בני, אני חושב שאתה לא רואה נכון...
את הדברים, ואני לא מדבר עכשיו על אם ההפרטה טובה או לא, ואני לא מדבר על סטטיסטיקות, על שגיאות וכיו"ב, אלא על נקודת ראיה. מבחינתי, ומבחינת כל אחד, יש רק נקודה אחת: אני, כנוסע בתחבורה הציבורית, הוא הלקוח, ואם אני לא מרוצה (לא אמרתי דבר כזה, זו רק דוגמא) מההפרטה (כלומר יש פגיעה שירות שניתן לי לאחר ההפרטה) אז לא ממש מעניינות אותי הסטטיסטיקות. מה שמעניין לקוח הוא שהוא מקבל את הדרך הנוחה, הבטוחה, המהירה והברורה להגעה ליעד X מסוים. (רצוי גם בתדירויות גבוהות
) כמובן שאם קוים X ו - Y נפגעו בעוד היה שיפור ניכר בשאר הקווים, אז האובדן הוא פחות משמעותי, אלא אם כן אלו קוים מרכזיים וחשובים.