נדמה לי שאתה מדבר על ההייפ האופנתי
של פייסבוק, מייספייס ושות'. סביר להניח שזה יגווע מהר יחסית, ברגע שתלמידי הקולג' ימצאו מקור עניין אחר. אבל רשתות חברתיות הן הרבה מעבר לטרנד, והן נושאות עמן ערך מוסף רב יותר - מתיוג קולקטיבי, recommendation systems ועד לשינוי דפוסי עבודה ארגוניים. אני מאמינה שאחרי שההייפ יגווע ויפסיקו להשליך כבשים זה על זה, יוטמעו עקרונות של רשתות חברתיות בהרבה מאד מקומות ומערכות, בלי שנשים לב לנוכחותן שם. הן פשוט ישנו אופני עבודה וקשרים בין אישיים בסיטואציות שונות, מבלי משים.