כתבות, דיווחים, הודעות

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
גם חופשי יומי ניתן לטעון ברב קו אנונימי.

בטח שיש הנחה ברב קו אנונימי
אותן הנחות של רב קו אישי, למעט אפשרות של כרטיסים תקופתיים. אבל ניתן לטעון ערך צבור, ומקבלים את ההנחה של 20% על טעינה מעל 30 ש"ח.
גם חופשי יומי ניתן לטעון ברב קו אנונימי.
 

ronatd

New member
יש הרבה דברים לא הגיוניים במדינה שלנו.

זה לא הגיוני. האם מי שמשלם במזומן יהיה חייב
להכניס 6.90 במדויק? אם כן, זאת איוולת הרבה יותר גדולה מאשר בלי מזומן בכלל!
יש הרבה דברים לא הגיוניים במדינה שלנו.
מה אתה מתפלא?
 

Subi777

New member
ואם מבקר אמר את זה, אז זה נכון?

הסיבה לעיקוב בתשלום במזומן בקן 1....
חקיקה שתאפשר תשלום ללא מתן עודף, כך שיהיה אפשר לשלם את הסכום במדויק וללא החזרת עודף, זו תשובה של מבקר ששאלתי במהלך נסיעה.
אגב האם מבקרי נסיעה עובדים במפעיל אחד, מועסקים ע"י משרד התחבורה עבור כל המפעילים?, השאלה מפני שהבחנתי במבקר קבוע בקו 1 המקדים על קו של אגד?
ואם מבקר אמר את זה, אז זה נכון?
לא הבנתי על איזה חקיקה מדובר..
ובטוח שלא מדובר בחקיקה בשלביה המתקדמים כי אם זה היה כך, מזמן היה מדווח על זה בפורום.
 

עלה13

New member
אין לי מושג

ואם מבקר אמר את זה, אז זה נכון?
לא הבנתי על איזה חקיקה מדובר..
ובטוח שלא מדובר בחקיקה בשלביה המתקדמים כי אם זה היה כך, מזמן היה מדווח על זה בפורום.
אין לי מושג
זו היתה תשובתו, העיקוב נובעה מתהליך חקיקה המתנהל שיאפשר תשלום מדויק ללא עודף, סוגיית תשלום במזומן רלוונטית ונתקלתי בה מס׳ פעמים בקו אחד, בכל אופן מבחינתי שינוי מבורך יהיה אפשרות של נוסע לפתוח דלת מפנים ובחוץ כי לא תמיד נפתחות כל הדלתות
 
נסיעה בקווי לילה

כתבות, דיווחים, הודעות
נסיעה בקווי לילה
אתמול הייתי בירושלים,והייתי צריך לחזור לביתי.הבעיה הייתה שהשעה הייתה 23:30,לפחות שעה אחרי האוטובוס האחרון לפתח תקווה (וזה ממש לא מובן.האם לאלעד יש ביקוש עד 1:00 בלילה ולפ''ת לא?).חשבתי שאספיק עם הקפצה מהמקום בו הייתי לבנייני האומה להגיע ל480 ב23:45.אבל לקח לי זמן להתארגן,והאזעקה (23:46) כמובן...

הגעתי לבנייני האומה.50 איש עומדים בתחנה.חלקם עלו למגוון הקווים שהגיעו:402,277,992 ועוד (השאר,כמו 450 למשל,דילגו כי היו מלאים).אני העדפתי לעלות על 480 במקום על 402,מכיוון שלא הייתי בטוח האם יש אוטובוסים על ז'בוטינסקי (אם הוא בכלל מגיע לשם).בשעה 24:33 האוטובוס טרם נצפה,למרות שהיה צריך להיות שם כבר.הוא הגיע כ10 דקות מאוחר יותר,עם 5 אנשים שעלו עליו מאז מוצא הקו.בבנייני האומה לעומת זאת,עלו עליו איתי 40 איש,זה אומר שהאוטובוס היה כמעט מלא בישיבה,ואני כולל את האנשים שנרדמו על שורה שלמה...

