Ccyclist
Well-known member
המערכת די נכשלת בכל הנוגע לתחבורה רדיאלית
 
וכידוע בריטניה היא מדינה מאד פרברית, אני כותב את זה כמובן מבית פרברי צמוד קרקע שנבנה בשנות ה30.
 
יש מקומות כמו חנויות המחסן של הכביש הצפון-מעגלי שהשד יודע איך אמורים להגיע אליהן (ולחזיר מהן את הקניות) בלי רכב פרטי, יש שכונות צמודות שמהיר יותר ללכת ביניהן מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמובן שבגלל שבשנות ה60 וה70 הרכבות נחשבו לאמצעי תחבורה מיושן והמכונית לעתיד - לא היו פרוייקטי רדיוס כמו A406 או M25 רכבתיים וחבל. קרוסרייל כיום מנסה לתקן טעות מימי הויקטוריאנים שבחרו לסיים את הרכבות בתחנות טרמינל ולא להמשיך אותן למשל במסילה על קו התעלה.
 
מה שגרם לי ללמוד לנהוג היה לו"ז בעייתי במיוחד של אחד הקווים הארציים ממערב לברייטון, שהנסיעה האחרונה שלו מגיעה ליעדה ב10 בערב כשרכבות בקווים הראשיים פועלים עד אחרי חצות.
 
כמו כן באזורי יש חור של 50 דקות בלו"ז הרכבות שאמורות להיות הגישה שלי לרשת - מה שלמעשה מכפיל נסיעה של 50 דקות ליעד חשוב באזורי אם אפספס את הרכבת, למרות שזו בעיית תיזמון של רכבות מהירות ואיטיות בתחנה פרברית בתוך אזור עירוני (שבישראל היה נחשב לאחת הערים הגדולות, אך כאן נחשב לעיירה קטנה).
 
 
המערכת די נכשלת בכל הנוגע לתחבורה רדיאלית"הנאה מהנוף בדרך, אכילה ושתיה, קריאה ועבודה, ואף שינה"
אין לי בעיה לממש את כל אלה...
 
וכידוע בריטניה היא מדינה מאד פרברית, אני כותב את זה כמובן מבית פרברי צמוד קרקע שנבנה בשנות ה30.
 
יש מקומות כמו חנויות המחסן של הכביש הצפון-מעגלי שהשד יודע איך אמורים להגיע אליהן (ולחזיר מהן את הקניות) בלי רכב פרטי, יש שכונות צמודות שמהיר יותר ללכת ביניהן מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמובן שבגלל שבשנות ה60 וה70 הרכבות נחשבו לאמצעי תחבורה מיושן והמכונית לעתיד - לא היו פרוייקטי רדיוס כמו A406 או M25 רכבתיים וחבל. קרוסרייל כיום מנסה לתקן טעות מימי הויקטוריאנים שבחרו לסיים את הרכבות בתחנות טרמינל ולא להמשיך אותן למשל במסילה על קו התעלה.
 
מה שגרם לי ללמוד לנהוג היה לו"ז בעייתי במיוחד של אחד הקווים הארציים ממערב לברייטון, שהנסיעה האחרונה שלו מגיעה ליעדה ב10 בערב כשרכבות בקווים הראשיים פועלים עד אחרי חצות.
 
כמו כן באזורי יש חור של 50 דקות בלו"ז הרכבות שאמורות להיות הגישה שלי לרשת - מה שלמעשה מכפיל נסיעה של 50 דקות ליעד חשוב באזורי אם אפספס את הרכבת, למרות שזו בעיית תיזמון של רכבות מהירות ואיטיות בתחנה פרברית בתוך אזור עירוני (שבישראל היה נחשב לאחת הערים הגדולות, אך כאן נחשב לעיירה קטנה).