כתבה על כביש 431 בחדשות 10

Roobie

New member
כתבה על כביש 431 בחדשות 10

ע"פ הכתבה, עקב עיכוב בעבודות (חשיפת קברים וחשש מעימותים עם החרדים, דחייה חוזרת ונשנית של דיון בנושא הכביש ע"י ראש-הממשלה הנהדר שלנו, עם צירוף של הבירוקרטיה הנפלאה של המדינה שלנו) החל מהשבוע תפצה מדינת ישראל את החברה העובדת על הכביש ב-2 מיליון ש"ח כל שבוע. 2 מיליון ש"ח. כל שבוע. פשוט כואב הלב.
 

mucool2

New member
כתבה

בהארץ. הפתרון שלי: להוריד את ה-2 מיליון ש"ח בשבוע האלה מתקציבי החרדים...
 
האם כביש 431 אמור להיות כביש מהיר ?

כביש 431 מתחיל בראשון לציון בחיבור עם כביש גהה ליד השפד"ן אחר כך הוא עבור דרך נס-ציונה , רמלה ומשם דרך " מחלף ענבה " ( מחלף דניאל ) הוא מיתחבר לכביש 1 וגם כביש 6 ( חוצה ישראל ) ישירות לעיר מודיעין ( שדרות יצחק רבין ) בתוך העיר מודיעין הוא הופך להיות רחוב ראשי ( שדרות יצחק רבין )
 
אבל בסופו הוא " כביש עירוני "

הקטע ש-מחלף ענבה ( מפגש כביש 431 עם כביש מספר 1 וכביש חוצה ישראל ) לכיוון מודיעין הוא הופך להיות " שדרה עירונית " כלומר דרך עירונית עם מסילת רכבת , שבהתחלה זה באמת ניראה כמו כביש מהיר עירוני עם תחנת רכבת ( תחנת " פאתי מודיעין " ) שממש בסופו יש קטע קטן שזה נהייה רחוב מגורים .
 

Roobie

New member
הוא יהיה כביש מהיר החל מהיציאה

ממודיעין. שדרות יצחק רבין כבר קיימות כמה וכמה שנים, וההמשך שלהן עד מחלף ענבה קיים חלקית (כביש דו סטרי). מישפרו סנטר (או שמתחנת פאתי מודיעין, אני לא יודע איך ייראו הסדרי התנועה ליד התחנה) עד האיילון (ולא עד כביש 4, כלומר מעבר לכביש 4) זה כביש מהיר לחלוטין.
 
לא רואה בזה פסול לצערי...

יש בעיות עם קברים ומיד יהיו בכל הדתות, צריך לכבד. לגבי הבירוקרטיה זה כבר משהו שצריך לשפר. מעבר לכך שהחרדים עומדים על שלהם, ומצליחים. וקוראים לזה דמוקרטיה, ולכל אזרח במדינה יש את הזכות לעמוד על שלו ולהתנגד. רוב האזרחים במדינה לא עומדים על שלהם בכל תחום, לא רק מול המדינה אלא גם מול חברות ומעסיקים, וחוצמקנאות והרבה תסכול הם לא עושים עם זה כלום. בעיה שלהם.
 

Roobie

New member
לא הבעתי שום עמדה בקשר לזה

(או שפשוט שרשרת לא נכון וזה במקרה היה בתגובה אליי) לדעתי - המדינה אשמה שמראש חתמה על הסכם כשהיא אמורה לדעת שיתגלו כאלה קשיים.
 
למעלה