האוטובוס:מרצדס OC500 על מרכב ברק 21,מספר רישוי 88-769-01,עם מזגן ו-wifi שעבדו בקושי...

הדרך הייתה יחסית פנויה (בכל זאת 1 בלילה...).בדרך צילצלתי לאחי שינסה לברר לי על מסלול 599 והלו''ז שלו.הוא אמר שיש לי אותו כל חצי שעה מרידינג (XX:15,XX:45).,והתחנה שהכי קרובה לביתנו היא ברחוב פינס.נו טוב,אבל מה לגבי ת''א? צילצלתי ל2060* (המוקד של קווים.כמה חבל שהמוקד של משרד התחבורה סגור בשעה הזאת) ובמשיבון ממוחשב האזנתי לתחנות של 599 בת''א.האוטובוס שלנו עבר את רחוב המסגר (שם ירדו חמישה אנשים בתחנה הראשונה ברחוב),ואני שומע בכריזה ''דרך בגין,גשר קלקא''.נזכרתי ששמעתי שיש שם תחנה ל599,וירדתי,עם אדם נוסף,מ480,בשעה 1:45.את האוטובוס,כמה חבל,לא הספקתי לצלם.

תחנת גשר קלקא.שקט.חיי הלילה מתרכזים כנראה רק באזור בן יהודה וצפונה... עברתי את כל שורת התחנות,ואין זכר ל599. חציתי את הכביש על הגשר,וגם בשורת התחנות ממול לא היה רשום הקו. חציתי בחזרה,משום שראיתי שמשם הדרך מובילה ל''דרך השלום'' משם נוסע קו 599. חיכיתי 7 דקות בתחנה,והנה אוטובוס באופק.קו 466.איך שכחתי שיש את האפשרות הזאת? .עליתי עליו,עם אדם נוסף,בשעה 1:55. סך הכל 14 אנשים באוטובוס.
5 ירדו בז'בוטינסקי-אואזיס.
אחד ירד בז'בוטינסקי\סוקולוב.
2 ירדו בז'בוטינסקי\יצחק שדה.
1 ירד בפרנקפורטר\רוטשילד.
אני ועוד אחת ירדנו בהסתדרות\חיים עוזר,בשעה 2:19. 24 דקות מגשר קלקא להסתדרות זה כנראה לא רע,אפילו לרכב פרטי.

התענוג עלה לי 49 ש''ח.מתוכם 19 על 480, ו30 ש''ח לטעינת ערך צבור בקו 466.הנסיעה הלוך לירושלים,בוצעה מכרטיסיה שכבר נמצאת לי ברב קו...

המסקנה שלי:חבל שאין יותר קווים שפועלים בלילה.למשל 947,כאילו שחסרות טיסות לילה מנתב''ג (ובשעות האלה אפשר גם להיכנס לשדה התעופה).גם קו 1 וכמה קווים פנימיים בפתח תקווה יכלו לחסוך לי התלבטויות בנסיעה חזרה.יודעים מה,אפילו הרכבת הקלה בירושלים,וזה אבסורד.קו 21 שמזין לרכבת פועל עד 1:00,והרכבת מסיימת לפני כן...

זהו! מחכה לקרוא תגובות,אם יש כמובן
...





 

mister K

New member
העיקר שבמשרד התחבורה מתעקשים שאין ביקוש ל-480 בלילה

נסיעה בקווי לילה
אתמול הייתי בירושלים,והייתי צריך לחזור לביתי.הבעיה הייתה שהשעה הייתה 23:30,לפחות שעה אחרי האוטובוס האחרון לפתח תקווה (וזה ממש לא מובן.האם לאלעד יש ביקוש עד 1:00 בלילה ולפ''ת לא?).חשבתי שאספיק עם הקפצה מהמקום בו הייתי לבנייני האומה להגיע ל480 ב23:45.אבל לקח לי זמן להתארגן,והאזעקה (23:46) כמובן...

