לאונרדו החייל
New member
מצטער למחאה
אחד השינויים היותר טובים שעברו על היהודים בדיסק הזה הם הלחנים האדירים והסולואים המטורפים. הם ממש משפרים את השירים. הסולו של החצי דקה\דקה בין הפיזמון השני של גם כשלא בוכה עד לפיזמון השלישי הוא אחד הטובים ששמעתי בישראל. הבית האחרון עם התופים של יהב ברקע באין לך מקום עושה לי את השיר. הסולו בסוף של עד שזה יעבור פשוט מרטיט במיוחד כשהוא מסתיים עם נגינת הנבל היפה. גם בהנה זה בא שמחתי שיש הרבה סולואים של גיטרות וכו... אני חושב שהסולואים כאן עולים בכמה רמות על הסולואים בפחד מוות ועל אחת כמה וכמה ב2 הדיסקים הראשונים. אני חושב שפורטה שם חותמת סופית על כך שהיהודים להקת רוק כבד לכל דבר. וללהקת רוק כבד שמכבדת את עצמה יש הרבה עוצמה והרבה סולואים מחשמלים. לא סתם קראו לדיסק הזה פורטה(חזק) הוא הרבה יותר חזק מכל מה שהורגלנו אליו עד עכשיו. לגיטימי שלא כולם יאהבו את השינוי. אני דווקא מברך עליו
אחד השינויים היותר טובים שעברו על היהודים בדיסק הזה הם הלחנים האדירים והסולואים המטורפים. הם ממש משפרים את השירים. הסולו של החצי דקה\דקה בין הפיזמון השני של גם כשלא בוכה עד לפיזמון השלישי הוא אחד הטובים ששמעתי בישראל. הבית האחרון עם התופים של יהב ברקע באין לך מקום עושה לי את השיר. הסולו בסוף של עד שזה יעבור פשוט מרטיט במיוחד כשהוא מסתיים עם נגינת הנבל היפה. גם בהנה זה בא שמחתי שיש הרבה סולואים של גיטרות וכו... אני חושב שהסולואים כאן עולים בכמה רמות על הסולואים בפחד מוות ועל אחת כמה וכמה ב2 הדיסקים הראשונים. אני חושב שפורטה שם חותמת סופית על כך שהיהודים להקת רוק כבד לכל דבר. וללהקת רוק כבד שמכבדת את עצמה יש הרבה עוצמה והרבה סולואים מחשמלים. לא סתם קראו לדיסק הזה פורטה(חזק) הוא הרבה יותר חזק מכל מה שהורגלנו אליו עד עכשיו. לגיטימי שלא כולם יאהבו את השינוי. אני דווקא מברך עליו