כתיבת קורות חיים לחיילים משוחררים

אם אתם חיילים משוחררים שמנסים למצוא את מקומם בחיים האזרחיים, עליכם קודם כל להשקיע בקורות חיים מקצועיים ואיכותיים.
ללא קורות חיים ברמה גבוהה יהיה לכם קשה למצוא עבודה במקומות רציניים ולכן חשוב שתקפידו על כל הפרטים הקטנים ביותר על מנת שסיכויי הקבלה שלכם למשרה האידיאלית ביותר עבורכם בהתאם לכישורים שלכם יהיו גבוהים.

החשיבות של כתיבת קורות חיים לחיילים משוחררים
הרבה חיילים משוחררים לא מבינים כמה חשוב לכתוב קורות חיים בהתאם לסטנדרטים המבוקשים. לכן, ישנם כאלה ששולחים מסמך חובבני ולא ברור מה שגורם למסמך להסתנן אוטומטית.
חברה טובה לא תסכים לקבל מועמד שקורות החיים שלו לא כוללים את פרטיו האישיים, והוא לא פירט לגבי הניסיון הרלוונטי שלו בתחום .
כתוצאה מכך חיילים משוחררים מתוסכלים ומאוכזבים שהם שולחים עשרות קורות חיים ולא מתקבלים-
זכרו כי ברוב החברות מתבצע סינון אוטומטי וראשוני של קורות החיים-לכן אם קורות החיים שלכם לא יכילו את המבנה המבוקש או מילות המפתח שמתאימות למשרה- הם יפסלו אוטומטית.

טיפים ששווה לכם להכיר
אמנם ברוב המקרים לחיילים משוחררים אין תואר אקדמי או ניסיון של כמה שנים בתחום אל לרוב הניסיון הצבאי שלכם יכול להוות לכם יתרון על אחרים.
הדגישו את הניסיון הצבאי שלכם אם הוא בתחום המדובר ופרטי את התפקיד ששירתם בו כולל מה ש דרשתם לבצע במסגרת התפקיד.
זכרו כי רוב המגייסים לא מכירים את המערכת הצבאית ולכן הם לא יצליחו לדעת מה סוג העבודה שביצעתם בצבא אם לא תסבירו להם באופן מפורט וברור.
בנוסף, ציינו את הקורסים שעשיתם במהלך שירותכם הצבאי כולל קורסים אונליין- כיום מה שחשוב זה הניסיון המעשי והרצון שלכם להתקדם ולהתפתח באופן עצמאי ולאו דווקא תואר אקדמי.
הקפידו על נראות אסתטית ומסודרת של קורות החיים שלכם והשתמשו במילות מפתח הרלוונטיות למשרה הרצויה ושימו דגש על ההשכלה והניסיון שלכם שקשורים למשרה והשמיטו דברים לא קשורים.

אנו בחברת אקספוינט נשמח לסייע לכם בשירות אמין ומקצועי של כתיבת קורות חיים לחיילים משוחררים. נשמח לבנות עבורכם את קובץ קורות החיים המוצלח ביותר שמותאם לניסיון ולהשכלה שלכם.
למידע נוסף, צרו קשר.
 
למעלה