יש קושי לתת לכל חברה מספרי קווים משלה, כי זה פוגע בבהירות הרשת. קריטריון חשוב בתכנית הרה-ארגון של חברת נתיבי איילון הוא שלכל אדם יהיה ברור מהם הקווים שקיימים ומהם מסלוליהם (למשל: ספרת האחדות תייצג את היעד בעיר א' וספרת העשרות את היעד בעיר ב'). זה שהחברות צריכות לקבוע את מסלולי הקווים לפי הביקושים זה דבר אלמנטרי. לדעתי מש' התחבורה צריך לתת לחברה רשימות של מספרים פנויים ושל יעדים, ולבנות את הרשת בעצמם). בביקושים נמוכים ברור שעדיף מיניבוס, אבל כל נסיעה עולה כסף (דלק ומשכורת לנהג) ולכן לחברה עדיף לצמצם (על חשבון הנוסע), ומה עושים אם במקרה יש עומס לא צפוי? יהיה אוטובוס עם אנשים בעמידה?
לא הבנתי אז מה כן בעיה?
מספרי קווים של אוטובוס ניתן לחלק באופן מסודר בין כל החברות. אני לא רואה שום בעיה. למשל ניתן להגיד שאגד קו מספר 5 לדן קו 5ב לקווים קו 5ג. זה סתם דוגמא אני בטוח שלא חסר שיטות לחלוקת מספרי קווים. זאת לא הבעיה. לגבי שימוש במיניבוס. עומס לא צפוי יכול לקרות גם עם חברה מפעילה אוטובוסים מפרקיים בקו. לכן זה גם נקרא עומס לא צפוי. אני מתכוון למצב רגיל יום יומי בו יש להתאים גודל אוטובוס לכמות נוסעים צפויה כדי שחברה לא תפסיד מהפעלת אוטובוס ריק ומצד שני שלא יהי צפופות יתר. אני עדיין לא הבנתי למה לא עושים הפרטת קווים אשכול לכמה חברות במקביל.
 

katzofir

New member
זו בדיוק הבעייה

לא הבנתי אז מה כן בעיה?
מספרי קווים של אוטובוס ניתן לחלק באופן מסודר בין כל החברות. אני לא רואה שום בעיה. למשל ניתן להגיד שאגד קו מספר 5 לדן קו 5ב לקווים קו 5ג. זה סתם דוגמא אני בטוח שלא חסר שיטות לחלוקת מספרי קווים. זאת לא הבעיה. לגבי שימוש במיניבוס. עומס לא צפוי יכול לקרות גם עם חברה מפעילה אוטובוסים מפרקיים בקו. לכן זה גם נקרא עומס לא צפוי. אני מתכוון למצב רגיל יום יומי בו יש להתאים גודל אוטובוס לכמות נוסעים צפויה כדי שחברה לא תפסיד מהפעלת אוטובוס ריק ומצד שני שלא יהי צפופות יתר. אני עדיין לא הבנתי למה לא עושים הפרטת קווים אשכול לכמה חברות במקביל.
זו בדיוק הבעייה
למה 5, 5א, 5ב, 5ג ? ארבעה מספרים במקום אחד! צריך שיהיה מינימום של מסלולים ומספרי קווים. אני אתן לך דוגמא קטנה מערד. שבה יש קו מעגלי 2, קו 2א שנכנס לשכונות בסדר הפוך, ולכל אחד מאלה יש חלופות שנכנסות לשוק, שיוצאות מהשוק, שעוברות דרך אזור התעשיה. סך הכל 7-8 מסלולים. בערים אחרות המצב יותר בעייתי. מבאר-שבע יש קו 369 לתמח"ת וקו 369א לארלוזורוב. קו 351 נוסע לתל-אביב דרך שדרות, אבל לפעמים הוא נוסע רק עד שדרות. יש הרבה בלגן. לגבי מיניבוסים - מדובר בפתרון מצויין שלא ממומש בצורה אופטימלית (אנחנו צריכים יותר מיניבוסים ויותר אוטובוסים ארוכים), אבל ההשוואה שלך למפרקיות לא נכונה. בשעת הצורך אפשר להפעיל אוטובוס במקום מיניבוס, אבל מה יותר גדול ממפרקית? שיהיה ברור, אני לא מתנגד לתת לשתי חברות אותו קו (להפך, אני מעודד את זה), אבל חייבים לעשות את זה בצורה מסודרת, תוך בניה של רשת תחבורה שלמה (שתהיה מהירה, בהירה ונוחה לשימוש). אני פשוט רוצה שהשאלה איך להגיע מ-א' ל-ב' תהיה שאלה עם תשובה פשוטה (ולא: "קח את 352 בשעה 16:30 או את 355, אבל לא זה של 15:00, או את 24, אבל לא 24א, או את 660, אבל תוודא שהוא לא נוסע רק עד לבית החולים").
 

