כתבתה של רוני קדם:

בובה535

New member
כתבתה של רוני קדם:

אי אפשר היה להיתעלם מכתבתה הכל כך מרגשת של רוני קדם אמא של הודיה ז"ל בעיתון ידיעות של השבת, הכתבה זעקה ללא מילים אנא אל תיתקו, אנא אל תמשיכו את החיים כאילו שום דבר לא קרה, אנא אל תעבירו את המקרה של הודיה, רוז ועוד רבים כמוה שנירצחו על לא עוול בכפם וכיום נישמתם ודמם זועקים אלינו - לא לישתוק!!! אני מצטרפת לזעקה המדממת של רוני ומבקשת מכל אחד ואחת הניתקלים באלימות, מכל היבט - פיסי, נפשי, מילולי, כלכלי, לא לישתוק, לדבר, לשתף, לקבל עזרה אם צריך כדי לצאת מהאלימות. אוהבת אתכם ומאחלת לכל אחד ואחת מאיתנו חיים שלווים, חיים חופשיים, חיים של כבוד, חיים ללא השפלות. מלי מפרוייקט "להעביר את זה הלאה".... אשמח אם מישהי מכם תירצה להיצרף ולצרף את המבקרים באתר - לעלות למקום הימצאה של רוז - בירקון - להדליק נר לזיכרה לכתוב לזיכרה ולבכות את האבידה הקשה והרצחנית הזו! מלי, ושבוע טוב!
 
מה זאת אומרת

"אשמח אם מישהי תרצה לשתף..." בנים/גברים לא יכולים לשתף וכו'?
 

BellA עלמה

New member
אני לא חושבת שהיא התכוונה לזה ככה

הרי גם גברים\ נערים \ שוטרים עולים למקום ההוא ומדליקים נר אישית לדעתי זה לא מה שיעזור מה שצריך זה עשייה כל אחד\אחת מאיתנו תפקח עיניים תהיה \ יהיה עם יד על הדופק רק עשייה זה מה שיעצור את זה (לדעתי)
 

בובה535

New member
אמת, כל דבר יכול לעזור...

עשייה זה גם להיזדהות במקום הפשע הנורא, עשייה זה לעזור לאשה מוכה, לילד אומלל מוכה, לגבר שאינו יודע כיצד לעזור לעצמו או שגם הוא מוכה,לצערנו יש גם נשים אלימות. נכון עשייה, ליתרום מנישמתנו ובכל היזדמנות, רק לא לשתוק. אוהבת, מלי
 
למעלה