הגעתי לבנייני האומה.50 איש עומדים בתחנה.חלקם עלו למגוון הקווים שהגיעו:402,277,992 ועוד (השאר,כמו 450 למשל,דילגו כי היו מלאים).אני העדפתי לעלות על 480 במקום על 402,מכיוון שלא הייתי בטוח האם יש אוטובוסים על ז'בוטינסקי (אם הוא בכלל מגיע לשם).בשעה 24:33 האוטובוס טרם נצפה,למרות שהיה צריך להיות שם כבר.הוא הגיע כ10 דקות מאוחר יותר,עם 5 אנשים שעלו עליו מאז מוצא הקו.בבנייני האומה לעומת זאת,עלו עליו איתי 40 איש,זה אומר שהאוטובוס היה כמעט מלא בישיבה,ואני כולל את האנשים שנרדמו על שורה שלמה...

האוטובוס:מרצדס OC500 על מרכב ברק 21,מספר רישוי 88-769-01,עם מזגן ו-wifi שעבדו בקושי...

הדרך הייתה יחסית פנויה (בכל זאת 1 בלילה...).בדרך צילצלתי לאחי שינסה לברר לי על מסלול 599 והלו''ז שלו.הוא אמר שיש לי אותו כל חצי שעה מרידינג (XX:15,XX:45).,והתחנה שהכי קרובה לביתנו היא ברחוב פינס.נו טוב,אבל מה לגבי ת''א? צילצלתי ל2060* (המוקד של קווים.כמה חבל שהמוקד של משרד התחבורה סגור בשעה הזאת) ובמשיבון ממוחשב האזנתי לתחנות של 599 בת''א.האוטובוס שלנו עבר את רחוב המסגר (שם ירדו חמישה אנשים בתחנה הראשונה ברחוב),ואני שומע בכריזה ''דרך בגין,גשר קלקא''.נזכרתי ששמעתי שיש שם תחנה ל599,וירדתי,עם אדם נוסף,מ480,בשעה 1:45.את האוטובוס,כמה חבל,לא הספקתי לצלם.

תחנת גשר קלקא.שקט.חיי הלילה מתרכזים כנראה רק באזור בן יהודה וצפונה... עברתי את כל שורת התחנות,ואין זכר ל599. חציתי את הכביש על הגשר,וגם בשורת התחנות ממול לא היה רשום הקו. חציתי בחזרה,משום שראיתי שמשם הדרך מובילה ל''דרך השלום'' משם נוסע קו 599. חיכיתי 7 דקות בתחנה,והנה אוטובוס באופק.קו 466.איך שכחתי שיש את האפשרות הזאת? .עליתי עליו,עם אדם נוסף,בשעה 1:55. סך הכל 14 אנשים באוטובוס.
5 ירדו בז'בוטינסקי-אואזיס.
אחד ירד בז'בוטינסקי\סוקולוב.
2 ירדו בז'בוטינסקי\יצחק שדה.
1 ירד בפרנקפורטר\רוטשילד.
אני ועוד אחת ירדנו בהסתדרות\חיים עוזר,בשעה 2:19. 24 דקות מגשר קלקא להסתדרות זה כנראה לא רע,אפילו לרכב פרטי.

התענוג עלה לי 49 ש''ח.מתוכם 19 על 480, ו30 ש''ח לטעינת ערך צבור בקו 466.הנסיעה הלוך לירושלים,בוצעה מכרטיסיה שכבר נמצאת לי ברב קו...

המסקנה שלי:חבל שאין יותר קווים שפועלים בלילה.למשל 947,כאילו שחסרות טיסות לילה מנתב''ג (ובשעות האלה אפשר גם להיכנס לשדה התעופה).גם קו 1 וכמה קווים פנימיים בפתח תקווה יכלו לחסוך לי התלבטויות בנסיעה חזרה.יודעים מה,אפילו הרכבת הקלה בירושלים,וזה אבסורד.קו 21 שמזין לרכבת פועל עד 1:00,והרכבת מסיימת לפני כן...

זהו! מחכה לקרוא תגובות,אם יש כמובן
...
העיקר שבמשרד התחבורה מתעקשים שאין ביקוש ל-480 בלילה
לכן הם ביטלו את 480 בלילה בחודש שעבר "כי זה קו לבליינים ולא יהיה לו ביקוש כשיורים טילים". חרטא בפיתה. הנוסעים מדברים בעד עצמם ומוכיחים שהחשיבה השוטלת כיום במשרד התחבורה היא פרימיטיבית ועקומה מהיסוד.
זו בדיוק הסיבה לכך שקווים בינעירוניים רבים מבוקשים מאוד הולכים לישון בשעה 22:00.
 
מסכים עם כל מילה!

העיקר שבמשרד התחבורה מתעקשים שאין ביקוש ל-480 בלילה
לכן הם ביטלו את 480 בלילה בחודש שעבר "כי זה קו לבליינים ולא יהיה לו ביקוש כשיורים טילים". חרטא בפיתה. הנוסעים מדברים בעד עצמם ומוכיחים שהחשיבה השוטלת כיום במשרד התחבורה היא פרימיטיבית ועקומה מהיסוד.
זו בדיוק הסיבה לכך שקווים בינעירוניים רבים מבוקשים מאוד הולכים לישון בשעה 22:00.
מסכים עם כל מילה!
 
הופסקו קווי הלילה בדרום הארץ עקב ההסלמה.

כתבות, דיווחים, הודעות
הופסקו קווי הלילה בדרום הארץ עקב ההסלמה.
דיווח עמוד הפייסבוק הרשמי של קווי הלילה: כל קווי הלילה בדרום הופסקו עד להודעה חדשה, מלבד קו 469 שימשיך לפעול כרגיל...
 

amit1270

New member
למה רק קווי הלילה מפסיקים לפעול?

הופסקו קווי הלילה בדרום הארץ עקב ההסלמה.
דיווח עמוד הפייסבוק הרשמי של קווי הלילה: כל קווי הלילה בדרום הופסקו עד להודעה חדשה, מלבד קו 469 שימשיך לפעול כרגיל...
למה רק קווי הלילה מפסיקים לפעול?
דווקא בשעות הלילה המאוחרות החמאס כמעט לא יורה.
 
כי רוב קווי הלילה לפי תפיסת משרד התחבורה מיועדים ל"בליינים"

למה רק קווי הלילה מפסיקים לפעול?
דווקא בשעות הלילה המאוחרות החמאס כמעט לא יורה.
כי רוב קווי הלילה לפי תפיסת משרד התחבורה מיועדים ל"בליינים"
והפסקת קווי "בליינים" משרתת את מטרת צמצום הבילויים.
קו 469 שאינו קו בליינים מובהק ממשיך לפעול.
אם משרד התחבורה היה רואה בקווי הלילה קווי תח"צ רגילים לכלל הציבור הוא לא היה מפסיק את פעילותם בעת מתיחות בטחונית והיה מפעיל אותם כל השנה לפחות 6 לילות בשבוע ולא 2 לילות בשבוע רוב השנה.
אני די בטוח שאם הייתה מתיחות בטחונית בצפון הארץ - קו 1 של המטרונית וקווים 200 ו ו210 באזור חיפה היו ממשיכים לפעול כפי שפועלים 7 לילות בשבוע במשך 362 לילות בשנה.
הפסקת פעילות קווי הלילה בגלל מצב בטחוני זה עוד היבט של ההתייחסות הבסיסית המוטעית של משרד התחבורה לקווי הלילה.
 