846

Active member
בני! לא רק הכתב מתלונן על קווים,

Say Much More
אחד הדברים שלדתי באוניברסיטה זה לקרוא כתבות. אז אני מציע לכם להתיחס למאמר בצורה מעמיקה ולקרוא פעמיים-שלוש ולראות איך עושים קש מקש (זאת אמרה של ראש הממשלה השני שלנו, משה שרת, איש חכם שהלוואי רבים היו כמוהו). אז ראשית וכללית הוא לא מחדש כלום. הוא קובע "עובדות" תוך הסתמכות על ה"טוקבקים" שכידוע אינם מדגם אלא ביטוי של מקטרים (הרי המרוצים הם הרוב הדומם שלא מתבטא בדרך כלל). גם ההסתמכות רק על "קוים" היא לא מדגם כי יש עוד חברות. אחר כך הוא מודה שיש שיפור בשרות ("השיפור בשירות פשוט אינו מורגש מספיק"). אז יש שיפור..וגם זאת קביעה ללא בדיקה סטטיסטית מדעית. ושימו לב למשפט המחץ הבא:"אלא מה, שהשירות לנוסע - אשר עמד לכאורה בראש הדוחפים לעניין, בפירוש לא השתפר. במקרים מסוימים, הוא בפירוש הורע"...מה מי מו..מה הוא אומייר..זאת הפלצה או אמירה אחרי בדיקה? ומה בקשר למקרים הלא מסויימים? אולי הם רוב? בקיצור, יש לי הרגשה שמשהו אחר ולא עניני עומד מאחורי המאמר הזה ויש לי עוד דוגמאות ממנו אבל לא אלאה אתכם. הרי מיצינו את הנושא בשני שרשורים מהשבוע שעבר ומה שנאמר, נאמר. מה שרציתי להביע כאן הוא שלא לקבל כל מה שכתוב בעיתון או בעיתון אלקטרוני ככזה ראה וקדש. ומאמר שטחי כל כך כמו זה שצוטט כאן לא ראיתי הרבה זמן.
בני! לא רק הכתב מתלונן על קווים,
רבים מחברי הפורום כתבו רבות על השרות, רמת האוטובוסים וכו'.
 
תשמע

בני! לא רק הכתב מתלונן על קווים,
רבים מחברי הפורום כתבו רבות על השרות, רמת האוטובוסים וכו'.
תשמע
אתה באמת מאמין ש"רבים מחברי הפורום" זה מדגם סטטיסטי? אז רבים מאלה שלא חברי הפורום לא התלוננו על קוים. נו, באמת...
 

846

Active member
בני! בוא ניפגש וניראה איך דברים

תשמע
אתה באמת מאמין ש"רבים מחברי הפורום" זה מדגם סטטיסטי? אז רבים מאלה שלא חברי הפורום לא התלוננו על קוים. נו, באמת...
בני! בוא ניפגש וניראה איך דברים
ניראים בשטח... חברי הפורום מביעים את דעתם, רוב הציבור בארץ אדיש (גם לעניינים יותר גורליים) ורוב הציבור גם לא כלכך יודע למה לצפות. במיקרים רבים ביותר ציבור הנוסעים לא יודע/ שמע/ מבין את קיומן של חברות אחרות, דוגמא: תלונות לגבי רמת השרות בכל האזורים ממשיכות להגיע לאגד 3 שנים אחרי שאגד הפסיקה לפעול שם..... כמובן שאני לא אובייקטיבי, אני עובד באגד וניפגעתי בעצמי ובכיסי מתהליך "ההפרטה", אז לפחות שיעשו את זה ככמו שצריך! שתהיה הצדקה, שלא ימשיכו להפגע עובדים נוספים באגד ודן ללא שינוי אמיתי! הסכמנו כבר בעבר שהיה צריך לערוך רפורמה בתח"צ אבל הביצוע.... קלוקל!
 
../images/Emo45.gif

בני! בוא ניפגש וניראה איך דברים
ניראים בשטח... חברי הפורום מביעים את דעתם, רוב הציבור בארץ אדיש (גם לעניינים יותר גורליים) ורוב הציבור גם לא כלכך יודע למה לצפות. במיקרים רבים ביותר ציבור הנוסעים לא יודע/ שמע/ מבין את קיומן של חברות אחרות, דוגמא: תלונות לגבי רמת השרות בכל האזורים ממשיכות להגיע לאגד 3 שנים אחרי שאגד הפסיקה לפעול שם..... כמובן שאני לא אובייקטיבי, אני עובד באגד וניפגעתי בעצמי ובכיסי מתהליך "ההפרטה", אז לפחות שיעשו את זה ככמו שצריך! שתהיה הצדקה, שלא ימשיכו להפגע עובדים נוספים באגד ודן ללא שינוי אמיתי! הסכמנו כבר בעבר שהיה צריך לערוך רפורמה בתח"צ אבל הביצוע.... קלוקל!
 
טעות בידך

בני שונא את דן ואגד שנאה רבה
ואי אפשר לשנות את דעתו
טעות בידך
אני לא שונא את דן ואגד ובטח לא שנאה עזה. מעבר לכך אני שונא כשמתיחסים לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. יש דברים שאני שונא ומחייב את המצאותם ויש שלא.
 
ואגב

טעות בידך
אני לא שונא את דן ואגד ובטח לא שנאה עזה. מעבר לכך אני שונא כשמתיחסים לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. יש דברים שאני שונא ומחייב את המצאותם ויש שלא.
ואגב
אני בעד הרפורמה..בע, אתה מבין? אבל אני גם בעד שילוב אגד ודן ברפורמה. אני נגד השיטה הקודמת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה