בכתבה במעריב אני אוהב את היהודים בלי פשרות ,כסחיסטים לא מנסים להיות ממוסחרים ,,,זה "רע" וטוב היהודים הם הלהקה,,, סינרגיה לדעתי זה היי פייב בלבוש מוזר של רוק,,,
"פורטה לא דיסק טוב" "היהודים לא להקה טובה" מה בגלל שאתה כתב מוסיקה בוואלה מותר לך לקבוע מה טוב ומה לא? ג'יזס. עם כל כתבה שאני קורא אני רק מבין יותר ויותר כמה שכל הכתבות האלה הם פלופ אחד גדול. ואני מבין גם למה היהודים העדיפו להיות להקת שוליים,מי צריך את התקשורת הזאת בכלל? הכתבים האלה אני בספק אם הם בכלל מבינים במוסיקה. שמתם לב מה השיר הכי טוב מהדיסק של 2 מ3 הכתבים פה? "ניו יורק סיטי" ואני יכול גם לנחש למה,לחן קליט,מילים קליטות,שיר קליל ומבדר. וזה גולת הכותרת שלהם מהדיסק? זה רק מראה כמה הם באמת מבינים,אם שירים עם עומק שעוצרים לך את הנשימה כמו "לא יכול אחרת" ו"עד שזה יעבור" לא עושים להם את זה וניו יורק סיטי כן אז תסלחו לי אבל זה ממש לא רציני. נראה שהם לא באמת טרחו להקשיב לדיסק כמו שצריך. שמעו אותו פעם\פעמיים,קלטו שיר מגניב,אמרו "טוב זה אחלה וכל השאר על הפנים" כל מה שהם כתבו שם זה שטויות במיץ עגבניות. הם לא באמת מכירים את הלהקה,הם לא באמת מכירים את תום ואורית. וברור מאליו שהם פשוט לא אוהבים את הסיגנון המוסיקלי הזה. איך אפשר להיות אובייקטיבים ככה? זה כמו שאני אכתוב ביקורת על הדיסק החדש של אינפקד מאשרום,כמה אני כבר מכיר אותם? ומה אני מבין בכלל במוסיקה אלקטרונית? אבל העיקר לכתוב בשביל לצאת ידי חובה ולקחת את התלוש של המשכורת. כמה כיף לי לדעת שהכתבות האלה לא יזיזו גרגר חול בעולם הזה. אני ממש צריך להפסיק לקרוא את הביקורות הטיפשיות האלה. חבל על העצבים שלי :\
אתה צודק 100 אחוז, למרות שלא שמעתי את החדש ויש לי כוונות לרכוש אותו בעתיד הלא רחוק אני בטוח שאתה צודק, מה להם ולהכרות עם המוזיקה הזו? אני בטוח ,,,,, תשים את התגובה שלך בכתבות עצמם,,אולי הם יקחו את דברים לתשומת ליבם ,,,
אמנם יש משהו במה שהוא אומר, שמסביר דיי טוב למה אין קשר בין הרדיו ללהקה. אבל, מי הוא שיגיד ללהקה על מה לכתוב? תום כותב את מה שהוא מרגיש. לא מה שהמדינה רוצה שהוא ירגיש. ואם הוא לא מתחבר ולא רוצה לכתוב על פוליטיקה שלא יכתוב. זכותו המלאה. אני לא מבינה את זה. היהודים לא מחפשים להוציא שירים בשביל שיוכלו להופיע בכיכר רבין. היהודים כותבים שירים בשביל עצמם. ככה זה היה מאז ומתמיד. הם כותבים את מה שהם מרגישים ולא איכפת להם אם התקשורת אוהבת אותם או לא, כי עובדה שהם עשו עבודה מצויינת בלעדיה, והם גם יכולים להמשיך להתקיים טוב מאוד בלעדיה. ומאיפה בדיוק הכתב אמר ש"היהודים צריכים להרגיש בבית גם בניו יורק"? איך הוא הגיע למסקנה הזאתי? זכותו המלאה של תום להתייחס לרגשות שלו, ולכתוב על זה שירים. זה מה שאמנים עושים. לא? שהתקשורת תבין שהיהודים לא מחפשים לכתוב שירים בשביל שישמיעו אותם ברדיו. אז מה אם התקשורת התחילה לאחרונה לדבר עליהם המון, בגלל זה הם צריכים לכתוב שירים שאנשים ירצו לשמוע? לא. שימשיכו ככה. ושהתקשורת תעזוב אותם כבר.
מצאתי כמה נקודות שמאד התחברתי עליהם. "עד שזה יעבור"- בהחלט השיר היחיד עם סיפור באלבום, עם ליריקה רצינית, וכמה מפתיע הוא באמת מבוסס על סיפור אמיתי ומצמרר שקרה. זה בסדר לכתוב שירים מיוסרים על רגשות ותחושות, אבל בין כל זה צריך שיהיה גם סיפור, ואכן רק ב"עד שזה יעבור" יש טקסט שלא נדוש, ולא שמענו עוד קודם. עוד התחברתי עם העניין של הלהוסיף עוד שתי דקות מיותרות לכל שיר. הם חייבים להבין! זה ששיר ארוך והוספתם עוד סולו מפוצץ של גיטרה, לא עושה אותו טוב יותר, להיפך- מייגע יותר! שיעשע אותי מעט- בביקורת שהמבקר כתב שלאורית אין קול טוב, מישהו הוסיף בתגובות למטה, שאפילו תום שר בשיר: אין לך, אין לך כבר קול. כמובן שאין קשר למציאות, אבל העלה בי גיחוך.
לדעתי היהודים זה לא רק טקסטים הם הרי להקה, שיש בה 2 גיטריסטים עיקריים, בס, פסנתר איך לא ישתבח שיר עם 2 דקות נוספות של סולו? לגבי האין לך קול, אבא שלי ממש גרוע. הוא טוען שהם לא יודעים ויכולים לשיר, לכן הם צועקים וזה לא נעים לאוזן. קשה לו להבין שזה פשוט סיגנון אחר ותום כן מסוגל לשיר כמו רן דנקר - הוא פשוט לא רוצה. ואני רוצה לראות מישהו צורח ככה, עם מנעד קול כזה, אני מחפשת מאד לשמוע אותם נחנקים ונכשלת. ולזה אני קוראת מקצועיות.