שטרסלרים הם אלה שהתקלה היא רק תירוץ עבורם.
וכך יצא שהנושא שיותר מעניין את המשתתפים בשרשור הזה, הוא לא "הצטברות חריגה של תקלות בקו הכי בעייתי בתקופה הכי עמוסה" אלא המגמתיות של שטרסלר עצמו. לגופו של עניין, דנים פה ברומן המתמשך של האיש עם רכבת ישראל, ובאופן כללי בסגנון הכתיבה הבכלל-לא-דמגוגי שלו. הדיון בנושא הספציפי הזה היה עד עכשיו דווקא ענייני מאוד לטעמי, למרות שפה ושם סטינו לנושאים פחות קשורים כמו ניקיון החלונות... הרי כבר הזכרתי שהיו פה גם תגובות שהן ממש בדרך ההולמת בעיניך (כלומר ממש בנושא התקלה שהמחבר בחר להשתמש בה כסיפור הכיסוי שלו, אבל ניחא), למרות שאולי לא הייתי צריך להזכיר כי אני מניח שקראת את השרשור לפני תגובתך הראשונה.
שטרסלרים הם אלה שהתקלה היא רק תירוץ עבורם.הדרך ההולמת היא לגופו של עניין ולא לגופו של אדם
לא היתה כאן תקלה מזדמנת כי תקלות קורות.
יש כאן הזנחה מתמשכת שמזכירה לי את הרכבות של שנות הששים.
שירותים לא נפתחים (ובחגים יש ילדים רבים ברכבת!)
מזגנים לא תקינים
חוסר התיחסות לתקלה שקרתה מהבוקר (למה לא יידעו מראש את התושבים בתל אביב ולמה לא חיכו האוטובוסים לנוסעים ולא להיפך ועוד שעה שלמה ושוב, ילדים!)
לכלוך בחלונות בקו הכי יפה בארץ..
הטעיה של הציבור על ידי עובדת הרכת.
זאת הצטברות בלתי סבירה שמעידה על ניהול גרוע וזלזול בנוסעים ושטרסלר לא היה היחיד.
נו באמת! והתגובה שלך "דמגוגיה" היא רצינית?
אני מניח שאחרי "תקלה" כזאת הצטרפו עוד הרבה שטרסלרים...
וכך יצא שהנושא שיותר מעניין את המשתתפים בשרשור הזה, הוא לא "הצטברות חריגה של תקלות בקו הכי בעייתי בתקופה הכי עמוסה" אלא המגמתיות של שטרסלר עצמו. לגופו של עניין, דנים פה ברומן המתמשך של האיש עם רכבת ישראל, ובאופן כללי בסגנון הכתיבה הבכלל-לא-דמגוגי שלו. הדיון בנושא הספציפי הזה היה עד עכשיו דווקא ענייני מאוד לטעמי, למרות שפה ושם סטינו לנושאים פחות קשורים כמו ניקיון החלונות... הרי כבר הזכרתי שהיו פה גם תגובות שהן ממש בדרך ההולמת בעיניך (כלומר ממש בנושא התקלה שהמחבר בחר להשתמש בה כסיפור הכיסוי שלו, אבל ניחא), למרות שאולי לא הייתי צריך להזכיר כי אני מניח שקראת את השרשור לפני תגובתך הראשונה.