כי רוב קווי הלילה לפי תפיסת משרד התחבורה מיועדים ל"בליינים"
והפסקת קווי "בליינים" משרתת את מטרת צמצום הבילויים.
קו 469 שאינו קו בליינים מובהק ממשיך לפעול.
אם משרד התחבורה היה רואה בקווי הלילה קווי תח"צ רגילים לכלל הציבור הוא לא היה מפסיק את פעילותם בעת מתיחות בטחונית והיה מפעיל אותם כל השנה לפחות 6 לילות בשבוע ולא 2 לילות בשבוע רוב השנה.
אני די בטוח שאם הייתה מתיחות בטחונית בצפון הארץ - קו 1 של המטרונית וקווים 200 ו ו210 באזור חיפה היו ממשיכים לפעול כפי שפועלים 7 לילות בשבוע במשך 362 לילות בשנה.
הפסקת פעילות קווי הלילה בגלל מצב בטחוני זה עוד היבט של ההתייחסות הבסיסית המוטעית של משרד התחבורה לקווי הלילה.
 

olli3

New member
מנהל
למה נפסק השירות בין אשדוד לת"א אבל ממשיך בין אשדוד לבני ברק?

למה רק קווי הלילה מפסיקים לפעול?
דווקא בשעות הלילה המאוחרות החמאס כמעט לא יורה.
למה נפסק השירות בין אשדוד לת"א אבל ממשיך בין אשדוד לבני ברק?
קו הלילה מאשדוד לתל אביב מבוטל אך קו 350 האחרון מאשדוד לבני ברק יוצא בשעה 01:00. בכיוון ההפוך מבני ברק לאשדוד הנסיעה האחרונה יוצאת בשעה 01:40.
&nbsp
למה קו הלילה מבאר שבע דרך קרית גת לנתב"ג ותל אביב ממשיך לפעול ואילו קו הלילה מאשקלון לת"א אינו פועל? האם תושבי באר שבע וקרית גת (וגם צומת להבים, צומת דבירה וצומת בית קמה) זכאים לשירות לילי לת"א ואילו תושבי אשקלון ואשדוד לא זכאים לשירות לילי לת"א?
&nbsp
אתה יודע מה, הם יכולים לטעון שאין ביקוש באיזורים של עד 40 ק"מ מעזה כי יש הגבלות על התקהלות של עד 300 איש ולכן מבוטלות מסיבות וכו'. אבל למה לבטל שירות לגוש דן? שם ההגבלות הן על 1000 איש. למה צעירי הדרום לא יכולים לברוח קצת למסיבה טובה ונגזר עליהם לשבת בבית או להסתובב ברחובות בחיפוש אחר משהו לעשות בעירם?
 

amit1270

New member
אתה באמת מחפש היגיון בהחלטות האלה?

למה נפסק השירות בין אשדוד לת"א אבל ממשיך בין אשדוד לבני ברק?
קו הלילה מאשדוד לתל אביב מבוטל אך קו 350 האחרון מאשדוד לבני ברק יוצא בשעה 01:00. בכיוון ההפוך מבני ברק לאשדוד הנסיעה האחרונה יוצאת בשעה 01:40.
&nbsp
למה קו הלילה מבאר שבע דרך קרית גת לנתב"ג ותל אביב ממשיך לפעול ואילו קו הלילה מאשקלון לת"א אינו פועל? האם תושבי באר שבע וקרית גת (וגם צומת להבים, צומת דבירה וצומת בית קמה) זכאים לשירות לילי לת"א ואילו תושבי אשקלון ואשדוד לא זכאים לשירות לילי לת"א?
&nbsp
אתה יודע מה, הם יכולים לטעון שאין ביקוש באיזורים של עד 40 ק"מ מעזה כי יש הגבלות על התקהלות של עד 300 איש ולכן מבוטלות מסיבות וכו'. אבל למה לבטל שירות לגוש דן? שם ההגבלות הן על 1000 איש. למה צעירי הדרום לא יכולים לברוח קצת למסיבה טובה ונגזר עליהם לשבת בבית או להסתובב ברחובות בחיפוש אחר משהו לעשות בעירם?
אתה באמת מחפש היגיון בהחלטות האלה?
 

olli3

New member
מנהל
לא ממש. אני רק ממש "נהנה" מתשובות מטופשות של גופים רציניים

אתה באמת מחפש היגיון בהחלטות האלה?
לא ממש. אני רק ממש "נהנה" מתשובות מטופשות של גופים רציניים
במדינה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה